![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Takk Gerd.
Har ikke bakemiks. Men prøver meg litt fram. Har kuttet opp ost i biter og håper det blir snadder! ;) Hadde visst ikke mer bacon, så det får jeg heller prøve en annen gang ;) |
Sitat:
|
Sitat:
For min del ble jeg tatt av vinen i går. Bare to glass, my ass.... :cool: |
Sitat:
|
Hvordan får man ut et drueskall fra kanalene mellom nesen og halsen??? :o
Jeg spiste en drue og begynte umiddelbart og hoste med det resultatet at skallet for opp i nesegangene.. Jeg kjenner at det ligger der og det klørirriterer noe forferdelig! VIL ha det bort! :p Må vel frem med nesehornet... |
Er det noen som har prøvd karboblokker?
Jeg tullet til å kjøpe av ren nysgjerrighet, ikke for at jeg trenger på noe vis. Den heter Phase 2. Det står: "Phase 2 er en veldokumentert, trygg og naturlig måte å redusere opptaket av karbohydrater på." ("naturlig", liksom, jommen sa jeg smør). Men så står det også under dosering: "3 tabletter 5 minutter før et stivelsesrikt måltid." Nå fins det jo flere karbohydrater enn stivelse. Kanskje den ikke virker på inntak av is og sjokolade, men bare på brød, pasta og potet? Noen som vet? |
Sitat:
|
OK. Jeg fant et svar fra jvb et sted: "Karboblokkere nøytraliserer den midlertidige virkningen av alfa-amylase, enzymet som spalter stivelse til glukose iflg Phase 2." Det virker altså bare på stivelse, noe som var litt uklart i forklaringen på pakningen.
|
Sitat:
|
Hvordan skal jeg brenne en plate for å spille på vanlig anlegg? Når jeg brenner platene mine fungerer de på pcen og på stereoen i bilen. De fungerer imidlertidig ikke på vanlig stereoanlegg, og det er forferdelig upraktisk nå som jeg prøver å kjøre inn en spinningtime og cd-plata mi IKKE fungerer på senterets anlegg.:(
|
Sitat:
Naseskylling var det eg skulle til å foreslå, fint at du har nesehorn, da blir det jo mykje lettare. |
Sitat:
|
Sitat:
Så vet ikke helt hva det var som er best, å ikke spise eller å ta karboblokkere:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
Det er mulig å konvertere fra mp3 til .wav filer vha gratisprogram som du laster ned på pcn din - om det da er dette som er problemet :) |
Sitat:
|
Sitat:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=842 Du kan laste det ned fra mange sider - bare google CDex, linken over er fra en dansk nedlastingsside. Som vanlig kan jeg ikke garantere at det ikke er noe som vil gi problemer for din pc ved bruk - samtidig får jeg ingen advarsler når jeg går inn på siden - altså - på eget ansvar ;) Du kan også laste ned fra CDex sin egen side - http://cdexos.sourceforge.net/?q=download (velg "release version") Gi meg en tilbakemelding så jeg får høre hvordan det gikk :) Kom på en ting til - sjekk om det er noen mulighet i programmet du bruker for å brenne CD'n for å velge filtype :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor stor er en striesekk? Jeg skulle ha kledd meg ut som Ronja Røverdatter på en bokstavfest...men altså, jeg må jo passe i striesekken:o Iallefall slik at den går ned under rompa (helst litt nærmere knærne:p)?
|
Sitat:
|
Hvor finner jeg en sånn kjole som i denne videoen?
http://www.youtube.com/watch?v=pauJj...eature=related v i l h a N Å ! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |