![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
3 slicer med engelsk bacon. Føler meg som den klisjeen, men det var godt da. :)
|
Jeg spiser stort sett 2 stekte egg og 2 skiver bacon, En tomat i skiver stekt i baconfettet smaker godt til.
I dag var jeg imidlertid lei eggene og har spist havregrynsgrøt som bestod av 30 g store havregryn 20 g solsikkefrø 10 g linfrø 2 ss cottagecheese 1 ss matolje litt salt og flytende natreen Ble kjempemett og tar nå en kopp kaffe med litt mørk sjokolade. Bruker diett.no mye for å sjekke hva jeg får i meg. Dagens frokost holder meg innenfor karbomålet mitt, men kan nok ikke spise dette hver dag. God avveksling. |
1 skive lavkarbobrød med baconost og fårepølse. Litt paprika.
|
Proteindrikk, tran, udos og c vitamin:)
|
2 FiberRik med makrell i tomat, kaffe med cocosa og innholdet i tirsdagsplassen i dosetten ;)
|
Hjemmelaga is rett fra boksen! Hehe, kom hjem fra påskeferie, og hadde så å si ingentingå spise her ;)
Blir likar imårra! |
http://img.photobucket.com/albums/v4...DSC_0007-1.jpg
Omnomnomnomnom |
To kinakålblader med pålegg på (ost og pastrami, ost og skinke) Jeg har fått sansen for kinakål - friskt og godt, og kraftige nok blader til å tåle vekten av ting man putter på uten å klappe sammen.
|
6 kyllingvinger. yummy. ^_^
|
Tyrkisk yogurt med frø:)
|
Et og et halvt kokt egg, det siste halve knabba bikkja:p
|
En boks CC. Ffft.
|
Frokosten i dag:
Smekket sammen egg, bacon, vårløk, spinat, grønn paprika, chilli og litt fløte i panna. En liten kaffekopp og et glass olden m/kullsyre og en limebåt drakk jeg til. :) Hepp hepp! |
Tidlig oppe. Ble en liten skive (lavkarbo naturligvis) med smør og Lerums syltetøy. Blir lenge til lunsj så har noen osteknekkiser og litt grønt i en boks.
|
I dag ble det svigermors pirog på glutenfritt mel. Ikke akkurat lavkarbo, men med kål, egg og smeltet smør ble jeg da mett. :) Og godt er det.
|
Sitat:
Tror jeg kommer til å savne Cornish pasty noe veldig når vi reiser på ferie. Men - man må lide for skjønnheten (les: slankheten :p) |
Sitat:
I morgen blir det fiskekaker fordi jeg har funnet en lokal produsent som bare bruker litt potetmel i fiskekakene... :D Og jeg gleder meg faktisk... (Å glede seg til fiskekaker er egentlig litt merkelig.) |
Cc-kjeks med bremykt, edamer, røkelaks og tahini.
|
Ble 2stk Nannahs knekkebrød med gul ost :D
|
2 stk. knekkebrød (fiberrik) med smør og Jarlsberg. Noen sukkererter og cherrytomater. Kaffi + vann.
|
Fiskekake og baconbiter stekt med paprika, sopp, minimais og purre. :) Og grønn te.
|
Masse, som vanlig. En hjemmelaget kjeks med smør og en ss tahini og en stor bit så lett gulost (59g) og 4 skiver påleggslaks og to biter hjemmesmelta sjokolade.
|
Stekt egg, skinke, agurk og sommersalat.
|
Ble kokt egg, litt røkt laks og gulost :)
|
Re: Hva har du spist til frokost i dag?
tørka oksekjøtt,mandler, sesamfrø, tyrkisk yogurt med balsamicoeddik og westershiresaus. 3 baconskiver, to egg og meierismør. dessert...frossne blåbær med 1ss cocosa og 1ss økologisk honning varmet i microen. NAM! :p
800kcal i en smell! yammy:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19. |