![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
Paracet :( Skikkelig forkjøla.......
|
Egg, spinat, tomat og nøtter.
|
Siden den frokosten var julaftafrokosten min skeia eg ut med horn av kveitemjøl :D, men berre ett halv.... delt i 4 bitar,
ett med eggerøre, laks og majones, ett med heimelaga leverpostei og majones, ett med egg og ansjos og ett med eggerøre, fenalår og majones :) Når det er so sjelden eg gjere sånt er det en nyyytelse, har gleda meg til dette måltidet i fleire måneda :spisesnak |
Osteknekkis med sylte og sylteagurk, leverpostei med agurk og røkelaks med egg, majones og paprika. Altså en skikkelig julefrokost (eller lavkarbofrokost som vi også kaller det... ;))
|
Eggerøre med nykverna pepper, paprika og agurk. Ketchup på eggerøra, og dressing av mager kesam og litt diverse krydder til salaten. Bare glad jeg fant pepperkverna. Har savnet pepper. Svigers er ikke så glad i sterk mat, og bruker bare hvit pepper.
|
Eggerøre, laks, røkt skinke, ribberull, en skive rødbete, majones, asparges, agurk, tomat.
|
Kalkunsalat.
|
Lavkarborundstykker med sylte, lammerull og egg som pålegg.
|
2 av svigermor sine lavkarboknekkebrød med kesam blandet med krydder, sukkerfri ketchup og pittelitt hamburgerdressing (man tager hva man haver når man ikke er hjemme hos seg selv), eggerøre, paprika og agurk. Veldig godt :)
|
Kylling og egg + en gulerot.
|
Salat med bacon og ostebiter, og litt rømme :)
|
Prøvde å lage en omelettwraps, men av en eller annen grunn så ble den ikke heeelt vellykket. Men smaken ble god da. Slengte på en haug med kesam (blandet med andre ting slik at det blir dressing), fårepølse, ruccula, agurk og paprika.
|
Ingenting, lei av jula og hele greia:o
|
Spiser ikke frokost lengre (ihvertfall for en periode). har jo snudd døgnet helt ila jula jeg.
|
Egg, kylling og litt ost.
|
Litt H-melk i kaffen(før trening), BCAA (etter trening), 2 lavkarboskiver med smør, 2 kokte egg, kaviar.
|
Sitat:
I dag ble det eggerøre av 2 egg, litt salat og en en del kesamdressing. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Trening er fine greier! De fleste mener vel at BCAA er bortkastet, men lenge leve placeboeffekten. Føler meg myeeeeeeeeeeee bedre når jeg gir kroppen noe næring rett etter trening, enn når det går flere timer til det kommer noe fuel til den.
|
Sitat:
Frokosten i morgen er innhandlet og klar: cottage cheese med lerum sitt jordbærsyltetøy uten sukker. |
Det ble rester av gårdsdagens middag, sellerizza.
|
Egg, paprika, ost og litt cocosa on top.
|
To speilegg og litt bacon stekt i smør fra Belgia - uææææ, et godt eksempel på lavkarbo som bader i fett ;)
|
Kalkun, stuffing og waldorffsalat.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |