![]() |
Sv: Hei! Start 20. april
Sitat:
|
Gratulerer til alle....
Det virker ikke som vi er så mange igjen på denne siden......... Jeg er spent på vekta på mandag jeg spiser ikke så ofte, men peiser på med smør, fett, rømme osv... |
Skal begynne å peise på med mer fett jeg også.....;)
Tror kamskje noen har falt i fra på dette forumet og noen er bare innom av og til.... IKKE forsvinn!! Jeg trenger dere ;) |
Hei alle april-ere!
Kjekt å se nedgangstider :-) Jeg har ikke falt i fra - bare skeia helt ut. Jeg har vært på sommerfest i helga og bøtta innpå med alt jeg ikke skal spise. Spent på resultatet av sukkersommerfesten! Håper selvfølgelig at jeg ikke har gått opp denne uka. Jeg peiser også på med fett også og har de siste 14 dagene spist mindre fløte og rømme. VANN VANN VANN - må huske på 3 liter om dagen. |
Sitat:
Takk det samme..... Trenger all den hjelp jeg kan få gjennom dere her inne......:D:D:D |
Jeg er "apriler" og henger fortsatt med! :)
Synes vi er flinke alle sammen jeg, med så mange kilo borte vekk :heia: |
Nå er det sikkert en mnd siden jeg var her inne sist. Har slitt veldig med vektnedgangen og har kanskje mistet litt håpet om at jeg skal komme noe mer ned i vekt i det hele tatt. Snart 1 1/2 mnd på høvelig samme vekta. Kan virke som kroppen trives best med denne vekta. Men har i alle fall ikke gått opp igjen og det merkes på buksa og på magen at det har gått inn. Har holdt meg til lavkarbo hele veien, bare en helg med utskeielse og da gikk jeg opp litt men det forsvant fort igjen (sikkert bare vann).
Nå har jeg kjøpt flere bøker om slanking og lavkarbooppskrifter for inspirasjon. I tillegg skal jeg prøve noe nytt som heter cellsonix, var på prøvetime i går og de fjernet 1,5 cm fra magen. Det ble beskrevet som fettfjerning med ultralyd i stedet for operasjon:P Må se litt på det med skaldemann og sommerdager, kanskje det kan hjelpe litt på for min del også. Går greit å spise lavkarbomat, savner bare sjokoladen av og til. Er motiverende å titte innom her igjen da, dere er jo kjempeflinke og lykkes bra med å gå ned... selv noen hekto er jo nedgang det å:rolleyes: Stå på:) |
Ikke gi opp
Ikke gi opp Birk! Du er i gang!;) Gi deg selv en sommer helg, å se om det hjelper på forbrenningen!
googler cellsonix,Interessant :D Men leser her om to typer, en som heter ultra Vet du forskjellen? |
Sv: Ikke gi opp
Sitat:
Hvor har du lest om to typer cellsonix? Har bare fått med meg en type. Men det jeg har forstått av denne er at det er forskjellige linser som brukes. Noen når 2 cm inn i vevet og noen når mindre. De som er mindre skal hjelpe på strekkmerker, arr og rynker. Og så var det visst en egen greie som hun cellsonix-damen ventet inn som skulle være for ansiktet. Kan sitere litt fra brosjyren: "Utstyret består av en computer og behandlingshode som under behandling avgir peakpoint ultralydbølger til vevet. Cellsonix anvender høy intensitets impulser med lange intervaller. Biolgisk aktivitet settes i gang av behandlingen." Blir nok å bruke mine tusenlapper på behandlingen, men jeg håper det er verdt det. Både på cellulittene og fettet.:rolleyes: Virker denne begynner jeg å få troen på at det kanskje snart finnes opp et heidundranes bra remedie for permanent hårfjerning også... da er jo lykken fulkommen:D |
Laget meg en fet kvelds nå nettopp, og den var ikke så verst:)
2 egg (kan jo fjerne eggehviten, så blir man kvitt det mest av karboene) 1 ss eller mer om det trengs med kokkosfett (den fra helsekosten) en dæsj fløte passelig mengde slankesukker og det beste... en neve frosne bringebær + stavmikser og vips så hadde jeg en smootie:D |
Da var det veiedag igjen. Denne gangen var det ned 0,6 kg:). Deilig at igjen vekta er på vei nedover selvom det ikke er masse av gangen. Men er fornøyd jeg:).
|
Sitat:
|
Sitat:
|
cellsonix ultra er sikkert bare et finer ord for cellsonix ;) lest litt om det og det virker om alle har det samme apparatet! Men det høres forlokkende ut! La meg få høre da, hvis du har tenkt å ta noen timer.... Spennenede. Dette har jeg lyst å prøve!
Gratulerer til alle med gram og kg nedgang, veier meg litt i hytt og pine jeg, for å holde motivasjonen oppe. Skriver inn etter hvert :) Venter spent på bøkene av Skaldemann, gleder meg til mat tips... |
Sitat:
|
Nedgangstider
Jess, da har jeg passert 6 kg ned!!! :D Hærlig.......
I kveld blir det sommerkveld, bokstavelig talt, med grillmat og hvitvin! Tror jammen jeg skal unne meg litt potetsalat også. Sitter og tenker litt tilbake i tid og har funnet ut at fra jul til nå har jeg gått ned 10 kg, de første 4 forsvant naturlig da jeg begynte å tenke på hva jeg spiste, sukker....:o Og de neste 6 her på keto kost... Noen andre som har dratt nytte av "sommerdager"? Ønsker dere alle en fortryllende st. hans kveld/ natt :full: :blomster: |
Sv: Nedgangstider
Sitat:
Gratulerer! Dette er jo kjempebra!!! Ha en strålende St.Hans feiring ikveld du og! Her i Tromsø skinner sola, og det er NYDELIG sommervær, endelig! Måtte det vare;) |
Gratulerer det er så gøy når det går nedover.......
Jeg var på vekta nå i dag jeg også med god nedgang (1 kg), nå er målet på 10 kg til den 4. juli oppnåelig. JIPPI !!!!! Kos derre i kveld, det skal jeg selvom husbonden er borte på jobb denne uka. Her i Oslo området er det spådd fint og varmt hele uka så i morgen tar jeg med meg unga på en to-dagers kanotur. Gleder meg.... Ha en flott St.Hans-aften......."Vi snakkes" |
Sv: Nedgangstider
Sitat:
:klem:Lykke til og del erfaringen med oss, vil du? |
Sitat:
|
Så flott å høre at det går så bra med dere :). Gratulerer.
Jeg har nå også endelig klart å komme meg litt videre nedover. Er på -6 kg jeg også totalt. Det hjelper, det hjelper - med snileskritt - men så lenge det går nedover er jeg superfornøyd. Blir uten nett noen dager, så jeg passer på å ønske alle en fortsatt topp uke.:) |
Ja nå venter jeg bare i spenning på om det skal gå nedover. Er jo bare tirsdag i dag og jeg hadde sommer på lørdag og søndag, og så var jeg på cellsonix i går... så nå er det bare å vente å se.
|
Sitat:
|
[quote=mossa;737725]Hvordan var det etter siste celslonix? Var dette 2. gang? Hvor mye gikk du inn...:D Dette må prøves, skjønner jeg..[/quote
Første gangen var en prøvetime, og bare på magen. Men det ble 1 1/2 cm da og 1 cm denne gangen. Gleda mæ bærre tell de begynn på rumpa og låran:rolleyes: Føl mæ nu ellers litt oppsvulma etter helga, men håpa nu det ska forsvinn med mer til... og da får æ se meir kor det funka. |
Ok, takk :) Så da tar de ikke alt på en gang da nei, mener mage, rumpe lår...Blir ca en time på hver del da om man tar 5 ganger?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |