![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Sitat:
For å ordne opp i andre ting, må du gå inn på Kontrollpanel opp helt til venstre på den grønne linjen og se på valgene i menyen til venstre. Husk at avatar er bildet som dukker opp her på siden, mens profilbildet kommer frem i nettopp profilen din!;) |
Takk, da skal jeg prøve. Bakte en sjokoladekake nå.Regnet på det og kom opp i 80 karbo på hele kaka. 2dl splenda,4 egg,kaffe,250g smør,150g 86%sjokolade og 100g 70%.Blir spennende.Så en atkins bar i butikken med 2,3karbo.Er det greit å spise?
Til deg som er matlei, det er jeg hele tiden.Denne uken har jeg kjøpt inn mye krydder og currypaste.Er godt med litt sterk og thai inspirert mat.En må nødt til å variere litt.Går jo stort sett i egg,kylling og biff.. |
Prøver nå og ser om min ticker kommer frem
|
Sitat:
|
Beklager rotet jeg lager her,skal bare se om jeg får til endre i ticket:mad:
|
Det finnes en eget test- tråd!;)
Og du kan bare se på noe du har skrevet før. Tickeren etc endrer seg i alle innlegg du har skrevet! |
Sitat:
|
Sitat:
Leser man nøye på hver bar, så blir man ikke lurt! Barene kan brukes i nødstilfelle, om man bare vet hva man får i seg! |
Sitat:
|
Jeg begynte også i januar. Startet på GR og mistet totalt motivasjonen når det ikke vistes fortere på vekta etter tre uker med veiing og å være sulten... :p Har såvidt vært innom lavkarbo før, og har snakket med mange som har gått ned mye med ketolyse. Skal ned 15 kg etter to graviditeter de siste årene. Har i jente som ble født i 07 og en gutt i 09. Nå er jeg ferdig å "låne bort" kroppen min, så nå skal mamma i form igjen! ;)
|
Henger fortsatt med:) vært flink helt siden 4. januar nå - bare to, små sprekker på veien (lørdagskvelder!)
Litt frustrerende med den vektnedgangen - gikk så fort i starten...men så gikk jeg opp igjen litt for hver sprekk - den ene kombinert med mens. Uansett..noen hundre gram ned igjen denne uka; totalt ned 4,2 er jo bra:_ohmy: begynner bare å bli så utålmodig!!!!!:wacko: Skal klare resten av de 10 kg mine før påske og bikini-ferie:boxing::) Lykke til videre til oss alle!:goodluck: Dette skal vi klare |
Føler med deg, Pandora, men bra du har positiv innstilling allikevel! Jeg har egentlig ikke gått på noen sprekker, men jeg gikk opp (!) et kilo forrige uke og det var jo ikke så motiverende. I dag er veiedag, og jeg har nå gått ned 0,6 kilo denne uken, altså 0,4 fra det jeg var for to uker siden... Sukk. Ja, ja. Jeg føler meg i alle fall tynnere :), og andre sier det også...
Ha en glimrende helg! |
600 g siste uke. Greit nok :)
|
I dag klarte jeg å stå over både marsipankake og gulrotkake. Hadde veldig lyst på, men tenkte over det og hadde ikke lyst til å ødelegge kuren når det går så bra. Følte meg stolt inni meg og sa at en dag skulle nok jeg også spise kake ved sånne anledninger, men ikke nå :)
|
Sitat:
|
Uke èn - ned 2.5 kg
Uke to - ned 1.9 kg Uke to - ned 0.7 kg Går saktere nå ja, men fortsatt fornøyd :) |
Sv: Januar-Startere. Er det mange av oss der ute?
Sitat:
|
jeg er her også enda:) har ingen planer om å forsvinne med det første:)
|
Samme her :)
|
Er her - ingen planer om å gi meg!!!:D
Syns det går så bra - fortsatt motivert som bare det:) |
Godt å se dere er her fortsatt! :klem:
Noen av oss forsvinner nok aldri!:D Av mange forskjellige grunner!;) Har dere sett denne tråden, folkens? |
Bor nok for langt borte. Hadde sikkert ikke turt heller :)
|
Sitat:
Og vet du, vi er ikke skumle i det hele tatt!:D Jeg meldte meg på en treff og feiget ut big time! Klarte å manne meg opp til neste treff og ble så positivt overrasket at du aner ikke! Det er bare flott, herlige, inkluderende mennesker her inne! Lover!:hearts::love::hearts: Så om du kan få det til ved en anledning, ikke la DET stoppe deg i hvert fall!:) |
Jeg bor i troms så det er ikke så enkelt, men jeg tror deg på at det er trivelige folk. Det inntrykket har jeg etter å ha lest her :)
|
Hallo!
Ja, godt å se at mange fortsatt er med. Jeg står på, like optimist selv om forrige uke var slitsom. Kurs med overnatting i 3 døgn, og både mentalt og fysisk sliten - da blir jeg svak og stressa og IKKE viljesterk...:mad: Kjempevanskelig, men får bekreftet at psyken har utrolig mye å si. Kom hjem onsdag kveld, og sov største del av torsdag og tok tidlig kveld på fredag, og spiste både kake og brød.. Men tok meg sammen og startet med friskt mot på lørdag igjen_ formen bedre og da er det så mye lettere!!:confused: ...en utfordring det der.... Så totalt har jeg gått ned 3,5 kg det ble opp 0,5 grunnet dette.. så det er et steg frem og to tilbake, men , men tenker at uansett har jeg gått ned 600 gr hver uke og det er bra!;) Satser på at denne uken og de neste går bra, ike pms eller noe annet utfordringer, så stå på!! Dette er jo og en livsstil, ser jo at jeg tåler dårlig "feil" karber, får et kick og blir dårlig form, og sinna på meg selv - også har en det gående... Men slikt må en regne med, pån igjen og like motivert!! Ha en fin uke alle, spennende med veiling t helga igjen!!:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48. |