![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Denne uke ble det -0,5 kg.
Totalen i juleutfordringen ble -4,3 kg, men jeg har gått ned 17 kg siden jeg begynnte på lavkarbo:). Det er jeg veldig fornøyd med;). Resten skal bort i 2011:heia: En strålende jul til dere alle :klem: |
Sitat:
|
Da var julaften her, sammen med den avgjørende vekten. Som da endte på -1,3 siden lørdag, noe som er litt forunderlig siden jeg ikke har vært så veldig flink. Derfor blir ihvertfall det totale vekttapet i juleutfordringen -12,8. Og jeg må si meg fornøyd. ^_^
Nå vil jeg bare ønske dere alle en riktig god jul, og kos dere masse i dag!!! dere fortjener det. :) |
Blir det ei ny utfordring snart eller ?
|
Det må det vel bli, vel!
|
Fantastisk bra jobba! :heia::heia::heia::heia:
Jeg klarte "bare" 8,5 kilo, men det er da ikke så verst på litt over 8 uker. Jeg begynte så sent. :rolleyes: |
Håper alle har en fortreffelig jul :)
gratulerer til alle sammen, enten om de nådde målene eller ikke :) Joda, greide juleutfordringen akkurat. Men vil ikke akkurat anbefale den "kuren" jeg hadde de ukene før jul. Jeg skulle gjennom en operasjon - fjerning av galleblæra. Ble komplikasjoner og endte opp med å være på sjukehuset i over ei uke. Men nå begynner ting å komme seg. Så utfordringen min blir vel bare å prøve å holde de kg jeg mistet av :) |
Sitat:
For jeg begynte så sent at fikk ikke vært med her. Jo mere vi er sammen - opplegg, virker jo både oppmuntrende og gøy. :) |
Sitat:
|
Jeg klarte ikke 7 kg so jeg hadde satt meg som mål. Tror jeg endte på 5.8.
Tar i mot ny utfordring! |
stineH ble det mange kg tilsammen. Ha du regna på det eller venter du te etter jul
|
Har ikke fått regnet på det, hadde ikke internettilgang i hele julen.. :(
Nå som hverdagen er tilbake er jeg meget usikker på om jeg i det hele tatt har tid! =| så om noen av dere er veldig flinke med kalkulatoren og har noe tid til overs så er det bare å kjøre på! Er uansett SUPERSTOLT over dere alle sammen! |
Wow, så flinke mange av dere har vært!!! :) Full applaus til dere!
Jeg nådde målet mitt før jul, men skal ærlig innrømme at det har kommet på et par kg i julen... ;) Men nå skal det sies at jeg har vært veldig opptatt av at dette skal være en livsstil, ikke en kur, fra starten av... Går ned seinere enn mange andre, men samtidig så har jeg holdt meg til det, vært blid og fornøyd, og ikke savnet noe underveis.. :) Nå tenkte jeg å slenge meg på en ny utfordring! :) Applaus til alle dere som har vært RÅFLINKE! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56. |