![]() |
Sv: Bildetråden 30+
1 Vedlegg
Legger her ut min vektgang fra august til januar i en liten collage :)
Her er link til bilde:http://i938.photobucket.com/albums/a...ktnedgang2.jpg Var usikker på om jeg fikk til det der vedlegg tingen, derfor link også :P |
:klem: Stor forskjell!!! Så flink du har vært!!!! :klem:
|
Hihi, takk takk : D
|
oj! stor forskjell på mage og lår ja :D Så kjekt :D FLink du er!!
|
3 Vedlegg
På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst. |
shit :D som du har gått ned! Wow du er kjempeflink :) Ser det tydelig på klærna ja :) Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.
Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende.. Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis.. |
flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P
Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!! :D |
Sitat:
I alle fall, ikke mist motet - kroppen gjør som den vil, når den vil :p |
Nei ikke noe mot mistet. Jeg har jo gått ned minst 2 str i bukser, og får på meg gamle topper og bukser. Og bhene er litt mindre også :P
Har målt meg og jeg har på 3 mnd mistet : 16 cm i midja 11 cm rundt hoftene 4 cm rundt halsen 6 cm rundt overarmene 12 cm rundt brystet :( 10 cm over rumpa 9 cm rundt låret :D må vel si meg fornøyd.. Hadde jo litt pupper å ta av og er enda oppi en liten D så skal vel ikke klage :P C er enda for smått til meg.. Må legge til jeg er epleformet, har igrunn lite rundt hofter og lår, alt har ligget på magen.. og det er jo der jeg har gått mest ned :) |
Sitat:
|
2 Vedlegg
Tid for nye bilder :) Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen :p
|
Wow :D ja litt av en forskjell du :) 54 kg!!! herlighet, det er jo bare villt mye da :) Du er skikkelig pen også! Så deilig det må føles :) Er litt sur på meg selv for at jeg ikke har noen bilder av meg i helfigur fra "før" , alltid morsomt å se nedgangen, hehe :)
|
Sitat:
Du har virkelig vært flink :) Stå på videre! :heia: |
Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??
|
Sitat:
|
Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg :) Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud.. :p
|
WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |