![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
I dag ble det rester, kyllingform og blomkålmos med soppsaus.
|
Hjemmelaget fiskesuppe med ekstra mye grønnsaker...
|
Kylling i hvitløks/ostesaus med salat...*slurp*
|
I dag laget jeg noe skikkelig snadder :sikle:
Stekte en stor nakkekotelett,la den i en ildfast form sammen med en løk i båter,ett fedd hvitløk,litt kokt brokkoli,litt meierismør og krydder over,satte på folie og lot stå i stekeovnen ved 200 grader i ca 30 min ..*namme* :D Etter alt var på tallerkenen smurte jeg litt creme fraiche over koteletten klemmis |
Noen som leste Dagbladet i dag? Oppskriften på baksiden så meget god ut - omelett laget av krabbekjøtt(gjerne hermetisk),3 egg, 1 løk, kayennepepper og salt. Skal jeg prøve iallefall! ;)
|
Holder på med å lage en spinatsuppe, med litt ekstra grønnsaker i. (Hadde noen rester som burde brukes, brokkoli, , løk, sellerirot og en liten bit kålrot.) Dette har jeg aldri gjordt før, så jeg lurer på hvorden det blir.:p Har i litt buljong og fløte til slutt. I tillegg tar jeg et ferdig grillet kyllinglår.:)
|
Glemte å skrive at jeg hadde i en 1 pk frossen spinat og hel squash også. Brukte stavmixeren og moste grønnsakene med så suppen tyknet.
Det ble kjempegodt!:D Det ble så mye suppe at nå har jeg har suppe for resten av uken!:p |
i dag ble det indrefilet av svin med cheddar,hjemmelaget dressing og salat
|
Mmmm... deilig middag idag! Lammekotelett med jukseris(dette var veldig godt) og stekt selvplukket traktkantarell med creme fraiche og hvitløk!!
|
Her ble det nydelig kjøttdeiggryte med litt salat og brokkoli ved siden av :)
|
I dag ble det 4 fiskeboller, blomkål og rømme.
|
Siljes pølsegrateng - den var virkelig supergod:D :D :D ! Deilig med noe lettvint som attpåtil smaker godt (og som hele familien synes om, ikke minst!)
|
Kyllingstrimler krydra med div. krydder og salat, yum!
|
Vi hadde kyllingfileter fylt med urte-kremost, og fløtesurret sopp. Hadde blomkålmos til, mens mann og barn fikk ris.
|
Sitat:
:sikle: jeg skulle også ha det, men manglet ost, så da ble det stappe pluss stekte pølser. va kjempe digg. :D |
jeg spiste hamburger med 2 egg, salat og ost...mmm
|
Sitat:
|
Har vært syk de siste dagene jeg, så ikke blitt noe handling...
Får se om jeg ikke får skrapa sammen noe middag i dag... Enten noe kjøttdeiggreier med salat (taco?) eller burger med egg..(igjen)+ salat.... |
Hjemmelaget kyllingsuppe med masse grønnsaker og kylling....fra frysern Det er nesten det beste. :p Skal bare rive litt ekstra Ingefær opp i:)
|
indrefilet av svin med blomlål mos
|
hamburger uten brød
|
Sommerkoteletter med salsa og mix av philadelphia og revet hvitost smeltet oppå, salat til :sikle:
|
Idag skal jeg prøve Siljes pølesgrateng :D Jummi, gleder meg :D
|
Taco.. nam :)
|
Svinefileet i fløtesaus m/ chaminjong, løk og squash, linsepure m/ soltørkede tomater (hakket) og stekt sjalottløk , olje og urter, samt blomkål:) Rester fra i går.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34. |