![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har akkurat samme type kabel til min GPS - men du har kanskje ikke GPS? Jeg tror IKKE du må ha spesifikt SE kabel - det finnes ikke noe forskjell på kablene med like kontakter etter min erfaring... |
Om det er mini-usb, så er det jo det samme som dei aller fleste digitale kamera har no.
|
Sitat:
Sitat:
Det er denne jeg må ha, tydeligvis. En usb v2,0 ec700, som den heter. Åh, dette er så di*t! Jeg vil jo høre på musikk! :realmad:. Fikk forresten dette veeeeldig hjelpsomme svaret fra SE: Sitat:
|
Sitat:
|
Teite SE. Slikt likar eg ikkje. Har SE telefon sjølv, men slikt tull burde dei vere for god for.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
http://www.universalgadgets.co.uk/im...7682u6x5it.jpgEr det slik den skal se ut?? Sjekk spes den minste usb'en?
|
Sitat:
Den jeg fant nå i full fart er til Nokia, men jeg har brukt den på min HTC Desire og på Ipodden. Ulempen er at ledningen er litt kort. Den er bare maks 10 cm. Jeg kan sende deg den og så kan du jo sjekke om den funker?? Jeg skal ikke ha noe for den. |
Sitat:
Sitat:
Sender deg adressa mi på pm! Takk takk! :D |
Hurra for Kanutten! :heia:
(må bare kommentere at jeg tenker alltid på den sort-hvit filmen med Alf Prøysen og Anne-Cath. Vestly når jeg leser nicket ditt - det er kanskje derfra det er hentet? ) |
Sitat:
Klart man skal hjelpe Photo hvis man kan. :ja: |
Sitat:
|
Er dette en "godkjent MCT-olje"?? :o
http://myrevolution.no/nettbutikk/mct-olje-300ml og ganske i rimelig pris? |
Sitat:
|
HVA kan jeg gjøre for å trives bedre hjemme i stua?? Stua er så stoooor! Over 50 kvm. Jeg trives mye bedre nede på soverommet vårt; det er som ei lita stue. Soverommet er på 35 kvm, men er mer et allrom. Vi har stor flatskjerm, pc, kjøkkenbenk, baravdeling, platesamlinga, mange planter, bilder, koselig belysning etc etc. Stua er sånn minimalistisk. Jeg trives rett og slett ikke der. Det blir for tomt!! Sambo er fortvilet for at jeg alltid sitter her nede.. :(
Vinduene i stua har ikke gardiner.. Veggene er tomme for bilder, bortsett fra et eller to. Ingen grønnplanter.. Ikke duker. :( Ingen koselig belysning. Bare hipt liksom. :( Kan kanskje snikinnføre noen duker?? |
Sitat:
Jeg er maksimalist til gangs, og tror jeg hadde tilta med en sånn stue. Min er vel så vidt 17-18 m2 og full av fine ting som både har funksjon og betyr noe! (i tillegg har jeg også soverom på stua, bak en bokhylle :p). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Signerer på det Photo sier og anbefaler deg å prøve å gjøre med stua de samme tingene som gjør at soverommet er koselig.
Få inn noen tepper pg puter i litt freshe farger. Heng opp noen lyse gardiner, bilder som gjerne er i litt festelige rammer. Få inn noen planter, gjerne både små og store (som kan stå på golvet). Lysestaker og vaser i ulike farger og former kan gi et vakkert stilleben. Har du mulighet til å skifte ut lampeskjermer?? Jeg bytta mine lyse ensfargede med noen burgunder, blomstermønstrete fra Ikea. Ble mye koseligere. Synes at du skal innføre det du savner av "koseting" i stua jeg og se om du liker rommet bedre, uten alt for mye sniking. Regner med at gubben kommer til å godta det siden han savner deg der. http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/000203FB.gif |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Planter er ikke så dumt det og gjerne med noen festlige krukker på. Lykke til, håper du finner noe du liker. Selv har jeg rene jungelen her i stua og akkurat nå er det mange planter som skal til å blomstre - ahhh vårfornemmelse :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har også en stor stue med 9 vinduer i stua.:)
Jeg har bare kapper, fordi jeg bor sånn at ingen kan se inn.:) Fargen går i samme som sofaen, og noen mertsende duker/brikker:) Litt store krukker med planter kan du og bruke. En "kose" krok er deilig. Da kan det bli litt lunt:) Lykke til med dekoreringen. Det er jo bare gøy:) |
Ah, men da er det jo ikke noe problem. Trodde et øyeblikk at du ikke "fikk lov", jeg!
Hele stua min er en eneste kosekrok. Jeg tar det som noe av sjarmen med å bo på en ettroms :D. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå. |
Sitat:
|
Så kos da, Carisma...ser ut som en babyticker her jo...Gratulerer!:love:
|
Ja, lurte litt på den. Gratulerer Carisma :D
|
Sitat:
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik... Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og... Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover :p Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang ;) Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim :) |
Sitat:
|
Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen. Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også :). |
Sitat:
Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha. Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig. Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09. |