Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Kanutten 16-02-11 14:50

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031811)
Det var det jeg også trodde, og jeg gikk med godt mot på Clas O., men neida, det var ikke dén kabelen ca i prisklassen du beskriver, men en egen SE-kabel (visstnok mini-usb, eller noe). Jeg kunne alternativt blåse femti kr mindre på en Samsung-kabel, men atte liksom ... Herregud! Man må ha ny programvare i en telefon som har en egen sd micro minnekortslot for å kunne lese gjeldende minnekort? Uh.

Ingen som kan låne deg en kabel??

Nerthus 16-02-11 14:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031811)
Det var det jeg også trodde, og jeg gikk med godt mot på Clas O., men neida, det var ikke dén kabelen ca i prisklassen du beskriver, men en egen SE-kabel (visstnok mini-usb, eller noe). Jeg kunne alternativt blåse femti kr mindre på en Samsung-kabel, men atte liksom ... Herregud! Man må ha ny programvare i en telefon som har en egen sd micro minnekortslot for å kunne lese gjeldende minnekort? Uh.

Får du koblet deg mot internett fra telefonen og forsøkt å oppdatere telefonen på den måten?
Jeg har akkurat samme type kabel til min GPS - men du har kanskje ikke GPS? Jeg tror IKKE du må ha spesifikt SE kabel - det finnes ikke noe forskjell på kablene med like kontakter etter min erfaring...

Furine 16-02-11 15:00

Om det er mini-usb, så er det jo det samme som dei aller fleste digitale kamera har no.

Photobscura 16-02-11 15:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031853)
Ingen som kan låne deg en kabel??

Har lagt ut en forespørsel i statusen min på facebook nå, så får jeg se!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1031858)
Får du koblet deg mot internett fra telefonen og forsøkt å oppdatere telefonen på den måten?
Jeg har akkurat samme type kabel til min GPS - men du har kanskje ikke GPS? Jeg tror IKKE du må ha spesifikt SE kabel - det finnes ikke noe forskjell på kablene med like kontakter etter min erfaring...

Jo, jeg må nok det. Har som sagt vært innom Clas O., og jeg så jo selv at den micro-usb-en ikke passet, den er ikke flat nok. Jeg har en micro-usb til et kompaktkamera, og enda en til speilreflekskameraet mitt, og ikke de to er like en gang, og ingen av dem passer til telefonen min ...
Det er denne jeg må ha, tydeligvis. En usb v2,0 ec700, som den heter.

Åh, dette er så di*t! Jeg vil jo høre på musikk! :realmad:.
Fikk forresten dette veeeeldig hjelpsomme svaret fra SE:

Sitat:

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Contact Center.

Vi beklagar problemet ni upplever med er Sony Ericsson Spiro.

För att uppdatera Spiro behövs en USB-kabel. USB-kabeln är av MicroUSB typ och finns att tillgå hos de flesta elektronik återförsäljare. Det är tyvärr inte möjligt att skicka programvaran till er telefon.

Med vennlig hilsen
Føles som å snakke med en fordømt maskin ...

Photobscura 16-02-11 15:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Furine (Innlegg 1031865)
Om det er mini-usb, så er det jo det samme som dei aller fleste digitale kamera har no.

Jeg tror jeg ble litt forvirra av hun dama på Clas O. Det var vel hun som kalte det en mini-usb, men det er det jo ikke. Men det er seff en haug forskjellige micro-usb'er, og tydeligvis kun en som passer til min mobil, nemlig en original SE-kabal. Snakk om å melke kundene, ass! Lurer veldig på om dette blir min siste SE-telefon, om det skal være på denne måten!

Furine 16-02-11 15:16

Teite SE. Slikt likar eg ikkje. Har SE telefon sjølv, men slikt tull burde dei vere for god for.

Kanutten 16-02-11 15:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031875)
Det er denne jeg må ha, tydeligvis. En usb v2,0 ec700, som den heter.

Du skulle ha bodd nærmere... Jeg har ørtogfjørti slike kabler som bare ligger og slenger....

Photobscura 16-02-11 15:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031894)
Du skulle ha bodd nærmere... Jeg har ørtogfjørti slike kabler som bare ligger og slenger....

Hva om jeg får kontonummeret ditt på pm, og setter inn penger tilsvarende portoen, og så sender du den til meg? :snill:

Kanutten 16-02-11 16:00

http://www.universalgadgets.co.uk/im...7682u6x5it.jpgEr det slik den skal se ut?? Sjekk spes den minste usb'en?

Kanutten 16-02-11 16:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031896)
Hva om jeg får kontonummeret ditt på pm, og setter inn penger tilsvarende portoen, og så sender du den til meg? :snill:

Jeg tror denne er den rette..

Den jeg fant nå i full fart er til Nokia, men jeg har brukt den på min HTC Desire og på Ipodden. Ulempen er at ledningen er litt kort. Den er bare maks 10 cm.
Jeg kan sende deg den og så kan du jo sjekke om den funker?? Jeg skal ikke ha noe for den.

Photobscura 16-02-11 17:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031907)
http://www.universalgadgets.co.uk/im...7682u6x5it.jpgEr det slik den skal se ut?? Sjekk spes den minste usb'en?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031928)
Jeg tror denne er den rette..

Den jeg fant nå i full fart er til Nokia, men jeg har brukt den på min HTC Desire og på Ipodden. Ulempen er at ledningen er litt kort. Den er bare maks 10 cm.
Jeg kan sende deg den og så kan du jo sjekke om den funker?? Jeg skal ikke ha noe for den.

Ja! Den ser i alle fall helt riktig ut :) (etter å ha nistudert både enden på laderen til mobilen og de andre usb-ene jeg har). Har ikke noe å si at den er kort, altså.
Sender deg adressa mi på pm! Takk takk! :D

Nerthus 16-02-11 17:20

Hurra for Kanutten! :heia:

(må bare kommentere at jeg tenker alltid på den sort-hvit filmen med Alf Prøysen og Anne-Cath. Vestly når jeg leser nicket ditt - det er kanskje derfra det er hentet? )

Kanutten 16-02-11 17:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1031971)
Hurra for Kanutten! :heia:

(må bare kommentere at jeg tenker alltid på den sort-hvit filmen med Alf Prøysen og Anne-Cath. Vestly når jeg leser nicket ditt - det er kanskje derfra det er hentet? )

Hentet derifra ja.. :rodme: Mettepipp mettepipp, lang mat, rund mat.. :rodme: :lol:

Klart man skal hjelpe Photo hvis man kan. :ja:

Kanutten 16-02-11 17:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031973)
Hentet derifra ja.. :rodme: Mettepipp mettepipp, lang mat, rund mat.. :rodme: :lol:

Klart man skal hjelpe Photo hvis man kan. :ja:

Det rare er at jeg aldri har hatt sansen for Anne Cath. :o Tør nesten ikke si det. :o

trønderpija 16-02-11 17:40

Er dette en "godkjent MCT-olje"?? :o
http://myrevolution.no/nettbutikk/mct-olje-300ml

og ganske i rimelig pris?

Nerthus 16-02-11 18:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1031974)
Det rare er at jeg aldri har hatt sansen for Anne Cath. :o Tør nesten ikke si det. :o

Du sa det så lavt at jeg hørte det ikke heller ;)

Kanutten 16-02-11 18:58

HVA kan jeg gjøre for å trives bedre hjemme i stua?? Stua er så stoooor! Over 50 kvm. Jeg trives mye bedre nede på soverommet vårt; det er som ei lita stue. Soverommet er på 35 kvm, men er mer et allrom. Vi har stor flatskjerm, pc, kjøkkenbenk, baravdeling, platesamlinga, mange planter, bilder, koselig belysning etc etc. Stua er sånn minimalistisk. Jeg trives rett og slett ikke der. Det blir for tomt!! Sambo er fortvilet for at jeg alltid sitter her nede.. :(

Vinduene i stua har ikke gardiner.. Veggene er tomme for bilder, bortsett fra et eller to. Ingen grønnplanter.. Ikke duker. :( Ingen koselig belysning. Bare hipt liksom. :( Kan kanskje snikinnføre noen duker??

Photobscura 16-02-11 19:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1032027)
HVA kan jeg gjøre for å trives bedre hjemme i stua?? Stua er så stoooor! Over 50 kvm. Jeg trives mye bedre nede på soverommet vårt; det er som ei lita stue. Soverommet er på 35 kvm, men er mer et allrom. Vi har stor flatskjerm, pc, kjøkkenbenk, baravdeling, platesamlinga, mange planter, bilder, koselig belysning etc etc. Stua er sånn minimalistisk. Jeg trives rett og slett ikke der. Det blir for tomt!! Sambo er fortvilet for at jeg alltid sitter her nede.. :(

Vinduene i stua har ikke gardiner.. Veggene er tomme for bilder, bortsett fra et eller to. Ingen grønnplanter.. Ikke duker. :( Ingen koselig belysning. Bare hipt liksom. :( Kan kanskje snikinnføre noen duker??

Hva er det som hindrer deg i å henge opp gardiner, sette fram noen planter, henge opp noen bilder, etc?
Jeg er maksimalist til gangs, og tror jeg hadde tilta med en sånn stue. Min er vel så vidt 17-18 m2 og full av fine ting som både har funksjon og betyr noe! (i tillegg har jeg også soverom på stua, bak en bokhylle :p).

TrillTrall 16-02-11 19:06

Sitat:

Men hvorfor henger du ikke opp gardiner og bilder da? Noen fargerike puter i sofaen og noen fine grønne planter. Er det sambo som nekter? Hvis det er der det ligger så forklar ham hvorfor du ikke gidder sitte i stua...

langaard 16-02-11 19:08

Sitat:

En romdeler kanskje? så kan du jo lage deg din egen lille kosekrok:)

Lillemy71 16-02-11 19:08

Signerer på det Photo sier og anbefaler deg å prøve å gjøre med stua de samme tingene som gjør at soverommet er koselig.

Få inn noen tepper pg puter i litt freshe farger. Heng opp noen lyse gardiner, bilder som gjerne er i litt festelige rammer. Få inn noen planter, gjerne både små og store (som kan stå på golvet). Lysestaker og vaser i ulike farger og former kan gi et vakkert stilleben. Har du mulighet til å skifte ut lampeskjermer?? Jeg bytta mine lyse ensfargede med noen burgunder, blomstermønstrete fra Ikea. Ble mye koseligere.

Synes at du skal innføre det du savner av "koseting" i stua jeg og se om du liker rommet bedre, uten alt for mye sniking. Regner med at gubben kommer til å godta det siden han savner deg der.
http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/000203FB.gif

Kanutten 16-02-11 19:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1032033)
Hva er det som hindrer deg i å henge opp gardiner, sette fram noen planter, henge opp noen bilder, etc?
Jeg er maksimalist til gangs, og tror jeg hadde tilta med en sånn stue. Min er vel så vidt 17-18 m2 og full av fine ting som både har funksjon og betyr noe! (i tillegg har jeg også soverom på stua, bak en bokhylle :p).

Jeg vil egentlig ikke ha gardiner... Vi har hele verden fremfor oss i stua. Midnattsola, fjorden, havet etc. Vil ikke stenge det ute. Jeg tror det er plantene jeg savner mest. Fikk jo et gavekort på plantasjen i julegave, kanskje jeg skal rause dit en dag?? :spent: Stor stue er pyton ja...:(

Kanutten 16-02-11 19:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1032035)
Men hvorfor henger du ikke opp gardiner og bilder da? Noen fargerike puter i sofaen og noen fine grønne planter. Er det sambo som nekter? Hvis det er der det ligger så forklar ham hvorfor du ikke gidder sitte i stua...

Æhh, sambo er litt sånn ALT skal være perfekt FØR noe skjer. Mens jeg kan klatte opp hva som helst og heller flytte ting underveis.. :o Men planter skal jeg kjøpe!! :heia:

Lillemy71 16-02-11 19:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1032038)
Jeg vil egentlig ikke ha gardiner... Vi har hele verden fremfor oss i stua. Midnattsola, fjorden, havet etc. Vil ikke stenge det ute. Jeg tror det er plantene jeg savner mest. Fikk jo et gavekort på plantasjen i julegave, kanskje jeg skal rause dit en dag?? :spent: Stor stue er pyton ja...:(

Kan jo bare ha noen små pyntegardiner som henger på sidene, det har jeg. Trekker de aldri for, men synes de myker opp rommet på en fin måte.

Planter er ikke så dumt det og gjerne med noen festlige krukker på. Lykke til, håper du finner noe du liker. Selv har jeg rene jungelen her i stua og akkurat nå er det mange planter som skal til å blomstre - ahhh vårfornemmelse :p

Kanutten 16-02-11 19:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1032036)
En romdeler kanskje? så kan du jo lage deg din egen lille kosekrok:)

Det var lurt!!! Jeg har så lyst på en krok som er MIN! Hvor jeg kan ha en pc stående, symaskinen og en gyngestol som jeg sitter i mens jeg hekler. DET kan la seg ordne! :heia: Det var faktisk megalurt!!

Kanutten 16-02-11 19:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1032046)
Kan jo bare ha noen små pyntegardiner som henger på sidene, det har jeg. Trekker de aldri for, men synes de myker opp rommet på en fin måte.

Planter er ikke så dumt det og gjerne med noen festlige krukker på. Lykke til, håper du finner noe du liker. Selv har jeg rene jungelen her i stua og akkurat nå er det mange planter som skal til å blomstre - ahhh vårfornemmelse :p

Det skal bli mange planter her etter hvert ja. :ja: Jeg savner plantene jeg hadde; jeg hadde jungel jeg også... Men alle døde hen. Og jeg har bare ikke kjøpt noen i ettertid. Hmmm, tror jeg fyker til plantasjen i morgen! Har som sagt et gavekort!

Svima 16-02-11 19:24

Jeg har også en stor stue med 9 vinduer i stua.:)
Jeg har bare kapper, fordi jeg bor sånn at ingen kan se inn.:) Fargen går i samme som sofaen, og noen mertsende duker/brikker:)
Litt store krukker med planter kan du og bruke.
En "kose" krok er deilig. Da kan det bli litt lunt:)
Lykke til med dekoreringen. Det er jo bare gøy:)

Photobscura 16-02-11 19:40

Ah, men da er det jo ikke noe problem. Trodde et øyeblikk at du ikke "fikk lov", jeg!
Hele stua min er en eneste kosekrok. Jeg tar det som noe av sjarmen med å bo på en ettroms :D.

Supera 16-02-11 20:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031877)
Men det er seff en haug forskjellige micro-usb'er, og tydeligvis kun en som passer til min mobil, nemlig en original SE-kabal.

Ja vel? Trodde micro-USB var micro-USB? Trodde mobilselskapene hadde blitt enige om at micro-USB skulle bli standard, så hva er da vitsen med å ha forskjellige micro-USB'er?
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Svima (Innlegg 1032054)
Fargen går i samme som sofaen, og noen mertsende duker/brikker:)

Sorry, måtte bare kommentere at for meg var det en utrolig rar feilskriving. Tipper at du er fra østlandet. :geip: Det ligner ikke på ordet du prøvde å skrive i det hele tatt for meg som ikke har retroflekse lyder.

trio 16-02-11 21:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trønderpija (Innlegg 1031980)
Er dette en "godkjent MCT-olje"?? :o
http://myrevolution.no/nettbutikk/mct-olje-300ml

og ganske i rimelig pris?

Den er helt fin! Men det er noen som mener at det er best å ikke bruke MCT til å steke i. Vet ikke hva du skal bruke den til?

Carisma 16-02-11 22:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1031458)
Tenker du forresten på om du kan smitte katten eller omvendt?

Katten har et øye som renner veldig. Og i går var jeg rar og "kløete" i øynene, som dagen før øyekatarr bryter ut. Så jeg lute på om han hadde smitta meg? Men det gikk over heldigvis....

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1031877)
Snakk om å melke kundene, ass! Lurer veldig på om dette blir min siste SE-telefon, om det skal være på denne måten!

:_plystre: Samme erfaringa jeg har hatt med mine SE, som nevnt... eneste man får beskjed om er å oppgradere software samme hva som feiler den. Noe som vel ikke akkurat sier at de er gode på sw? :rolleyes:
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1032038)
Jeg vil egentlig ikke ha gardiner... Vi har hele verden fremfor oss i stua.

Trådgardiner? Jeg kan ikke ha vanlige gardiner for de blir for tunge, men må ha noe som rammer inn vinduet. De funker genialt :ja:

Photobscura 16-02-11 22:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1032210)
:_plystre: Samme erfaringa jeg har hatt med mine SE, som nevnt... eneste man får beskjed om er å oppgradere software samme hva som feiler den. Noe som vel ikke akkurat sier at de er gode på sw? :rolleyes:

Har aldri hatt sånne problemer før, men jeg har også en litt konspiratorsk kompis som har fortalt meg ett og annet om SE. Det eneste som er kjedelig er at jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke :p.
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå.

Carisma 16-02-11 22:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1032215)
jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke :p.

Nå er det jo faktisk større forskjell på de forskjellige modellene innen ett merke, enn de forskjellige merkene. Alle smart telefoner er laget på samme lest, alle musikk-telefoner på en annen osv. Alle vil jo helst ligne på den som selger mest innen sitt segment, så da etterligner de for at folk skal slippe å lære nye systemer.

Anne 16-02-11 23:09

Så kos da, Carisma...ser ut som en babyticker her jo...Gratulerer!:love:

Anarko 16-02-11 23:51

Ja, lurte litt på den. Gratulerer Carisma :D

maynard 17-02-11 02:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1032215)
Har aldri hatt sånne problemer før, men jeg har også en litt konspiratorsk kompis som har fortalt meg ett og annet om SE. Det eneste som er kjedelig er at jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke :p.
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå.

Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover :p
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang ;)
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim :)

Photobscura 17-02-11 08:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maynard (Innlegg 1032331)
Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover :p
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang ;)
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim :)

Takk for tips! De pleier å være ganske hyggelige på Spaceworld her også :). Jeg har jo seff kjøpt mobilen min på nettet. Da den gamle begynte å harke, så ville jeg jo helst bare ha en ny billig mobil med walkmanfunksjon ... :o. Men nå får jeg jo kabel, så jeg hååååper det fikser alt!

Photobscura 17-02-11 10:02

Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen.
Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også :).

KarMa40 17-02-11 10:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1032397)
Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen.
Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også :).

Hvis venninna snakker om purely greens fra pure planet, som er forskjellige typer gress og spirulina, så har min kjære ikke klart å finne den utenfor norge. Svær boks koster ca470,- og liten ... det var ikke jeg som kjøpte den lille. Sier du at den kosten 250 så gjør den nok det.

Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha.

Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig.

Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten?

Photobscura 17-02-11 10:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KarMa40 (Innlegg 1032440)
Hvis venninna snakker om purely greens fra pure planet, som er forskjellige typer gress og spirulina, så har min kjære ikke klart å finne den utenfor norge. Svær boks koster ca470,- og liten ... det var ikke jeg som kjøpte den lille. Sier du at den kosten 250 så gjør den nok det.

Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha.

Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig.

Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten?

Nå har jeg snakka med henne, og det er Bio Life hun har kjøpt. Hehe, den siden forvirret meg ytterligere, og elderberries? Får meg til å tenke på Monty Python mer enn helsekost. Haha! Men prisene der inne lå jo langt over mitt nivå, da ... Har jo liksom hørt så mye bra om iherb og prisene deres, så det var det jeg satsa på, men som sagt -forvirret :o.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.