![]() |
Sv: I DAG har jeg
Bestilt tur til Kusadasi om 14 dager:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg våkna til sms fra mamma om storbrann med eksplosjonsfare på hjemstedet mitt... :kadetgaar
|
Sitat:
(Ja, jeg vil til Batman!) |
lagd noen kjappe lapper som faktisk var veldig gode, så fremst man liker ostefondue da. :p
Jeg tok en kvart pakke ferdiglaget ostefundue, varmet den litt i mikroen så den ble mykere. Tilsatte et egg og en ts fiberhusk. Vispet sammen og smurte utover på bakepapir i grandiosapizzastørrelse. Stekte på 200 grader ca 10 min. De ble nydelige! Hvitvinslukta var med og det samme med osten. Konsistensen ble ala tacolefser. Neste gang skal jeg ha litt rosmarin og havsalt på. Jeg delte lefsa opp i fire biter. Hver bit er maks 1 karb og ca 50-60 kcal for dem som teller det. Jeg hadde salatblad, snøfrisk og skinke på biten før jeg rullet den sammen. :sikle: |
I dag har jeg kjefta på en gubbe som trykte all ikea-pappen sin ned i restavfallet når pappsøpla bare er noen meter lenger bort :cool:
|
Plukket blåbær! Noen fordeler skal man ha av å praktisk talt bo i Nordmarka, blåbærsankinga foregår ca 300m fra døra....
|
Fått meg vikariat ut neste sommer! :D
|
Kjøpt meg råkule støvler! :D
|
Sitat:
|
Jogget!
|
Sitat:
http://www.eurosko.no/sko/17935/roots.html |
Sitat:
|
og ungene tatt en 15 min flylady. Det endte opp med: oppvasken tatt (vi har ikke oppvaskmaskin), stua og gangene og trappene støvsuget samt overflatetørk på to bad. Alt dette på bare 15 min?!
Flylady er K J E K T!! :heia: |
Bakt sjokoladekake (Nannahs), laget sjokoladepudding og rett og slett spist altfor mye. Cravings, moi? :p
|
Syklet til jobb for første gang etter sommerferien, det er vel drøye 2 mnd siden sist. Og det kjennes... Men det er godt når jeg bare kommer meg ut på sykkelen! :)
Og jeg har oppdaget at det er skritteller på min nye mobil. :) |
Startet på eurodiett
|
Vært på tredje konsert på ti dager :)
|
Fått vite at sommervikarieringa på første-linje ikke var vikariering, men blir innført som permanent løsning... Jeg tok jo denne jobben for å slippe å svare telefoner! :realmad: dessuten betyr det jo ikke mindre å gjøre ellers heller, så jeg kjenner allerede nå stresset bygge seg opp. :eek:
|
Hatt en sånn dag hvor alt er fantastisk. :p Sånn at alle lyskryss ble grønne akkurat når jeg kom, handlet for 514 kroner når jeg hadde 520 kroner på kontoen osv.
|
Skifta til samboers etternavn:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg fått tatt noen blodprøver, handlet, vannet blomster, skiftet på senga vår (nydelig vær, så jeg la på samme sengklærne igjen nå i kveld; duftende av sol) og ellers bare kost meg med håndarbeid og lydbok. |
Sitat:
|
Vært hjemme fra jobb pga menssmerter! :eek:
|
Fått telefon om at enhetslederen på den nye jobben min har lovet mer enn hun kunne holde, så det blir ikke noe 100% vikariat det neste året likevel.
Jeg er skuffet, men samtidig litt glad. Nå kan jeg være der jeg er, og stortrives, men dessverre fortsatt som ringevikar. Hadde sett frem til å få fast inntekt i et år. Men jeg har fått plass på kurs, så jeg får hvertfall utdannelsen jeg vil ha! :) |
"Plukket" to cacher på vei til jobb, jeg antar at han som syklet forbi meg oppe på veien lurte litt på hva jeg drev med der ute i grøfta, utenfor autovernet, iført sykkelhjelm... :D
|
Kjøpt tur til London i september
|
Dro hjem fra jobb med rennaræva - fordi jeg dum som jeg var brukte rømme som ikke var gått ut på dato, men åpnet for leeeeeenge siden!
Smarty Mc.Shitpants! :( |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har faktisk en ekstra koffert :ja: |
Sitat:
|
Søkt på 2 jobber siden vikariatet mitt går ut om 2-3 måneder. Og den ene er rene drømmejobben!!!
|
Sitat:
|
Lagt meg uten å dusje, etter trening :eek:
Hadde glemt at vann- og avløpsetaten skulle ta vannet her i kveld ... Tannpuss måtte også utgå. |
Sitat:
|
- Vært på førpremiere for Pionér!
|
Krysser fingrene for deg Milena :)
- vurdert å forlange husleie av hybelkaninene !! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13. |