![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
I dag er jeg takknemlig for:
* at flere av mennene på kontoret går i dress i dag. De er så fine å se på! * at jeg koste meg i køen i dag * at jeg husket pc'en * at jeg fikk malt mye i går * at jeg fikk tak i boken jeg trengte! |
Hei
Mine takknemligheter :) Mann og 3 fantasktiske barn,som er friske og sunne. Familien vår Dyrene våre At det er tett på taket At helsa er bra god. At vi bor i ett fritt land Ble nok mere enn fem,men alle og allt får en klem ((((:))) Janne |
* at jeg kom meg opp semi-tidlig * at jeg husket de tingene jeg måtte huske * at jeg fikk parkert på sjefens parkeringsplass * at været er flott * at det var lite kø |
Jeg er takknemlig i dag og :)...for
1. At jeg hadde to fine timer på verandaen i går med boka mi 2. At jeg hadde egenpleie hjemme i går; ansiktspleie 3. At jeg styrte unna søtsuget i går 4. At det er sommerlig og jeg går i skjørt i dag 5. At jeg møtte to av barnebarna på vei til skole/jobb i morges...Godt med morgenklem fra småttinger:klem: Takk!:) |
1)gutta boyz på 3 og 5 som nusset meg adjø da de dro med pappan til barnehagen
2)mannen min 3)skal på hudpleie i dag 4)skal på strikkekaffe i kveld og treffe mange strikkevenninner 5)vekta tikker jevnt og trutt nedover |
|
takknemlig for:
-Paracet! -Sofa og pledd:love: -Tv:p -Laptop og internett - Min sjønne kjæreste vel:love: |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg hadde null hull!! *at jeg hadde null hull for tredje år på rad! *at jeg hadde en ok time hos tannlegen *at jeg ikke gruet meg på forhånd! *at jeg reagerte med stor indre ro i stedet for engstelse når de sa jeg må fjerne visdomstennene.. |
Flere dager siden jeg skrev, så nå må jeg takke litt!
1) Takk for at det går flere og flere dager uten sprekk! 2) Takk for at det nærmer seg lønningsdag (fredag) :stortsmil 3) Takk for de gode, glade, søte, herlige hundene mine. 4) Takk for den pålitelige bilen min. 5) Takk for den lille, men trygge, gode leiligheten min. |
|
Takker i dag og jeg...
1. For den fine dagen i går 2. For kjæresten 3. For en nydelig vår 4. For at jeg føler meg glad om dagen 5. For at det ikke var synelig "skade" på kneleddet...MR neste:p |
*den deilige mannen min *de snille barna *mammaen min *pappaen min *vennene mine |
* det flotte været! * at jeg kan jobbe litt småsent så jeg slipper voldsom kø to dager på rad * at jeg skal treffe familien i morgen * at mannen min fortsatt mener vi blir ferdig med hytta i pinsen * at jeg snart har bursdag! |
1. At jeg hvaffal har pc på jobb som funker sånn at jeg får vært her inne litt innimellom (selv om jeg egentlig skal gjøre noe helt annet ):p
2. At jeg snart har pc hjemme som funker igjen 3. At det er SOMMER, nesten iallefall :stortsmil 4. At bukser som har vært for små i mange år plustelig bare passer perfekt :heia: 5. At livet rett og slett er herlig og at jeg nesten bobler over av vår inni meg http://www.gifs.ch/Blumen/blumen/images/3.gif |
I dag er jeg veldig glad og takknemlig for:
1) Stjeler punkt 4 fra Petronella: Sitat:
3) At jeg skal handle inn masse god mat i dag - nå som jeg har fått lønning. ;) 4) At jeg snart er ferdig med de to store oppgavene jeg har jobbet med i det siste. 5) At det snart, snart er langhelg! |
* at været er så flott at jeg kan spise frokost ute * at verandaen er så fin at jeg har lyst til å spise frokost ute * at jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg i konfirmasjonen * at jeg føler at jeg ser bra ut * mannen min som digger kroppen min |
1) Deilig vær! 2) At jeg sto opp tidlig og lagde kransekakestenger. 3) At jeg har laget en flott plan for dagen. 4) At jeg har internett hjemme også. 5) At jeg fikk lønning i går - så i dag skal det handles mat!!! |
I dag er jeg takknemlig for
1. At bøker av mange slag gir meg så mye. 2. At jeg våknet tidlig og uthvilt i dag og har kost meg en time på verandaen med kaffe og bok, mens sengetøyet ble vasket. 3. Det flotte pinseværet 4. At jeg har så givende venninner 5. At kneet kjennes ut som det kan gås med i dag:p Takk! Håper dere får en flott dag i dag...Gjør noe godt for dere selv i dag også. dere fortjener det!:love: |
Jeg er takknemlig for:
* at jeg våknet i godt humør i dag * at jeg er frisk * at vi snart er ferdig med hytta * at grillsesongen er i gang * familien min |
Thank you for:
|
I dag er jeg takknemlig for
1. Været, jeg (kroppen min)nyter sol og varme 2. At jeg sover godt om natten 3. At jeg skal på sykkeltur med datter og datterdatter i dag 4. At jeg har trivelige naboer 5. At jeg har fri i dag også Takk!:) |
Sender takknemmelige tanker hele tiden. Har ikke prioritert å skrive de ned hele tiden. Men nå føltes det på tide å sette det ned svart på hvitt igjen :hearts:
|
|
1) At vekta stadig viser meg lavere tall. :heia: 2) Canikur - vidundermiddel for hunder med dårlig mage! 3) At jeg hadde Canikur i huset! 4) Vann! 5) Oppskriften på kransekakestenger. :sikle: |
Idag er jeg takknemlig for:
* at været er så fint! * at jeg er i god form * at jeg har råd til å skjemme bort mannen min når jeg synes han fortjener det * at hytta blir ferdig til innflytting i dag! * at frøken 17 er opptatt av at hun skal ha det ryddig og rent på det nye rommet |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |