![]() |
Sv: Togtråden!
Sitat:
|
Orkide ! :klem:
|
Sitat:
Godt jobba, selv med kosedrikke innabords:klem: |
Snek meg inn i veievogna i dag og svevde ut igjen 400 gram lettere :D
|
Antoinette6: Regal/Freia 100% kakao kan du bruke.
|
Da prøver jeg meg igjen på studie-vognen litt. Men må snart inn i spisevognen for å få i meg litt frokost. Kjenner jeg virkelig er sulten :smile:
|
Sitat:
|
veievogna er noe dritt i dag :( Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.
|
Tenker jeg holder meg i husmorvogna idag:p forløpig ihvertfall..........:o
|
:heia: Antoinette6 :heia: :heia: Dette er jo flott!
Jeg tror jeg må lage en ny vogn. Hjemmekontorvogna. For der har jeg oppholdt meg de siste to arbeidsdagene. Og det er greit. I dag har jeg vært ordentlig produktiv, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å stikke innom dere. Neste gang jeg skal ta meg en pause tror jeg at jeg skal prøve meg med kakao i eggemelk. Høres spennende ut :D Jeg har sneket meg en tur innom veievogna i dag. Ikke offisiell veiedag, og glad er jeg for det. For jeg hadde gått opp 800 gram. Jeg vet at jeg ikke har vært like flink til å drikke vann denne uka som forrige. Så nå er jeg strengere med meg selv. Har snart fått i meg en liter vann. Men det er jo i alle fall 2 igjen tenker jeg før jeg er fornøyd. |
De siste dagene har gått meget bra her :heia:
Er i kontorvogna nå, men gleder meg til å reise til hjemme-vogna om en liten halvtime :heia: Alle usunne vogner og fristeri-vogner er nå låst, og nøklene sendt med envegsbillett til "Langtvekkistan" :D Hilsen konduktøren :p |
Jeg har vært innom treningsvogna i dag, (har visst fått en klattrevegg der) og en liten tur i lese-til-eksamen-vogna, lenge siden så der er samvittigheten litt lettere. Skal reise bort i helgen og bekymrer meg masse for kostholdet. Vil ikke være til bryderi, vil ikke være (bli oppfattet som) sær, men ei heller sprekke og sannsynligvis bli dårlig av det. HJEEEELP:forvirret
|
Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !
Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol: Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk? Men jeg må henge opp tøy først. . . |
Her var man i kvittet seg med ALT av vektøkning vognen:D:D:D:D:D:D, handle som en gal på boksalgvognen, være med datter til astmaspesialist vognen, prøve å finne klær til min nyekroppvognen i går. I dag har jeg vært i husarbeidvognen og nå skal jeg i jobbevognen noen timer :)
|
Er for tiden i kontorvognen, men er straks på tur til treningsvognen. :)
Glder meg til å komme meg dit og få litt energi! :D Ellers blir det nok husmor vognen på meg i dag, er en stund siden jeg var innom der.. :p |
Husmorvognen ? Hvor ? HVOR ??? :D
|
Glad Gerd har kastet nøklene til alle usunne vogner:ja:
Skal ut i skogsvogna en tur med vovsen, så innom spisevogna for ett lite mellommåltid, så må jeg ta turen til kursvogna ett par timer i kveld:ja: |
Nå har jeg vært i husmorsvognen og laget sokkepar :eek:!!! Det var litt av en jobb kan man si. Selv etter å ha jukset litt, og laget par av noen som bare er nesten like, har jeg en stor haug igjen med enslige sokker..
Har lest 60 sider til eksamen i dag. Så det er jo et fremskritt. Men det sier litt om hvor kjedelig det er når jeg heller vil pare sokker.. :p |
Sitat:
:D |
Snille, skjønne, tjenestevillige konduktøren vår SOM HAR BURSDAG I DAG, altså ! :love:
Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."? :lol: |
Tar med meg en bok og nyter litt sol i terrassevogna :D
|
Begynner å bli lei av husmorvogna for i dag. Skal snart en tur i treningsvogna. Tror det blir en sykkeltur i dag:lol:
|
Sitat:
|
Dagen har jeg vært i møtevognen ,matvognen,bakevognen og nå strikkevognen:D
I morgen er det veiedag så da får vi se om påskekosen har forsvunnet:) |
Da var jeg ferdig i trenigsvognen :), har vært en tur i badvognen og nå er det spisevognen neste. :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |