![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Beklager å skuffe deres som har kastet bort penger på udo's choice. Anbefaler selv Selolje som en god kilde til omega-3.
http://fitnessbloggen.no/udos-choice/ |
Sitat:
Jeg tror faktisk jeg er IN LUUUUVVVV i denne mirakeldrikken....:D |
Sitat:
http://www.bestpricenutrition.com/im...69_32oz_tn.jpghttp://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...uI66kK-Vzo_zIg |
Sitat:
Så bortkastet er dette nok ikke, men at vi også trenger marine omega 3-tilskudd vil også være riktig. |
Blir med, jeg også :) Cocosa hadde jeg, og i dag har jeg vært og kjøpt Udos :) Men seriøst. Dette er noe av de mest vemmelige jeg har smakt noensinne. Trodde jeg skulle kaste opp på flekken! Konsistensen av cocosa bart, og smaken av udos *grøsse* Må definitivt kamuflere det i noe om jeg skal klare dette :P
|
Sitat:
Men jeg gjør som det ble tipset, holder pusten og holder den til jeg får skyllt munnen med masse vann...Udosen er på sett og vis vannløslig så smaken forsvinner fort bare mann får skyllt...Jeg putter noen dråper med Stevia med godsmak etter i tillegg til å skylle med vann.....:p |
Kan jeg bake eller lage noe med cocosa som jeg kan oppbevare lett, slik at jeg bare kan spise noe lite og godt, men allikevel få i meg den mengden cocosa jeg trenger allikevel? :rolleyes: Altså, slik at jeg slipper noe varm eller måtte stå å lage noe hver dag, bare for å ta den? Greier ikke å ta den bar.. Konfekt kanskje?
|
Ja, har sett konfektoppskrift med sukrin, kakaopulver og cocosa her inne. Sikkert bare å blande sammen om du kan se hva som blir riktig mengde.
|
hmm tror jeg skal prøve meg litt fram jeg! Kanskje noe andre er interessert i også? Hvor lett hadde det ikke vært å ta en bit konfekt om morgen og kveld og ha tatt hva man trenger av kokosoljen hehe :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke er det så ikke i te heller, men da kan jeg ikke ha like mye i. 1 ss i et krus kaffe sammen med ca 1/2 dl kremfløte er greitt i allefall. |
Sitat:
|
Etter bare ca 4 dager med cocosa og udos er det store merkbare
forandringer på huden min!:eek: Har vært på jobb å der vasker jeg å spriter hendene OFTE, å likevell føles huden på hendene ut som jeg akkurat har smurt meg med body butter! Myk å glatt! Har bestandig vært tørr å hatt smerter pga tørrheten etter jobb :D Elsker dette!!!:p |
Har du regnet ut hvor mange gram fett du inntar totalt pr dag, Libra? Hva slags fett spiser du utenom vanligvis?
|
Sitat:
og 157cm: Det der hørtes utrolg godt ut! Må prøves! Jeg skal fikse og trikse på kjøkkenet mitt i morgen, for da skal jeg faktisk ikke på jobb, men guttungen skal i barnehagen (4. dag / 2. dag alene) så jeg trenger å ha noe å henge fingrene i for å ikke tenke på ungen hele dagen :p *hønemor* |
Sitat:
Nei har faktisk aldri tenkt på det:eek: Men nå har jeg regnet på dagen idag å koment fram til at det bl 205g fett... Er dette kansje i meste laget? Spiser ekte smør, drikker fløte/helmelk (maks 2dl melk pr dag) ost, ulike typer kjøtt iform av middag/kvelds og pålegg kommer ikke på mere i farta :) |
Er det egentlig noe som heter for mye fett når man er på lavkarbo? Jeg har bare peiset på med den innstillingen at jo mer jo bedre.. har jeg tatt feil?
|
Hehe samme har jeg Regret, men kunne jo være noe jeg ikke
hadde fått med meg :) Er i den formeining om at jeg spiser så mye fett jeg klarer/orker å om jeg får dårlig mage å må løpe mye på do, ja da har jeg spist litt for mye ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ahahaaaa, ikke bland oppvarma kokosolje i kald fløte og yoghurt :D:p
Fyyyysj! |
I dag tidlig gikk det bedre, i alle fall med halvparten :P Blandet udos i peanøttsmør. Det var jo beint fram godt! :D Hadde cocosa i te, og det var ikke veldig godt. Blir helt satt ut av den intense lukten/smaken av kokos. Tror jeg må prøve noe annet lurt der.
|
Da er bakehatten på. Sitter å ser over oppskrifter nå og jeg ser at bountysjokolade er kanskje det beste alternativet til å få i seg cocosa i konfekt / småtteri. Man trenger jo egentlig ikke sjokoladen om det blir for mye karber i den, ikke at det er så utrolig mye sjokolade man får i seg pr. stk, og selvsagt om man greier å holde seg til x-antall mange om dagen for å få så mye cocosa man trenger og ikke spiser alle på en gang, så er jo dette en idé :p
*forsvinner inn på kjøkkenet* |
Sitat:
|
Åh! Er det det samme om vi bruker pure eller extra virgin? I så fall blir ikke dette noe problem :D
|
Sitat:
"Kokosyoghurt" er nydelig - og jeg liker egentlig ikke så godt kokos engang :p |
Det var egentlig ikke så dumt.. Jeg elsket de der dobbel null kokosyoghurtene før. Kanskje en ss cf med cocosa blir godt. Det må jeg prøve i kveld :) Gidder ikke bare kaste en så dyr olje :P
|
Sitat:
|
Sitat:
Men kokossmak liker jeg ikke. Kan forøvrig rapportere om at ca. 40 minutter etter inntak av kokosolje når energien min nye høyder. Som en duracellkanin, og jeg er preggers! |
Har litt problemer med å forstå dere som ikke liker smaken av kokos.. forstår cocosa, men ikke generell kokos :p Kanskje jeg er litt rar?
Cocosa greier jeg ikke jeg heller, jeg blir nesten morgenkvalm når jeg lager meg te, bare av lukta. Den er SÅ intens :rolleyes: Liker dere kokosboller da? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg var aldri noe glad i kokos før - likte ikke verken bounty eller kokosboller - men med kostomlegging har sikkert smaksløkene mine endret seg litt, jeg er i alle fall veldig glad i kokosmelk og annen "naturlig" kokos-smak i mat nå. :) Synes ikke cocosa smaker ille heller, men liker ikke konsistensen så godt, så rører den helst ut i varm drikke.
|
Sitat:
|
at smaker har forandret seg har jeg latt merke til også! Alt smaker så mye mer og jeg finner ting jeg ikke likte før som godt, merkelig!
Da har jeg gjort ett forsøk på å gjøre det lettere å få i seg cocosa og det ble sjokoladenøttefisker :p http://i231.photobucket.com/albums/e...a/IMG_9385.jpg Det ble 70% sjokolade med cocosa og en hasselønøtt i og det fungerer supert for de som liker mørk sjokolade (jeg er ingen fan av det..). I en posjon (2 fisker) så ble det 1ts cocosa, 8g sjokolade og 2 hasselnøtter = 2,48 g kh. Litt mye for en på ketolyse, så jeg skal se om jeg får til noe uten sjokolade også :) |
Sitat:
|
En kilo ned... Måtte det bare fortsette!
|
Sitat:
|
Jeg har iallefall akkurat bikka under 68 igjen!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |