Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518)

hope10 04-02-11 21:58

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1019819)
Så flott :D Tusen takk !! men jeg har ikke kjøpt det enda, men har funnet det på youtube, så lurer på om der denne:

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Da kan jeg bare ta de der :) Å begynne imorgen :D ser alt annet enn lett ut, men gleder meg (til resultat) :)

Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått?

hope10 04-02-11 22:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LIBBA (Innlegg 1020875)
Gracella !
Gratulerer med vel gjennomført 30 dager shred :)
Rå-flink har du vært :heia:

:heia: signerer :heia:

Karissima 04-02-11 22:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1020887)
Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått?

Den skal var i 20 min :)

Get the rest of JM videos here
http://jm-weightloss.tk

Fofa 04-02-11 22:24

Sitat:

Hele dvd'n skal vare tilsammen ca 1,5 timer. Alle nivåene er jo på samme dvd.

TrillTrall 04-02-11 22:25

Sitat:

Jeg fikk dvd'n i posten i dag og programmet skal være som følger:

2 min oppvarming

3 min styrke
2 min cardio
1 min abs (?)
Disse tre gjentas 3 ganger = 18 min

2 min uttøyning

Du har vel lastet det ned fra nettet eller var det på youtube? Da har du ikke fått med deg alt. :)

hope10 04-02-11 22:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karissima (Innlegg 1020905)
Den skal var i 20 min :)

Get the rest of JM videos here
http://jm-weightloss.tk

Aha...søren også , å jeg som håpet at jeg kunne se de på nett, fikk ikke til å laste de ned, men må kanskje bare kjøpe de heller da :)

LIBBA 04-02-11 22:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1020924)
Aha...søren også , å jeg som håpet at jeg kunne se de på nett, fikk ikke til å laste de ned, men må kanskje bare kjøpe de heller da :)

Fikk heller ikke lastet ned :o så jeg har bestilt fra amazon.com:)
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes:

rosarose 05-02-11 06:20

Jeg vil også være med!

Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:)

Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'.

Lykke til alle flinkiser!

rosarose 05-02-11 06:21

Mente såklart torrentz.com:p

paxifaxi 05-02-11 09:06

I dag (dag 3) kjenner jeg at jeg har problemer med å starte treningen. Må få det gjort nå, ellers blir det ikke noe, siden jeg skal i bryllup senere på dagen. Men jeg har så vondt i alle muskler, til og med når jeg sitter stille. Men skal prøve å manne meg opp litt til nå, og prøve å få satt i gang før samboer står opp. Tvi tvi!!

hope10 05-02-11 09:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av rosarose (Innlegg 1021060)
Jeg vil også være med!

Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:)

Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'.

Lykke til alle flinkiser!

Å, jeg får det ikke til...:(...Jeg er helt lost på datagreier, skal spørre min bror når han kommer om en liten stund, han har god peiling på data...
Jeg vil også få det til..
Men jeg kmjenenr det godt bare de 7,5min jeg fikk igår :D Tipper det skal merkes når jeg går opp på min da ja :D

paxifaxi 05-02-11 11:07

I did it!!! :heia:

Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes:

TrillTrall 05-02-11 11:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LIBBA (Innlegg 1020936)
Fikk heller ikke lastet ned :o så jeg har bestilt fra amazon.com:)
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes:

Jeg bestilte min her:
http://www.boostep.no/shopping_cart.php
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :)

LIBBA 05-02-11 11:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av paxifaxi (Innlegg 1021178)
I did it!!! :heia:

Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes:

Synes du er flink jeg :heia:

hope10 05-02-11 11:42

Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :)

LIBBA 05-02-11 11:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1021183)
Jeg bestilte min her:
http://www.boostep.no/shopping_cart.php
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :)

Takk for link:)
Kan være kjekk å ha til en annen gang ;)

Taran 05-02-11 11:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1021202)
Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :)

Jeg var sår i musklene nesten hver dag, og nå har jeg begynt på level 2 og det er ikke noe mildere i alle fall. Stå på!:D

Gracella 05-02-11 12:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1020820)
Gratulerer med gjennomført shred!

Jeg lurer på om buksa passet?

Alle buksene i skapet passet så bra at jeg mistenker meg selv for at jeg kan ha kastet den buksa jeg tenkte på, hehe :o

Mannen min synes at baken min er blitt mindre og det var visst ikke bare positivt -all den tid at Natalies sprettrumpe ikke lå gjemt et sted der inne.
Så nå blir det nok litt mer mageøvelser og en del rumpeøvelser.
Det har i alle fall vært veldig inspirerende siden man ser resultater såpass kjapt :)

rosarose 05-02-11 14:04

[quote=hope10;1021202]Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Haha du kan baare "glede" deg, den dama(JM) er ramm! Med denne stølheten- etter mindre enn 24 timer- så våger jeg å påstå at dette kommer til å funke bra!
Og man blir så motivert av alle her inne! Du er flink Gracella:)

knh 05-02-11 14:07

Ingen treingsøkt med Jillian i går :(
Men gjennomførte level 1 og level 2 etterhverandre nå... puuuuh, så slitsomt!!! svetter som bare det!!!
Så totalt 10 økter.

Gratulerer Gracella!! :D

TrillTrall 05-02-11 15:18

Nå har jeg tittet gjennom level 1 og det ser skikkelig morsomt og hardt ut! Gleder meg til guttungen kommer hjem, da får jeg litt mer fri fra mammadalten og kan ta en økt i fred. :)

Men jeg kommer til å slite litt med de mageøvelsene ser jeg...

Taran 05-02-11 15:21

Dag 12 vel gjennomført....svetten siler i alle fall og i dag klarte jeg full pakke på Anita nivå. :boxing:
Grattis Gracella...morsomt når buksene passer. :heia: Gleder meg til mine 30 dager er over, da blir det prøving av bukser her også.
Ha en strålende lørdagskveld folkens :syklubb:

LIBBA 05-02-11 15:37

Dvd'n kom i dag..... :):):) endelig.
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad:
Vektene mine er for tunge (2kg), så jeg klarte ikke bruke dem hele tiden.
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:

Gracella 05-02-11 15:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LIBBA (Innlegg 1021324)
Dvd'n kom i dag..... :):):) endelig.
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad:
Vektene mine er for tunge (2kg), så jeg klarte ikke bruke dem hele tiden.
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:

Prøv å fortsette med vektene dine og se om hvor langt du klarer. Neste dag kan det være at du klarer litt flere repetisjoner, og det er da du oppnår framgang! :)

Gracella 05-02-11 16:01

Takk for alle gratulasjoner :) dere er hjertelig velkomne etter, hehe ;).
Jeg synes vi er kjempeflinke alle sammen og heier på dere :heia:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.