![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Sett på samboeren forsøke å feste ny doring - Og listet meg knisende/stille ut igjen mens jeg sa at han som er ingeniør burde da klare det der :D :_plystre:
|
Sitat:
Jeg har vært hos min høyt aktede manuellterapeut! My hero! Ikke bare digg det heller, men no pain no gain... Det må være litt vondt for å være godt... Eller no :D |
Sitat:
Du kan også tipse moren din om å sjekke ut om tilskudd av glutamin (forstadiet til)/glukosamin og msm kan hjelpe henne. http://www.doktoronline.no/qa/forum/32/qa3759267.html Noen har også bedring av gurkemeie... uten at jeg vet noe særlig om det. Når det gjelder godvondt eller vondt-for-godt så foretrekker jeg helt klart lavspenten og mikrobølgedingsen så langt. Hva som virker mest finner jeg ut snart. |
I dag har jeg gjennomført første dag av prosjektet Ta meg selv tilbake, hvor jeg skal holde meg til det som fungerer for meg...
Og så har jeg forsøkt Bailine for første gang. Tenker å prøve det fram til påske og se om det hjelper på muffinsringen og ryggvondt. |
har jeg kjøpt meg en ny veske!! :heia:
Den er av merket 'dyrt'. Den er laget av gammel båtpresenning og reima er av gamle bilbelter. Elsker rare vesker jeg. Fra før av har jeg to vesker (airbeltbeag) hvor låsen er av flybeltelåser og reima er av flybelter. Jeg har dessuten bestilt ei veske laget av gamle brannslanger og ei laget av gamle fallskjermer. :D |
Kanutten: Hvor i all verden finner du sånne vesker? :confused:
|
Sitat:
|
Det er bare å søke på
bags made of recycled og da dukker det opp mye!! |
Sitat:
Noen tips til hvor det er lurt å bestille? |
Sitat:
|
- knust det fineste kakefatet mitt
- blitt påkjørt på fortauet utenfor frisøren min - klemt fingeren i bildøra - glemt å kjøpe blomkål - rett og slett blitt SUR - fått hyggelige meldinger fra Kitt og senka, ble litt mindre SUR da :D |
Sitat:
Stor:klem::blomster: |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Det er vel det vi kaller en skikkelig blåmandag på en torsdag :eek: Litt vondt i fingern, og rimlig øm på rompa - men jeg overlever :D |
Sitat:
|
Trent, lest, spist god frokost og lunsj, sovna som en stein på sofaen i 2(!!!!) timer, lager nå middag, og håper at jeg leser mer :P
|
Sitat:
Men det der var en seriøs dårlig dag. Jeg blåser litt på vondtene dine og sender deg en stooor :klem: |
Sitat:
Jeg bestilte fly med SAS og hotell via Hilton. Ikke den billigste måten, men veldig safe. Ellers så er det bestandig billigturer på oss og da bruker vi Finn.no. SAS blir ikke noe dyrere enn Norwegian og Icelandair når du passer på å bestille når det er tilbud. Mange rimelige hoteller i New York og, men der kan man fort få besøk av både kakkerlakker og veggdyr. Derfor jeg heller betaler litt mer der. Men Vegas var råbillig! Nå betaler vi 800 kr per rom og natt på Hilton midt på The Strip, utsikt og boblebad på rommet. I tillegg til at det er store rom med kjøkken. :) Så søker du er jeg sikker på at du kan få et bra hotell til 300 kr natta, altså. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det går så bra så. Værst med rompa - den er skikkelig øm. Men nå kan alt bare bli bedre :D |
Sitat:
Men nå satser jeg på at uhellene skygger banen minst ut året iallefall. :klem: I dag har jeg skravla lenge i telefonen med ene guttungem, laget ferdig mønsteret til pingvin-gardin (var ikke fornøyd med første utkastet) og klart og begynne på det iallefall. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31. |