![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått? |
Sitat:
|
Sitat:
Get the rest of JM videos here http://jm-weightloss.tk |
Sitat:
|
Sitat:
2 min oppvarming 3 min styrke 2 min cardio 1 min abs (?) Disse tre gjentas 3 ganger = 18 min 2 min uttøyning Du har vel lastet det ned fra nettet eller var det på youtube? Da har du ikke fått med deg alt. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes: |
Jeg vil også være med!
Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:) Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'. Lykke til alle flinkiser! |
Mente såklart torrentz.com:p
|
I dag (dag 3) kjenner jeg at jeg har problemer med å starte treningen. Må få det gjort nå, ellers blir det ikke noe, siden jeg skal i bryllup senere på dagen. Men jeg har så vondt i alle muskler, til og med når jeg sitter stille. Men skal prøve å manne meg opp litt til nå, og prøve å få satt i gang før samboer står opp. Tvi tvi!!
|
Sitat:
Jeg vil også få det til.. Men jeg kmjenenr det godt bare de 7,5min jeg fikk igår :D Tipper det skal merkes når jeg går opp på min da ja :D |
I did it!!! :heia:
Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes: |
Sitat:
http://www.boostep.no/shopping_cart.php Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :) |
Sitat:
|
Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..
Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :) |
Sitat:
Kan være kjekk å ha til en annen gang ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Mannen min synes at baken min er blitt mindre og det var visst ikke bare positivt -all den tid at Natalies sprettrumpe ikke lå gjemt et sted der inne. Så nå blir det nok litt mer mageøvelser og en del rumpeøvelser. Det har i alle fall vært veldig inspirerende siden man ser resultater såpass kjapt :) |
[quote=hope10;1021202]Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå *stolt* igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..
Haha du kan baare "glede" deg, den dama(JM) er ramm! Med denne stølheten- etter mindre enn 24 timer- så våger jeg å påstå at dette kommer til å funke bra! Og man blir så motivert av alle her inne! Du er flink Gracella:) |
Ingen treingsøkt med Jillian i går :(
Men gjennomførte level 1 og level 2 etterhverandre nå... puuuuh, så slitsomt!!! svetter som bare det!!! Så totalt 10 økter. Gratulerer Gracella!! :D |
Nå har jeg tittet gjennom level 1 og det ser skikkelig morsomt og hardt ut! Gleder meg til guttungen kommer hjem, da får jeg litt mer fri fra mammadalten og kan ta en økt i fred. :)
Men jeg kommer til å slite litt med de mageøvelsene ser jeg... |
Dag 12 vel gjennomført....svetten siler i alle fall og i dag klarte jeg full pakke på Anita nivå. :boxing:
Grattis Gracella...morsomt når buksene passer. :heia: Gleder meg til mine 30 dager er over, da blir det prøving av bukser her også. Ha en strålende lørdagskveld folkens :syklubb: |
Dvd'n kom i dag..... :):):) endelig.
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad: Vektene mine er for tunge (2kg), så jeg klarte ikke bruke dem hele tiden. Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia: |
Sitat:
|
Takk for alle gratulasjoner :) dere er hjertelig velkomne etter, hehe ;).
Jeg synes vi er kjempeflinke alle sammen og heier på dere :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28. |