![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Jeg spiser ost og rømme, og det går foreløpig bra.
|
Jeg tror jeg har ramlet av lasset. :rolleyes:
|
Sitat:
Men vet jo det er noe jeg ikke kan spise for gikk bare opp i vekt når jeg spiste alt som er lov på ketolyse. |
Herregud, jeg har stirra så lengselsfullt på kaffemaskinen på jobb denne uka, ikke no kaffe, ikke no te, men det går bra da! Jeg har jo aldri egentlig sprukket, så jeg har ikke tenkt å begynne nå!
Er med jeg altså, men jeg jobber fryktelig mye for tiden, så liten tid til overs, og det blir litt mindre mat enn jeg burde ha spist, men jeg prøver så godt jeg kan! |
Sitat:
|
Sitat:
Eller innføre kaffe igjen, som eneste guffe? Og se hvordan det går? |
Jeg er fortsatt her..Begynte på mandag...
Min "rens" består i å ikke innta søtstoffer av noe slag... Rømme og ost spiser jeg enda.. Merker at jeg er myye mindre oppblåst.. Veide meg ikke før jeg begynte, men kjennes ut som om jeg har gått ned en buksestr i livet (pga, oppblåstheten), og magen henger ikke sånn utafor lenger... HERLIG!!.. |
Kan se ut som om søtstoff er en partystopper for mange.
|
Dagens meny:
Norvegia, 100 gram(s) 351 1 27 27 MCT-olje, 20 gram(s) 171 0 19 0 Tran, 5 gram 45 0 5 0 Agurk, 80 gram(s) 7 1 0 1 Seterrømme, 50 gram 168 1 18 11 Salat, 100 gram(s) 10 1 0 1 Agurk, 100 gram(s) 9 1 0 1 Tomat, 100 gram(s) 15 3 0 1 Kokt skinke, 50 gram(s) 50 0 2 9 Rapsolje, 4 gram(s) 36 0 4 0 laks, 250 gram(s) 500 0 34 50 Smør Tine, 85 gram(s) 634 1 70 1 Brokkoli, 80 gram(s) 22 2 0 3 Blomkål, 85 gram 18 2 0 2 Seterrømme, 40 gram 134 1 14 9 CALORIES CARBS FAT PROTEIN 2,170 15 192 114 |
Jeg veier nå 76,4, gått ned 1 kg fra i går og 1,2 kg fra mandag, er bare overlykkelig. Så da er det bare og fortsette, endelig så rører vekta på seg, håper virkelig det fortsetter sånn.
Håper det er blitt noen cm borte fra kroppen og, bortsett fra puppene, og halsen kan ikke bli mindre enn den er. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Bra, Tussi jenta!
|
kjempe flott tussi jenta :heia:
er fortsatt med... men ingen resultater enda... men venter mensen når som helst så ... men gir ikke opp :p |
Tusen takk jenter!!
Tuppen får håpe det er mensen som gjør det og at du går ned bra neste uke. Jeg pleier og holde på mer vann ved mensen. |
Sitat:
Har tenkt på å kjøpe koffeinfri kaffe, bare for smakens del. Uhu - og jeg som alltid har gjort narr av det... Jaja. Jeg merker på kroppen at det ikke er noe koffein, har ikke helt avvent meg ennå. Slutta jo også med teen på tirsdag (begynte jo å drikke dobbelt så mye te, da jeg slutta med kaffe... SIkkert for å få nok koffein, heh.) Målte meg i dag, samme som på mandag. MEN Jeg har MENSEN! Jeg skylder på det så lenge. Har hatt en utrolig slitsom en ikke minst, altfor mye blod og luft i magen. Så jeg holder på en uke til etter denne også! (Selv om jeg er drittlei maten jeg spiser. Ingen meieriprodukter, ikke tomater. Blæ. Men jeg klager ikke! Får jeg resultater snart så skal jeg i hvert fall ikke klage.) |
Jeg er også drittlei, men glemte at nøtter var fy, fy, så det er bare å ta 1 uke til!!
|
Jeg spiste faktisk ti cashew på tirdsdag. Men jeg tror ikke ti stk har så mye å si, ellers hadde jeg spist mange fler:D
|
Jeg er ikke lei!! :D Dag 12, minus 3,2!
|
Dæven, lokke!! Halleluja, godt å høre om så bra resultater, og deg også Tussi-Jenta. Dere er noe av grunen til at jeg holder ut!!
|
Sitat:
|
Da var det bedre at du spiste nøtter enn at du ikke spiste noenting!
|
Nåååååå skal jeg hive meg med på Photobscuringa :D
Har hamstra inn kjøtt og fisk og smør og massse grønnsaker :rolleyes: Har jo vært en tur i Dublin og drukket myyyye Guinness og spist maaaaasse fried potatoes, og pizza og baguetter og mye annen gørrmat, men NÅ er det påan igjen!! Vekta gikk heldigvis ikke et gram opp i løpet av turen!!!! :eek: Men nå er det påan igjen, har flere kilo som skal bort :p Gleder meg :o |
Velkommen inn i varmen, Kanutten:)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13. |