![]() |
Sv: Togtråden!
Sitat:
|
Sitat:
|
Sent men godt snublet jeg inn i bursdagvogna tidsnok til å rope høy: HURRA for Gerd!!!!
Har vært nok en travel togdag hos meg. Startet rolig med en rolig tur i kjøre til jobben vogna, men så gikk hastigheten opp. Først var jeg innom treningsvogna, for så å svippe innom møtekavalkadevogna i noen timer før jeg måtte sprinte bakover i toget for å finne auologen-vogna. Var så sliten at jeg nesten sovnet i tannlegestolen, men det gikk fort over når tannlegen startet boret...... Ettermiddagen har gått med i planlegge-ferie-vogna, og nå har vi snart en overordnet ferietur planlagt :p Det var da jeg endelig fikk tatt meg en tur rundt i toget, og oppdaget altså dette bursdagsselskapet. ..... endelig forsto jeg hva all syngingen i korridorene dreide seg om :D Så forøvrig at vi har fått hjemmekontorvogn, og den tror jeg faktisk jeg skal benytte meg av i morgen ;) |
Så flott at vi har en bursdagsvogn også ! Glimrende ! Jeg håper folk sier i fra når det er feiring. Anne og jeg fikser sanger :ja:
Det er vel kanskje et par konfirmasjonsvogner også, vil jeg tro. Jeg skal i den helt bakerst som stopper i Stavanger. Og barnebarnvogn har vi vel også ? For alle tilfellers skyld kopler jeg på en :love: God helg til alle passasjerer ! :klem: |
I dag har jeg vært i barnevognen:)
Tulla sov hjemme i natt og i dag var det full leting og masse telefoner til busselskapet hun kjørte med i går. Hun hadde glemt mobilen og pungen sin på bussen. Da tok jeg henne med en tur i skammevogna gitt;) Hun har så møe annet i tankene bestandig, akkurat som om hun skal skynde seg til neste spennende ting som skjer. Vi fant begge deler igjen heldigvis, og jeg fikk ha henne hjemme hele dagen. En deilig dag på toget:p |
Jeg var innom kennelvogna med datters hund, før jeg la meg i går kveld...Tusla inn i sovevogna ved 22-tida og sov til nesten 0700 i morges:eek:- Nesten 9 timer:heia: i ett strekk :heia: Det må være den "TATOGET-TATAOGET-TATOGET" lyden som har hold meg i søvn i natt.
Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig. Ha en fin dag:klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Handlevogna..........Den vogna må jeg besøke, høres morsom ut:D
Skal holde meg i slapp-off vogna idag, og bare kose meg:) Kanskje jeg kan finne oppskrift på ei lavkarbo-kake og ta med meg på jobb i morgen:rolleyes: |
Jeg har vært en tur i sykkelvogna i dag, ganske bedagelig tempo, men bevegelse i hvert fall. Handlet litt til hyttetur også.Litt smått som er greit å ta med seg bort. Skyr, atkinsbarer, ost, cherrytomater, nøtter, tørkede aprikoser.
|
Her sitter jeg på toget, men er litt forvirret. For jeg driver til stadighet og kombinerer jobbevogna med stuevogna. Og i dag er det til og med et sykt barn i stuevogna... Jeg fikk noen arbeidsoppgaver jeg kan gjøre når jeg har en 5-åring masende rundt, så "slapp" jeg bruke en fraværsdag. Tror vel egentlig det var de som ikke ville at jeg skulle ta helt fri.
Men her sitter jeg og stuller med jobben. Det er en enkel oppgave, tar bare tid. Og jeg får mye ventetid, så da kan jeg hilse på her :) |
Jeg er fortsatt med på togturen altså,men akkurat nå er jeg så irritert på kroppen min så ikke skjønner noe :( Står på stedet hvil og har gjort det i noen uker nå.Ser ikke ut til å være lett å bli kvitt de siste 4-5 kg
|
Nadine, de siste kiloene er jo alltid de verste å få av:oLykke til!
Her har vi vært i trimv vognen. Skal hoppe i dusjvognen, så på avslutning for pensjonsklare kollegaervognen, så i ærendvognen, så i husarbeidsvognrn, matlaingsvognen og forberede til konfirmasjonsvognen. Ingen veiedag-mensen rett rundt hjørnet! Ha en fin tur i dag:) |
Lykke til med konfirmasjonen, streber :)
|
I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.
Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med:heia: Ha en fin helg alle på toget:Dtut tut |
Sitat:
|
Endelig fredag :heia:
Rolig dag i dag. Vært i hjemmekontorvognen som også her var kombinert med stuevognen, men i tillegg var den også kombinert med klesvaskvognen - skikkelig multitasking altså :D Nå står pakke-samboeren-klar-for-guttetur-vognen for tur, før jeg tar plass i fredagssløvekupéen inne i tv-vogna ;) |
Jeg har vært i knøvogna i dag og er temmelig sliten...
Er nå i den utslitte vogna som er omtrent kondemnert.... |
:rolleyes: tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg.. Forresten jeg tippet 3 kg i dag :D mitt første delmål er i boks! |
Sitat:
|
Rolig, men koselig dag på toget. Møtte gode venninner i restaurantvogna og inntok lunsj der. Dagens første måltid var det, kyllingsalat:ja:
Drukket litt for mye kaffe kanskje....., men også masse vann:ja: I kveld spiste vi lakserett fra Gerd i tv vogna, med auberginmos og tomatsalsa. Namm :ja: Holder til i den vogna en stund og trekker tidlig inn i sovevogna. Det er i hvertfall planen :) |
Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna :( Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra :( Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også.. http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002041D.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Blitt en rotete dag i kjøkkenvogna i dag, men har nå bakt boller og Pitabrød:p Skulle vært innom vaskevogna, men det ble bare en liten tur gitt.
Men.. Lånte mobilen til konduktøren og fikk ringt banken, fikk en eiendomsmegler til å komme allerede på mandag for å verdivurdere på nytt, det synes jeg var god service.;) |
Da har jeg begynt å komme meg opp i en varmere vogn. Ullklærne er igjen lagt i skapet;) Dagene er utrolig gode, spiser så mye god mat, drikker vann og litt faris:)
I morgen er det veiedag for meg å den må jeg huske før jeg tar plass i konfirmasjons vogna:) Gudbarnet vårt har borgelig konfirmasjon i OlavsHallen i morgen. Jeg har aldri deltatt på borgelig konfirmasjon så det blir spennende :) Ha ei fin helg folkens :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |