Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Orkide 05-05-11 08:32

Sv: Togtråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1098114)
God morgen, godtfolk !

Og jeg skulle i veievognen i dag og gruet meg litt. Men tror dere ikke det var 700 gram ned denne uken, dah !? Det ble jeg veldig, veldig glad for. (- og det til tross for konjakkere, absint og sprudlende hvitvin i helgen som var)

Juhuuuu !!1

Og TAKK, kattungen ! Jeg skal prøve i dag, jeg. Men da må jeg vel kjøpe sånn kjempedyrt kakaopulver på helsekost og sånn ?

:heia::heia::heia:for nedgang

Antoinette6 05-05-11 08:33

Orkide ! :klem:

Anne 05-05-11 08:55

Sitat:

God morgen, godtfolk !

Og jeg skulle i veievognen i dag og gruet meg litt. Men tror dere ikke det var 700 gram ned denne uken, dah !?

:heia:
Godt jobba, selv med kosedrikke innabords:klem:

Karissima 05-05-11 09:45

Snek meg inn i veievogna i dag og svevde ut igjen 400 gram lettere :D

Nnem 05-05-11 10:04

Antoinette6: Regal/Freia 100% kakao kan du bruke.

Supah 05-05-11 10:28

Da prøver jeg meg igjen på studie-vognen litt. Men må snart inn i spisevognen for å få i meg litt frokost. Kjenner jeg virkelig er sulten :smile:

kattungen 05-05-11 10:45

Sitat:

Og TAKK, kattungen ! Jeg skal prøve i dag, jeg. Men da må jeg vel kjøpe sånn kjempedyrt kakaopulver på helsekost og sånn ?

Jeg brukte vanlig bakekakao jeg, for det var det jeg hadde i skapet... :p

Regret 05-05-11 10:58

veievogna er noe dritt i dag :( Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

jegerjenta 05-05-11 11:13

Tenker jeg holder meg i husmorvogna idag:p forløpig ihvertfall..........:o

Hevingen 05-05-11 12:42

:heia: Antoinette6 :heia: :heia: Dette er jo flott!

Jeg tror jeg må lage en ny vogn. Hjemmekontorvogna. For der har jeg oppholdt meg de siste to arbeidsdagene. Og det er greit. I dag har jeg vært ordentlig produktiv, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å stikke innom dere. Neste gang jeg skal ta meg en pause tror jeg at jeg skal prøve meg med kakao i eggemelk. Høres spennende ut :D

Jeg har sneket meg en tur innom veievogna i dag. Ikke offisiell veiedag, og glad er jeg for det. For jeg hadde gått opp 800 gram. Jeg vet at jeg ikke har vært like flink til å drikke vann denne uka som forrige. Så nå er jeg strengere med meg selv. Har snart fått i meg en liter vann. Men det er jo i alle fall 2 igjen tenker jeg før jeg er fornøyd.

Gerd 05-05-11 13:05

De siste dagene har gått meget bra her :heia:

Er i kontorvogna nå, men gleder meg til å reise til hjemme-vogna om en liten halvtime :heia:

Alle usunne vogner og fristeri-vogner er nå låst, og nøklene sendt med envegsbillett til "Langtvekkistan" :D
Hilsen konduktøren :p

VSB 05-05-11 14:21

Jeg har vært innom treningsvogna i dag, (har visst fått en klattrevegg der) og en liten tur i lese-til-eksamen-vogna, lenge siden så der er samvittigheten litt lettere. Skal reise bort i helgen og bekymrer meg masse for kostholdet. Vil ikke være til bryderi, vil ikke være (bli oppfattet som) sær, men ei heller sprekke og sannsynligvis bli dårlig av det. HJEEEELP:forvirret

Antoinette6 05-05-11 14:25

Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol:

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

streber 05-05-11 14:29

Her var man i kvittet seg med ALT av vektøkning vognen:D:D:D:D:D:D, handle som en gal på boksalgvognen, være med datter til astmaspesialist vognen, prøve å finne klær til min nyekroppvognen i går. I dag har jeg vært i husarbeidvognen og nå skal jeg i jobbevognen noen timer :)

S@nne 05-05-11 14:50

Er for tiden i kontorvognen, men er straks på tur til treningsvognen. :)
Glder meg til å komme meg dit og få litt energi! :D
Ellers blir det nok husmor vognen på meg i dag, er en stund siden jeg var innom der.. :p

Antoinette6 05-05-11 15:17

Husmorvognen ? Hvor ? HVOR ??? :D

Hjørdis 05-05-11 15:17

Glad Gerd har kastet nøklene til alle usunne vogner:ja:
Skal ut i skogsvogna en tur med vovsen, så innom spisevogna for ett lite mellommåltid, så må jeg ta turen til kursvogna ett par timer i kveld:ja:

Supah 05-05-11 15:23

Nå har jeg vært i husmorsvognen og laget sokkepar :eek:!!! Det var litt av en jobb kan man si. Selv etter å ha jukset litt, og laget par av noen som bare er nesten like, har jeg en stor haug igjen med enslige sokker..

Har lest 60 sider til eksamen i dag. Så det er jo et fremskritt. Men det sier litt om hvor kjedelig det er når jeg heller vil pare sokker.. :p

Gerd 05-05-11 15:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1098563)
Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol:

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

Her: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877
:D

Antoinette6 05-05-11 15:42

Snille, skjønne, tjenestevillige konduktøren vår SOM HAR BURSDAG I DAG, altså ! :love:

Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."? :lol:

Karissima 05-05-11 15:53

Tar med meg en bok og nyter litt sol i terrassevogna :D

jegerjenta 05-05-11 16:51

Begynner å bli lei av husmorvogna for i dag. Skal snart en tur i treningsvogna. Tror det blir en sykkeltur i dag:lol:

Regret 05-05-11 17:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1098299)
veievogna er noe dritt i dag :( Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

snakk om å ta sorgen på forhånd! Jeg veide igjen kl 14 (uten å ha spist eller drukket) og søren meg var 300g borte siden jeg veide 10.30 :D så da ble det nedgang lell! 800g denne uken da :) det er i grunn ganske bra for å være meg. Du kan da tenke deg at jeg har brukt 5 hele uker på 2,8kg :p

Bøtt 05-05-11 17:33

Dagen har jeg vært i møtevognen ,matvognen,bakevognen og nå strikkevognen:D

I morgen er det veiedag så da får vi se om påskekosen har forsvunnet:)

S@nne 05-05-11 19:50

Da var jeg ferdig i trenigsvognen :), har vært en tur i badvognen og nå er det spisevognen neste. :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.