![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Beklager, denne skulle det vært, med alfabetiske kategorier:
http://www.now-2-u.com/Products/index.htm Og husk: http://www.toll.no/templates_TAD/Tol...epslanguage=NO |
Sitat:
Kjenner veldig godt til det med tollreglene, altså. Jeg har god erfaring i å bestille fra nettet, men stort sett alt annet enn helsekostvarer fra det store utland. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Hva funker best:
Hold-in strømpebukser eller Hold in-truser? Og har Cubus noe som er brukanes? |
Sitat:
Jeg skal uansett kjøpe Cocosa til steking :) Som i følge helsekosten skulle komme inn i dag.. :) |
Tåler glassflasker med øl (altså inneholder de kullsyre) en flytur?
Blir pakket i hardshell kuffert, så det er mer lufttrykket jeg tenker på. |
Et spørsmål :
Skulle/kunne cocosa dekke fettbehovet iløpet av dagen ? |
Sitat:
Eg har i alle fall i nærare 10 år hatt med meg glasflasker med øl heim til faderen frå Belgia, med fly. Eg pakkar dei inn i sokkar, eller andre greie ting, sko etc (og det har vore i mjuke baggar). Berre sørg for at dei ikkje får skrangle rundt inni der, så skulle det vel gå greit. |
Sitat:
|
Jeg lurer på hvorfor jeg ikke bare kan spise når jeg er sulten, i stedet for å vente til jeg blir kvalm og ikke orker mat? Argh! :cool:
|
Sitat:
|
Hvor lenge holder en gulrotkake seg i kjøleskapet? :p
Bakte til kjærestenes bursdag på tirsdag, men vi var så mette etter middagen så orket ikke noe, og i går måtte han plutselig reise sørover på jobbintervju... så den står fortsatt urørt i kjøleskapet :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
okay :) Takk!
Skal på dobbel bursdagsfest i morgenkveld, satser på at den fortsatt er fin så kan jeg ta den med dit ;) hvis ikke blir den sikkert uansett spist opp når folk blir fulle nok :p hehe... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kommer an på hvor mye og hva du skal holde inn :P Aner ikke om de har på cubus, de er ganske bra på bher men har ikke kikket på sånt der. De har mye brukanes shaping undertøy på lindex derimot. både "truser" og korsettlignende greier.
|
okei.. skikkelig teit spm.. Men om man tygger noe, og spytter ut? Da har man vel ikke fått i seg altfor mange karbene av det? :P Feks smågodt... sukk.. jeg tygget litt på det idag og så ombestemte jeg meg og spytta det ut.. hoho.. men har vel tygget ut alle karbene da? :P
|
Sitat:
|
Sitat:
Siden jeg har litt mage som jeg føler stikker ut hadde vært greit å klemt den inn med et eller annet....:D |
Sitat:
jeg har noe alla denne :D flotte greier :) |
Sitat:
Sitat:
|
:D
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har selvfølgelig strømpebukse under, men kjolen er så tight at den "visker" vekk kant etter strømpebukse :) føler meg faktisk litt sexy med den underkjolen :) |
Da får jeg ta meg en shopping runde i morgen!!! Takk for alle svar folkens!
|
Jeg hadde en hold-in underkjole en gang og den bare gled opp eller ned... Helt GRUSOM!!
Hadde den under på et ball en gang og underkjolen ble igjen på ballet - i søppelbøtta! |
Sitat:
|
Sitat:
Har en liggende som jeg kjøpte på nettet. Prøvd en gang og deretter lagt innerst i skapet |
Noen som vet om en enkel, god NYBEGYNNER KAKE man kan lage? Helst med ingredienser som ikke er vanskelige å få kjøpt. Har lyst å ha noe som alternativ når andre skal kose seg med kake. Men så er jeg ikke noen god kokk da :p
|
Sitat:
God sjokoladekake: 5egg ca 1dl splenda og sukrin etter smak vispes sammen med stålvisp (ikke eggedosis) smelt 200gr mørk sjokolade (86%) med 150gr smør bland alt sammen og ha i ca 1dl soyamel og 0,5dl mandelmel 2ts vaniljepulver 1-2tsbakepulver stek på nederste rille i ca 20min og avkjøl (blir bedre om den står over natten) server med krem og bringebærsaus Bringebærsaus lager du ved å gni/mose bringebær i ei sikt (melsikt) slik at frøene ikke blir med. For en pakke bringebær på 400g har du i ca 4dråper sitrondråper og søtning etter smak. Søtning må være i melisform eller flytende. Dvs feks sukrinmelis, splenda, stevia eller flytende natreen. Spis og nyt :) Suksessterte: Mandelbunn: 250gr mandler males 5eggehviter piskes hvitt med ca 1dl splenda og 0,5dl sukrinmelis Blandes og stekes på 180grader i ca 25min på nederste rille i rundform. Eggekrem/gulkrem: 5eggeplommer 1dl fløte 2ts vaniljepulver 1dl sukrin +0,5dl splenda (søtning etter smak) kokes langsomt opp på svak varme under omrøring. Taes av etter det begynner å boble. Avkjøles (går fort i kjøleskap) Visp ca 125gr romtemperert smør og ha i avkjølt eggeblanding og smør over mandelbunnen :) Som nevnt i begg oppskrifte så tar man i søtning etter smak. Smak på røra og kjenn om det er søtt nokk for deg ;) Mandelbunn kan man også ha feks sjokoladekrem på, krem med frukt på ol. Stol på fantasien :D Mandelmel får man kjøpt på de fleste helsekostbutikker, evt man kan lage selv ved å rett og slett kverne mandler. Sukrin/sukrinmelis og vanilljepulver får man kjøpt på de helsekost. Soyamel og splenda fåes kjøpt i de fleste store dagligvarebutikker. Sukrin er visst det samme som erythritol og det kan man kjøpe billig på iherb.com: http://www.iherb.com/now-foods-eryth...454-g/579?at=0 (frakt på 4$ under 3lb) Håper det var til hjelp :) |
Noen som kan anbefale en bra hårting (sjampo/kur/vitamin etc.) for vintertørt herrehår?
|
Sitat:
|
Sitat:
Ellers er jeg enig i Langaard. Redken-produkter er veldig gode. Matrix er også supert! Ellers ville jeg kanskje kosta på meg et frisørbesøk, sånn at en proff kan avgjøre hvilken hårtype med hvilke problemer du har. Det er veldig forskjellig hvor sånne tørrhetsproblemer kommer fra; slitasje, hodebunn, proteinmangel etc ... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |