Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19833)

mokki 16-02-10 10:42

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

En ting til. Pakkene med sjokoladekjeks er jo 6 kjeks. Er disse 6 kjeksene ett måltid? Spiste 3 i går kveld. det var egentlig nok.... Skulle legge meg like etter så hadde bare behov for å stoppe rumlingen..

mokki 16-02-10 10:45

ja, har jo enda et spørsmål jeg.... kan man bruke suketter? Drikker en kopp te eller så for dagen (jeg skal kutte ut kaffe nå har jeg bestemt....). Drikker grønn te med sitron. det går greit uten sukett, men det er unektelig mye bedre med sukett oppi..

grotingeling 16-02-10 10:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 832755)
Vedr grønnsaker, så forstår jeg ED slik at man skal få i seg grønnsaker til minst 3 av 5 måltider. Jeg har kuttet opp agurkstenger eller stangselleri som jeg spiser ved siden av frokosten. På jobben har jeg stangselleri liggende i kjøleskapet. Det er som å spise gulrot... Noen som husker når vi kan begynne å spise gulrøtter?
Det som står på liste 2 (sukkererter og tomater) har jeg kun som tillegg til salat. Desverre så liker jeg ikke tomater :p

Det er vel grønt til 3 av 5 og 2 av 4 tenker jeg, og jeg spiser bare 4 måltider - så jeg har 2 med grønt til :D

Gulrøtter må du nok vente en god stund på, husker ikke helt men mener det er i fase 3c eller fase 4 at dette blir tillatt under tvil..... Må sjekke mer ser jeg :rolleyes:

Ellers så er jeg helt på linje med deg, rå tomater er ikke særlig digg - jeg greier kun å spise dem i tomatsuppe eller i gryteretter.

grotingeling 16-02-10 10:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 832762)
En ting til. Pakkene med sjokoladekjeks er jo 6 kjeks. Er disse 6 kjeksene ett måltid? Spiste 3 i går kveld. det var egentlig nok.... Skulle legge meg like etter så hadde bare behov for å stoppe rumlingen..

En pakke = 1 måltid, og mange spiser dette som mellommåltid eller kveldsmat.

grotingeling 16-02-10 10:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 832766)
ja, har jo enda et spørsmål jeg.... kan man bruke suketter? Drikker en kopp te eller så for dagen (jeg skal kutte ut kaffe nå har jeg bestemt....). Drikker grønn te med sitron. det går greit uten sukett, men det er unektelig mye bedre med sukett oppi..

Det tror jeg nok skal gå greit, er jo kunstig søtningsstoff....

mokki 16-02-10 10:59

Takk grotingeling. Dette forumet er unikt! Så mye lettere å gjennomføre med alle rundt man vet styrer med det samme.
Takk alle sammen!

Fungirl 16-02-10 11:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 832770)
Det er vel grønt til 3 av 5 og 2 av 4 tenker jeg, og jeg spiser bare 4 måltider - så jeg har 2 med grønt til :D

Gulrøtter må du nok vente en god stund på, husker ikke helt men mener det er i fase 3c eller fase 4 at dette blir tillatt under tvil..... Må sjekke mer ser jeg :rolleyes:

Ellers så er jeg helt på linje med deg, rå tomater er ikke særlig digg - jeg greier kun å spise dem i tomatsuppe eller i gryteretter.

Jeg har 5 måltid og fikk beskjed om å spise grønt til 2 av disse, da helst middag og lunsj :)

Fungirl 16-02-10 11:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 832752)
Håper du ikke får det slik som jeg hadde på dag 3 eller 4. Da hadde jeg opplevd 2 dager med litt spenning i hodet, men som var greit nok. MEN på fredagen så brakte det løs med hammer og sag, og kastet opp i flere timer. Hvis du kommer utfor dette, så bare husk at når du har kommet deg igjen er det helt greit å ta 6 poser i stedet for 5, jeg gikk nemlig rundt å var småsulten 2 dager etter dette skjedde. MEN jeg håper absolutt at du ikke får det slik som meg.

Deilig å lese at du er igang med trening, det kjenner jeg at gir meg ekstra motivasjon til å komme igang selv. Akkurat nå har jeg vondt i halebenet etter å ramlet ned badetrappen på SPA hotellet vi var på i helgen..:rolleyes:
Men regner med at det bedrer seg om noen dager, og da.....:boxing:

Har vært i ketose store deler av tiden siden mai 2008 så tror nok det skal gå greit, og skal ta et ekstra måltid om jeg blir sulten ;)

Jeg har trent ganske bra siden jeg startet opp i 2008, men fra høsten 2009 har det nok tatt litt av til tider ja :) Har planer om 4 økter på treningssenteret og 3 trimturer (når snøen er borte) på ED så håper jeg at kroppen fikser det :)

God bedring, gjør innmari vondt å ha vondt i halebenet :klem:

Popp 16-02-10 15:36

Jeg har gått ned en buksestr.!!!!!
:D

Idag talte jeg opp vitaminpiller forbrukt, og ser at det bare er igjen 9 dager igjen på fase 1. Fikk en liten forsmak på det i helgen da vi var på Farris Bad. På kvelden hadde jeg indrefilet og et glass hvitvin, skal si det smakte DEILIG. Avklart det med kurslederen, som sa at dette ikke ville stanse ketosefasen. Håper hun har rett.

Solange 16-02-10 16:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 832761)
God morgen herfra også. Jeg kom meg gjennom første dag på eurodiet uten problem. Var litt småsulten, men ikke værre enn at det var til å leve med. Jeg er positivt overrasket over produktene og suppen til lunsj (kremet vegetarsuppe) og couscousen til middag var kjempegode syns jeg. Couscousen krydret jeg ikke i det hele tatt, syns den var god som den var. Laget en god salat ved siden av med kinakål, squasj, litt tomat og litt paprika. Ble veldig godt.
Spiste en bar senere på tidlig kveld. Muslibar med røde frukter. Syns ikke den akkurat var himmelsk, men som frokostblanding som det står tips om er den sikker veldig god.

måtte ha i meg litt til enda senere og spiste da sjokoladekjeks. Og der en bare en ting å si: NAM. Disse kan jeg leve på.. hehe....

Hei! Gøy at det er så mye folk her nå:)

Jeg bruker muslibaren en gang i blant som frokostblanding, da er den god synes jeg. Kjeksene har reddet meg mang en gang når jeg er matlei:rolleyes: Jeg liker spesielt de med bringebær. I fase 3 er de vidunderlige med litt hvitost på, det er skikkelig kosemat:D

Fungirl 16-02-10 16:48

Akkurat i dag gleder jeg meg til Fase 4 :lol:

Og jeg er seriøst lei av å tisse hele tiden, ellers alt supert ;)

mokki 16-02-10 18:30

Her har i dag også gått greit. Den potetgreien var ikke spesielt god, og omeletten ble et eneste stort graps. Men det går fint. Hadde endel hodepine i morges, og tenkte at nå slår ketosehodepinen inn for fult, men det gav seg...

Går dere på ekstra vitamintilskudd? Jeg bruker ikke noe spesielt. kanskje jeg burde det?

Fungirl 16-02-10 18:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833012)
Her har i dag også gått greit. Den potetgreien var ikke spesielt god, og omeletten ble et eneste stort graps. Men det går fint. Hadde endel hodepine i morges, og tenkte at nå slår ketosehodepinen inn for fult, men det gav seg...

Går dere på ekstra vitamintilskudd? Jeg bruker ikke noe spesielt. kanskje jeg burde det?

Jeg tar følgende:
2 omega 3 kapsler
2 møllers dobbel
1 c-vitamin
1 e-vitamin
2 krom-kalium
1 sink-selen
2 magnesium
1 TrioBE - grunnet B12 mangel

Dette ble jeg rådet til å bruke av legen, har egentlig brukt det meste hele tiden når jeg gikk på ketolyse, men jeg hadde litt lave verdier av noe, dermed ble vi enig om denne sammensetningen :)

Solange 16-02-10 19:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 832967)
Akkurat i dag gleder jeg meg til Fase 4 :lol:

Og jeg er seriøst lei av å tisse hele tiden, ellers alt supert ;)

Ja, den tissinga....Rekker nesten ikke en hel runde av min daglige gåtur en gang:eek:

Fungirl 16-02-10 20:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 833046)
Ja, den tissinga....Rekker nesten ikke en hel runde av min daglige gåtur en gang:eek:

Jeg kan knapt kjøre fra jobb og hjem og det tar maks 3 min :lol:

studine:) 16-02-10 22:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 832761)
God morgen herfra også. Jeg kom meg gjennom første dag på eurodiet uten problem. Var litt småsulten, men ikke værre enn at det var til å leve med. Jeg er positivt overrasket over produktene og suppen til lunsj (kremet vegetarsuppe) og couscousen til middag var kjempegode syns jeg. Couscousen krydret jeg ikke i det hele tatt, syns den var god som den var. Laget en god salat ved siden av med kinakål, squasj, litt tomat og litt paprika. Ble veldig godt.
Spiste en bar senere på tidlig kveld. Muslibar med røde frukter. Syns ikke den akkurat var himmelsk, men som frokostblanding som det står tips om er den sikker veldig god.

måtte ha i meg litt til enda senere og spiste da sjokoladekjeks. Og der en bare en ting å si: NAM. Disse kan jeg leve på.. hehe....

Så fint at første dagen gikk fint, mokki!!!!!=) Gratulerer, nå er du godt i gang! og det blir bare lettere, synes jeg! :klem:

studine:) 16-02-10 22:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833036)
Jeg tar følgende:
2 omega 3 kapsler
2 møllers dobbel
1 c-vitamin
1 e-vitamin
2 krom-kalium
1 sink-selen
2 magnesium
1 TrioBE - grunnet B12 mangel

Dette ble jeg rådet til å bruke av legen, har egentlig brukt det meste hele tiden når jeg gikk på ketolyse, men jeg hadde litt lave verdier av noe, dermed ble vi enig om denne sammensetningen :)

Hoho, det var litt av en liste!:)
Jeg har bare kalium og magnesium... =) det er sikkert forskjellig for alle. Du får høre med din leder/lege, mokki!!!:):stuart:

studine:) 16-02-10 22:47

Jaja, i dag har jeg begynt å trene.. Og jeg merker kostholdsendringen, definitivt. Jeg er jo 9 dager inne i fase 1, og har det helt OK med det. Men da jeg trente var det fryktelig tungt. Akkurat som om å gå i sirup. Gikk fint, jeg tok det bare roligere enn jeg ville gjort til vanlig.. så får vi se hvordan det går i morgen.

Jeg kan forøvrig legge til i statusrapporten at det nå advares mot å drikke Oslos kranvann... hvilket jeg ikke visste før jeg hadde konsumert nærmere 1,5 liter i dag...:p og konsekvensene lot ikke vente på seg, så nå sitter jeg her og drikker farris=p Jaja, enda godt jeg har LOV til å drikke farris vil jeg si=)

Jeg har så sykt desperat lyst på en bar til=( jeg dummet meg ut og spiste en i dag tidlig.. Og da blir det ikke min standard "kveldskos"... Men det er kanskje like greit=p får ta en titt på noen soyanøtter istedet=)

Fred ut.

Fungirl 16-02-10 22:51

Jeg har også vært på trening i dag, i går også forresten og da gikk det greit, men i dag var det tungt. Var på BOSU og sveta som en gris :lol:
Og så klarte jeg å få en strekkskade i nakken, satser på at den er over i morra :)

Ellers går det greit med maten, litt kjedelig, men men det går seg vel til :)

studine:) 16-02-10 23:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833218)
Jeg har også vært på trening i dag, i går også forresten og da gikk det greit, men i dag var det tungt. Var på BOSU og sveta som en gris :lol:
Og så klarte jeg å få en strekkskade i nakken, satser på at den er over i morra :)

Ellers går det greit med maten, litt kjedelig, men men det går seg vel til :)

Hm. Tror du det er fordi kroppen ikke får like mye rask energi at det er litt ekstra tungt å trene? Jeg tenker at det får være greit, jeg vil trene likevel. Må bare venne meg til at alt er tyngre enn vanlig:P

Maten.. Jeg syntes også det i begynnelsen. Mitt tips: lage tomatsaus fra bunnen av (veldig enkelt: litt løk og hvitløk i panna med bittelitt olje, en eller to tomater avhengig av størrelse, hakket i småbiter. Når løken og hvitløken er nogenlunde mør, hiver du i tomatene med litt salt og pepper. når dette får kokt litt ut, kan du ta i krydder.. jeg foretrekker basilikum, men chili og rosmarin kan også være godt, eller oregano:))

Eller å lage stekt sopp. trengs ikke noe fett, soppen har mye væske i seg som kommer ut av seg selv etter litt tid i panna. Litt løk og hvitløk, eller bare salt og pepper og evt krydder gjør susen!

og den jukserisen er kjempegenial! har ikkeno med ris å gjøre, da, syns jeg:)) men godt! revet blomkål stekt i panne! yumyum!

Ellers er dampet spinat med salt og pepper kjempedigg!

Fungirl 16-02-10 23:06

Joda det har nok med hvor lite vi får i oss, men jeg har ingen problemer med å trene og kommer til å fortsette med det :)

Takk for mattips, regner med det går fint etterhver. Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å få i meg posene hver dag :)
Jukseris elsker jeg med hvitløkspulver smaker det herlig :)

Er ikke så glad i tomat da, men skal nok finne ting som passer meg etterhvert som jeg blir kjent med maten, målet mitt er egentlig at jeg skal få vekk fokuset på mat og ikke bruke noe energi på det, kun tenke på det som noe jeg trenger for å overleve :)

studine:) 16-02-10 23:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833235)
Joda det har nok med hvor lite vi får i oss, men jeg har ingen problemer med å trene og kommer til å fortsette med det :)

Takk for mattips, regner med det går fint etterhver. Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å få i meg posene hver dag :)
Jukseris elsker jeg med hvitløkspulver smaker det herlig :)

Er ikke så glad i tomat da, men skal nok finne ting som passer meg etterhvert som jeg blir kjent med maten, målet mitt er egentlig at jeg skal få vekk fokuset på mat og ikke bruke noe energi på det, kun tenke på det som noe jeg trenger for å overleve :)

Jeg kommer definitivt til å fortsette å trene.. føles så mye bedre da. Men nå kan det være jeg var slapp på grunn av de basillene oslo kommune slapp inn i drikkevannet mitt også=p

Ja, det kommer jo med tiden. De første tre dagene syntes jeg maten var begredelig. Men nå syns jeg egentlig det er helt OK=) Jeg er kjempeglad i å eksperimentere og å lage mat=) så det blir gjerne sånn for meg=)

og der gikk OL-gullet i skiskytning...:P usj.

grotingeling 17-02-10 00:04

Da kan jeg melde om at jeg nå har gjennomført ukas andre treningsøkt :D
Ble så inspirert av alle dere andre som trener, og har som mål å få til minst fire økter denne uka. Kjenner at det er herlig å bevege kroppen, men merker også at det er litt "tungt" å bevege seg -but who cares :p

studine:) 17-02-10 10:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 833279)
Da kan jeg melde om at jeg nå har gjennomført ukas andre treningsøkt :D
Ble så inspirert av alle dere andre som trener, og har som mål å få til minst fire økter denne uka. Kjenner at det er herlig å bevege kroppen, men merker også at det er litt "tungt" å bevege seg -but who cares :p

Så flink du er!!!!!:heia: Nå blir vi sterke og flinke:visemusklog så skal vi slå vekta!!:boxing:
Ok sorry.. noen av oss (jeg) hadde det litt for moro med smileyene=)

Det er sant at det er kjempemotiverende at andre trener.. Tror sannelig jeg tar meg en liten tur ned på treningssenteret jeg nå!=) Må bare tisse først:P og koke vann, så jeg har basill-fritt vann å drikke=P

grotingeling 17-02-10 13:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av studine:) (Innlegg 833421)
Ok sorry.. noen av oss (jeg) hadde det litt for moro med smileyene=)

Smilies er gøyhttp://www.33smiley.com/smiley2/animals/cats/6.gif, skal være gøy http://www.33smiley.com/smiley2/humor/slapstick/1.gif og jeg bruker dem masse http://www.33smiley.com/smiley2/humor/slapstick/4.gif - de understreker både mening, holdning og ikke minst humør http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/13.gif
Så fortsett å bruk smilies!!!!!

Solange 17-02-10 13:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 833494)
Smilies er gøyhttp://www.33smiley.com/smiley2/animals/cats/6.gif, skal være gøy http://www.33smiley.com/smiley2/humor/slapstick/1.gif og jeg bruker dem masse http://www.33smiley.com/smiley2/humor/slapstick/4.gif - de understreker både mening, holdning og ikke minst humør http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/13.gif
Så fortsett å bruk smilies!!!!!

Jeg ELSKER smileys!!! Men hvordan får dere opp alle disse fine?? Vil gjerne ha slike jeg også:heia:

grotingeling 17-02-10 13:49

Værså godt, her er link til den siden jeg oftest benytter; http://www.33smiley.com/
Bare høyreklikk og kopier fra siden, lim rett inn i teksten når du skriver - funker veldig bra http://www.33smiley.com/smiley/emotions/8.gif

Solange 17-02-10 15:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 833502)
Værså godt, her er link til den siden jeg oftest benytter; http://www.33smiley.com/
Bare høyreklikk og kopier fra siden, lim rett inn i teksten når du skriver - funker veldig bra http://www.33smiley.com/smiley/emotions/8.gif

Tusen takk! Da tester jeg her:
http://www.33smiley.com/smiley/baddies/15.gif kjempegøy!!!!http://www.33smiley.com/smiley5/love/12.gifhttp://www.33smiley.com/smiley5/love/31.gifOppps, den skal vi IKKE ha!

studine:) 17-02-10 16:04

Det ble ikke trening i dag tidlig, fikk for dårlig tid før skolen begynte... men tar turen nå etterpå isteden, så det løser seg...
MEN! nå er jeg frustrert. Jeg er så nysgjerrig på om jeg har gått ned i vekt... og hvis ikke så kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor=( Man kan vel kanskje si at jeg er nervøs. Men jeg hadde jo egentlig bestemt at jeg ikke skulle veie meg før etter 2 uker, og det er tross alt 4 dager igjen. Jeg lurer litt, da.. Hvor mye vekt skal jeg forvente å ha gått ned etter 2 uker i fase 1?

Fungirl 17-02-10 16:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av studine:) (Innlegg 833566)
Det ble ikke trening i dag tidlig, fikk for dårlig tid før skolen begynte... men tar turen nå etterpå isteden, så det løser seg...
MEN! nå er jeg frustrert. Jeg er så nysgjerrig på om jeg har gått ned i vekt... og hvis ikke så kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor=( Man kan vel kanskje si at jeg er nervøs. Men jeg hadde jo egentlig bestemt at jeg ikke skulle veie meg før etter 2 uker, og det er tross alt 4 dager igjen. Jeg lurer litt, da.. Hvor mye vekt skal jeg forvente å ha gått ned etter 2 uker i fase 1?

Har ingen anelse om hvor mye vi kan forvente, alt er individuelt etter hvor mye vann man har i kroppen, hvor mange kg kroppen skal kvitte seg med osv.
Jeg fikk ned 4 kg på 2,5 med et eget opplegg fra fedonlegen min, og i uka før ed så har jeg mest sannynlig gått opp alt, selvsagt i form av vann, men irriterende uansett :) Jeg måtte selvsagt smake på alt jeg ikke skal få spise på evigheter og dermed kom vannet på .
Var på vekta i går og i dag og 1,3 kg (vann) var borte i dag så håper jeg at det jeg la på meg i forrige uke er borte til lørdag slik at jeg kan starte på resten av kg som skal vekk, for det er jaggu mange kan jeg love deg.

Men jeg har som mål at neste gang jeg skal til legen som er 19.mars så skal 10 kg være borte, dette inkludert de 4 jeg liksom gikk ned for noen uker siden ;)

Fungirl 17-02-10 16:08

Noen spørsmål:

Hvor mye vann drikker dere?

Tygger dere tyggis eller noe annet i løpet av en dag?

Hva er favorittmaten din av disse produktene?

Bruker dere smør eller olje når dere steker?

:klem:

mokki 17-02-10 16:32

kan noen svare meg kjapt...
tenkte å lage tomatsaus nå. Kan jeg bruke euro-shopper sine hele skollede tomater (hermetikk). 3,5g karber pr 100g

Fungirl 17-02-10 16:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833587)
tenkte å lage tomatsaus nå. Kan jeg bruke euro-shopper sine hele skollede tomater (hermetikk). 3,5g karber pr 100g

Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke den :)

mokki 17-02-10 16:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833589)
Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke den :)

Takker. Er litt lettere å lage tomatsaus på de, en ferske tomater....
nam.. gleder meg.... et skamsulten. Lenge siden lunsj nå.....

Fungirl 17-02-10 16:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833591)
Takker. Er litt lettere å lage tomatsaus på de, en ferske tomater....
nam.. gleder meg.... et skamsulten. Lenge siden lunsj nå.....

God middag :klem:

Hva bruker du tomatsausen til? Altså hvilket produkt?

Selv er jeg også som regel mest sulten på denne tiden av dagen, merkelig gitt :)

Solange 17-02-10 16:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av studine:) (Innlegg 833566)

Som sagt her så er det selvfølgelig individuelt. Første gang jeg gikk på ED gikk jeg ned 4,4 kg første uka, men da hadde jeg MYE vann i kroppen, neste uke 1, 3 kg.

mokki 17-02-10 16:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833596)
God middag :klem:

Hva bruker du tomatsausen til? Altså hvilket produkt?

Selv er jeg også som regel mest sulten på denne tiden av dagen, merkelig gitt :)

I dag blir det pastaskruer med tomatsaus og salat til..

mokki 17-02-10 16:46

Hvor mye vann drikker dere? Prøver å få i mef 2-2,5liter for dagen

Tygger dere tyggis eller noe annet i løpet av en dag? Nei, men har veldig lyst. Tror ikke ånden er min beste venn for tiden...

Hva er favorittmaten din av disse produktene? Har ikke prøvd så mange enda, men syns couscousen var veldig god. Og kjeksene. pannekakene var også veldig grei

Bruker dere smør eller olje når dere steker? Bruker smør. Syns det gir mye bedre smak.

:klem:[/quote]

Solange 17-02-10 16:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 833570)
Noen spørsmål:

Hvor mye vann drikker dere?

Tygger dere tyggis eller noe annet i løpet av en dag?

Hva er favorittmaten din av disse produktene?

Bruker dere smør eller olje når dere steker?

:klem:

-Jeg drikker vel 2 l vann og resten annen væske.
-Jeg bruker litt tyggis av og til, men ikke daglig. Sukkerfrie drops, Ed sine pastiller innimellom.
- Favoritter er choco. cereals, bringebærkjeks og pannekaker.
- Bruker rapsolje.
http://www.33smiley.com/smiley5/hobbies/11.gif

Solange 17-02-10 16:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 833587)

Jeg bruker hermetikk-tomater. Det går greit for meg. Lager tunfiskgryte på fase 2. http://www.33smiley.com/smiley5/hobbies/18.gif
Kos deg! (beklager alle smileysene, men er blitt bitt av basillen....)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.