![]() |
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Sitat:
|
Sitat:
Når jeg gikk ned på det meste spiste jeg 200-250 gr fett om dagen, funka fett :p |
Sitat:
jeg har jo gått fint ned til nå, men hodet henger ikke alltid med:o |
Sitat:
|
Sitat:
MER fett liksom!:eek: hihi |
Har forøvrig spist ca 140 gr fett idag (sånn ca, veier ikke alt) og prosentvis er tallene
fett 75 % Protein 23 % Karbohydrat 2 % Hvordan er det? |
Sitat:
Sitat:
|
Appelsinpiken: Det er helt sikkert vann du har holdt på mens du har mensen, men når kroppen forbrenner fett (fra kroppen!!!:D) både bruker den, og skiller ut vann, så det kan være det også. En av de viktige grunnene til å bruke nok vann. Kroppen trenger det til forbrenningen :)
MariaB: De tallene ser veldig bra ut :) Pruttilutt: Jeg er med på å slå juligruppa fra i fjor. her sklir det jo av for tida :D |
Sitat:
Nytt forsøk: :D:D:D |
Sitat:
|
Goodie!
Forøvrig har jeg registrert meg på diett.no, og jeg er frustrert allerede! Jeg får det ikke til!!!! Hvorfor kan jeg ikke legge inn kjøttdeig, f.eks? |
Sitat:
|
Sitat:
|
pruttilutt: Hvis du begynner å skrive kjøttdeig i et av måltidsfeltene, kommer det mange opp!
|
Pruttilutt: har du husket å klikke på 'Add'? Etter det skal det komme opp en ny linje :)
|
Sitat:
Her ble prosenttallene mine, da... (og jeg har mine STERKE tvil når det gjelder karbohydratene... mener å ha litt peiling på hva jeg pakker i skrotten av djevlene) Fett 78% (91,4 g) Protein: 13 % (33 g) Karbohydrat: 9% (24,4 g) :D:D Det må være feil med mindre ferdigkryddertacoposen er på 12 karb! |
Jeg har fått magevirus, her høres ut som tørketrommelen går på tom mage og det SVIR! Flere på jobb ligger strak, bestis ringte nå og sa bare "Hei, du, æ sku ...faen æ må på dass"
Og jeg er tørst. Lurt å fylle på med vann nå siden tarmen antakeligvis er på randen av galskap? Eller burde jeg la være? Mange mener jo vann skal hjelpe, andre sier det bare forverrer tilstanden i tykktarmen siden den frastøter vannet og ikke tar det opp:confused: Hilsen sjukingen *auau* |
Sitat:
Fikk kjøpt litt å spise på også, så jeg ikke dør av sult innen jeg er hjemme (en time igjen!). Grugleder meg til veiing i morgen. Føler jeg ikke har gått ned noe som helst... |
Sitat:
Idag blei det namme-frokost; salat med agurk og fetaost + oljen fra den oppå salaten såklart, 1,5 egg med majjo og 2 biter litt salt sau/lammekjøtt med baconbiter i smeltet smør til saus :sikle: Har ikke blitt no mer mat enda, men finner nok noe snacks i lunsjen kl.23 :) Også passer jeg på å drikke mye vann- henter meg ny vannflaske hver gang den jeg har er tom:rolleyes: |
Det var denne *liker*-knappen da :D
Det samme har skjedd hos meg (at jeg må oppdatere nettleser og få et lite sjokk, altså) :p Jeg syns det er veldig greit å se fordelinga av fett/ protein/ karber der da, hjelper meg å forstå hva jeg spiser :) |
Sitat:
|
Sitat:
Den har låst seg hos meg noen ganger også :p Om du trykker på nedfellsmenyen øverst i den matoversikten din (til høyre) kan du bytte om fra energi til fett, karbs, protein osv. Da kan du se nøyaktig hvor mange karbs en matvare du har lagt til inneholder. Kanskje du finner smådjevelen ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Snodig å se at jeg har brukt mest karbs på fløte idag:p |
Sitat:
Fett: 81%, Protein: 13%. Karbohydrat: 6% |
Hjeeeelp!:eek: Dærsken, da skal jeg lage hjemmelaget neste gang også... Til de mumsige kjøttbollene:hungry:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har såvidt tatt meg "råd" til å bruke en slant i espresso'n to ganger i dag. I morgen er siste fettfastedag for meg, skal til kjæresten på lørdag og være sammen med flere barn osv, går ikke å ikke spise da. Både for energien sin skyld, og barna. Ikke kult om de begynner å spørre hvorfor jeg ikke spiser osv...vil skåne mest mulig :) Også begynner jeg å få lyst til å sette tenna i et stort stykke kjøtt og spise meg mett igjen! :rolleyes: |
Nok en dag med masse deilig mat forbi, tror jeg er en anelse mindre sulten og fysen. Ikke det, har spist svært så rikelig i dag og! ;) Menyen ble:
2 egg + 5 skiver bacon 2 mini babybel-oster på vei fra jobb (sulten!) Rå Salmalaks, rødløk, lime, rømme og fløte til middag Salat av isbergsalat, agurk, gul paprika, rødløk, kokt skinke, mozzarella og brie + olivenolje til kvelds. Totalt: fett: 199g, protein: 131, karbo: 12,6g Sliter litt med å huske å ta alle ketolysetablettene til forskjellg tid, skulle ønske jeg bare kunne hive innpå alle om morgenen! Jeg har veiedag på lørdag, veldig spent! :O Og da skal jeg prøve pizza av jalapeno-ost, det gleder meg til. Kjekt å gjøre litt forskjell på hverdag og fest! Er vi ikke flinke, alle sammen!!! :D :heia: |
Sitat:
Blir en runde rundt i sommerbyen i morgen for å finne cumin. |
Sitat:
|
Kanskje Karbomamma kan redigere det første innlegget i denne tråden eller noe, med noen setninger fra hver av oss som presenterer oss? Bare nicket, slik at vi kan følge med hvor mange og hvem som er med her, hvor mange kilo vi ønsker å gå ned og litt kort om hvordan vi gjør det (evnt tidligere historie)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Liten oppdatering og et spørsmål -
Etter nesten to uker (som har gått veldig fort takket være forumet <3 ) så er statusen som følger: Er varm i kroppen - love it. Har av-og-på hodepine, - håndterlig men irriterene. Har spist masse godt mat takket være innspill og oppskrifter - TAKK!! :D Har vel hatt de to første ukene EVER uten voldsomme blodsukkersvingninger - kjempemotiverende! - og så er det spørsmålet: Ketostix er testet hver tredje dag - med veldig forskjellig resultat. Hva betyr det? Normalt? Noe jeg gjør feil - eller ikke riktig nok? Ønsker dere en fin fin kveld og natt - alle sammen!! |
Sitat:
Ha en fiiin kveld/natt du og :) |
hmmm hvor mye nøtter kan man spise?
I dag har jeg spist : halv boks med cottage cheese, med litt sukkerfritt syltetøy og nøtter omelett med 3 egg og skinke det samme til middag og smoothie til kvelds. er dette alt for lite? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46. |