![]() |
Sv: Januartreningsutfordring 2010!
Yoga idag - 12/15...og imorgen blir det innstas på Elixia:)
|
ingen som hadde rukket å legge inn mellom yogan min igår og Elixia idag jo..;) Har ihvertfall trent to timer idag; step og Power - og tatt 15 minutter sol etterpå for å drømme meg bort litt til sol og varme:cool:
|
4 timer på slalom i dag, lar det telle som 80 min effektiv trening, også 10 min med rockeringen (begynne litt pent enner 16 dager uten rockring).... skal bli godt og komme litt i rute igjen med trening:-)
|
120 min tur i går; 970/700min:D:D
|
Ok, jeg har sprengt målet mitt med gud vet hvor mye, for de siste dagene har jeg gått og gått og gått, og bært og styrt, men nå er jeg mer eller mindre ferdigflyttet i alle fall! Jeg skal få til yogaen neste måned, og kanskje øke målet mitt med enda hundre minutters gåing :)
|
Jeg har nådd målet mitt denne måneden, men skrur det nok opp en del til februartreningsutfordringen. For den kommer vel? ;-)
|
80 min tur i dag; 1050/700min:D:D
|
Ble ikke noe skitur på meg idag - for kaldt!
..men yoga og step hjemme: Da er status for januar som flg.: 1700 minutter trening - klarte målet på 1200 med god margin:D:D 13 yogaøkter - ikke helt i mål med de 15 jeg hadde som mål, men godt fornøyd likevel:) |
Målet oppnådd, selv om det ble noen roligere dager på slutten. Merker jeg må ha noen rolige dager når jeg har begynt på skiturene, armen tåler ikke all verden. Men godt er det. Og jeg er med i februar :)
|
Jeg endte opp med en hel ukes pause pga de der gallesteinsanfalla jeg (+ brudd mellom foreldrene mine som har tatt mye tid denne uka), så status for januar blir 320/350 km. Ikke heeelt i mål, men veldig fornøyd når jeg trekker fra den siste uka :)
Nå har jeg klart meg med mindre smertestillende i går, og foreløpig uten i dag, så da satser jeg å være sterkt tilbake kanskje allerede i morgen. Februar blir en BRA måned!! :D |
Jeg må si Zumba gjør noe med utholdendheten voldsomt fort! Jeg har jogget en del, og bokset noe, men de første rundene med Zumba var skikkelig heftige for meg.
I dag (14 dager senere) fullførte jeg hele Cardio party og tenkte "hm, kanskje jeg skal gjøre det igjen" :P |
uff.. kom ikke i mål i det hele tatt denne mnd jeg:(
har slitt med kronisk hodepine.. så har ikke fått trent! Men hiver meg på februar;) så da skal jeg greie det!!!! |
jeg kom i mål på månedens siste dag og litt vel mye trening, som jeg kjenner godt i dag.
55 minutter step og styrke og 55 minutter yoga. 110 minutter 700/700 minutter :heia: |
15 min rockering i går, og det var 15 min over mål...lite trening fra 12 og ut mnd pga ferie i asia , men nå er det februar, og noen starter vel en februar tråd kanskje ?:-)) Da blir det nye muligheter:-) Lykke til alle sammen:-)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08. |