![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Ja - sant som du sier. Han er jo glad i meg - og egentlig ganske sympatisk når det kommer til maten / kiloene / kroppen min. Han sa etter en kort stund med lavkarbo at han beklaget at han ikke så at jeg hadde gått ned, men at jeg skulle trøste meg med at det var fordi han ser meg hver dag og at han aldri hadde synes at jeg var noe annet en skikkelig fin. Og det var jo egentlig veldig koselig sagt synes jeg. I ettertid har han sagt at han ser det - og kjenner det. (Tror dere ikke han løftet på meg her en dag - gosj - jeg er ikke et sånt menneske som liker å bli løftet liksom) :eek: Hm - for 5 min siden så satt jeg og irriterte meg over at han hadde satt igjen en diger pose med M&M's på bordet her - men nå (etter å ha tenkt igjennom hans søte kommentarer) sitter jeg bare å tenker på han er en fin fyr. :) |
Sitat:
|
Åååå så skjønne menner dere har funnet Nysgjerrig nok og Dollsine:hearts::hearts:
Kan dere ikke lage en kopi og sende i posten til Stavanger;) |
Sitat:
Men sånn stort sett så synes jeg han er en fin fyr. :o Jeg er jo en utålmodig frøken egentlig, og har vel utsatt det med å "etablere" meg med en mann fordi jeg forventer at de skal forstå meg etter relativt kort tid. Hvilket ikke funker. Så nå forsøker jeg å være tålmodig (ref. i alle fall late som) fordi verken jeg eller relasjonen til ham fortjener at jeg gir opp. Snart vært samboer i 3 år nå, synes jeg er flink jeg.. |
Sitat:
Damer: jeg har forresten sendt melding til Foksy, MariaB, Rikkem0r og Lillevenn om et evt treff i desember. Vil ikke at noen skal miste infoen vet dere. |
Sitat:
30 år?? Med samme mannen? WOW - kudos for den! Og godt å høre at det er mulig, ikke mange som er så flinke til å ta vare på hverandre. Godt jobbet Dollsine (& Hr. Dollsine selvfølgelig). Kan du sende melding ang treff til Pruttis og Appelsinen også? Siden de datt ut av samtalen her tenkte jeg.. Skal ratt se vi sees da. :eek: |
30 år med samme mannen.... Det er jo nesten skremmende å tenke på da:eek:
Årene har gått fryktelig fort. Og det har ikke alltid vært solskinnshistorie heller:D, men vi har nå fått det til på et vis. Melding er sendt Prutt, Piken og Sanna! |
Jeg har ikke falt ut, jeg bare må jobbe litt innimellom siden jeg er på vel.. jobb!
Jeg tror jeg kan i desember. Det er jo etter eksamen også! :D:D:D |
Hihihihi - å tro at en mann noensinne kan forstå en kvinne, nei den tanken har jeg gitt opp for lenge siden. Den tanken jeg imidlertid har holdt fast ved altfor lenge er at de skal forstå at de ikke forstår oss, for det gjør de faktisk heller ikke.... tror jeg må legge av meg den tanken også hvis jeg noensinne skal inn i et forhold igjen;)
30 år med samme mann, det er imponerende, Dollsine!! -Men skal jeg være 100% ærlig, når jeg ser på de tullingene jeg har blitt nærmere kjent med, datet litt eller vært involvert med etter skilsmissen min, er det ting som tyder på at jeg kanskje burde prøvd litt hardere å få det til å fungere med han..... |
Jobber du også Piken! Trodde du satt med nesa ned i en eller annen jusbok hele tiden jeg! Du imponerer meg vennen.
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå stikker jeg ut en tur; jeg er invitert med på biltur av gubben. Han er atskillig mer begeistret over å kjøre tur enn meg:wacko:, men han blir med meg på gåturer en gang i blant. Så får jeg være med på biltur. Snakkes snuppiser! |
Sitat:
Etter jobb skal jeg overtale kjæresten til å kjøre innom Bislett Kebab. Nomnomnom! Skal overnatte hos han til i morgen. Er helt fantastisk å slippe å sitte helt alene på hybelen. Jeg trives ikke i eget selskap over lengre perioder. |
Og så forsvant alle like etter at jeg sier at jeg ikke trives i eget selskap. :(
:D Hihi, måtte bare! |
Sitat:
Sitat:
Hihihi, kanskje skal jeg skaffe meg en ung kjekk elsker....det gjør jo alle de gamle damene i Hollywood for tiden;) Sitat:
|
Jeg skal prøve å få til en Oslo-tur.
Men jeg kan ikke love noe, i disse hussalgtider ! Kanskje jeg må vaske og kaste, kaste, kaste og kaste og vaske !! |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Er veldig giret på treff, jenter! Datt ikke ut av diskusjonen i stad, bare litt ivrig med min nye hobby :D |
Sitat:
Skal bli så morsomt å treffe alle altså og se om bildet vi får her inne stemmer:p |
;) I dyreverdenen er det i de fleste arter hunne-andelen som bestemmer sin make. Mennene må sloss over hunnenes gunst. De må gi av sine hormoner og odør for å friste hunnen til å gå med på å være med hannen.
Hvorfor skal det ikke være slik for vår art, da? Ta mæ som æ e, vis mæ at du vil ha mæ og du skal få mæ. Men du må påregn å sloss førr det ;) (Og lukt godt) ;) |
Sitat:
(...og definitivt lukte godt....) |
Heisann. Så herlig diskusjon dere har hatt da.
Nå er jeg og tilbake, og alene på tråden ser jeg. Bilturen gikk jo riktig så fint, middagen etterpå likeså. Det ble stekt laks i rømmesaus med smørsurra grønnsaker med raspa ost (!) oppi. Det ble vel mye smør, men jeg kom meg gjennom det:D Etterpå var jeg så mett at jeg ble nesten kvalm. Og det var ikke såå mye mat altså; laksebiten veide 125 g rå, og grønnsakene 100 g rå + 30 g ost. Blir nok å sove godt i natt etter dette måltidet. Ser jeg hovner kraftig opp etter hvert måltid; mon tro om det er kroppen som går i sjokk:p Jeg er her en stund til for å se om dere dukker opp. |
Dere..
Jeg lurer på en ting. Nå veier jeg rundt 64 kilo, og lurer på om jeg skal begynne å øke karbene sånn at jeg ligger på rundt 50 om dagen? Jeg MÅ jo ikke ned i vekt, siden jeg er normalvektig både når man ser på bmi og når man ser på hofte-midje-ratio. 50 karber om dagen vil jo gjøre det lettere å planlegge mat også. Da går det an å spise møllerens lavkarbobrød på skolen også, som gjør skoledagen litt lettere. Hva tror dere? |
Sitat:
|
Wuhu!
Føltes godt med litt støtte bak den tanken. Siden jeg faktisk ikke MÅ ned i vekt lenger, jeg bare føles dvask fortsatt (men det var det der med trening da... :mad:). Blir jo ikke så mye anderledes jeg kan spise heller. Hvis det lavkarbobrødet er godt (noe jeg virkelig satser på her nå! liker ikke så mye av disse brødetterligningene) så vil det jo ta opp en ganske stor der av karbo-budsjettet. Og det blir fremdeles smør på skiva. Margarin kan gå å ta seg en bolle (de havner hvertfall i søpla begge to!). |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |