![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Har vært ute og gått en tur på 11 km nå, og merka ingenting av hode eller annet før helt på slutten. Så da jeg kom hjem tok jeg ei lita skje cocosa og mer vann og gikk i dusjen. Etterpå farga jeg håret, og først nå spiser jeg frokosten min; eggsalat med hamburgerrygg :p Så bra du ble bedre av mat Sanna! Jeg unner ingen å ha det som jeg har hatt de siste dagene; det var tøft, der ser jeg nå da jeg er ok igjen. Mye var nok bekymringer for hva i all verden dette kan være, men lell... Takk Nysgjerrig; dette må jeg si jeg liker. Jeg er Jeg er som deg; når jeg ikke vil noe så tiltrekkes jeg det desto mer:shifty: Så jeg sier meg åpen for treff:_oy: Jeg lurer på om du har spist noe du ikke tålte/noe som var dårlig jeg Appelsinpiken. Eller om det er kroppens reaksjon på omstillingen du holder på med. Takk for at de ikke har hjemkjøring på kebabsjappa da; du vet jo at det ikke ville vært lurt.... For å ha en oppsummering over hvor vi holder til i dette langstrakte landet: Prutti: Bodø Jeg: Trondheim Sanna: Hardanger Appelsinpiken: Tigerstaden + ? Nysgjerrig: Tigerstaden Foksy: Tigerstaden Rikkem0r: Porsgrunn (var sist på forumet 3/9) MariaB: vestlandet?? Bente: Stavanger Lille venn: er innom oss, men hvor bor du? Nå ble jeg litt usikker jeg; er vi flere? Blir fryktelig lei meg hvis jeg har glemt noen altså! |
Sitat:
Hva tenker du om treff forresten Sanna? Har rydding på gang i dag jeg også - etter 9 uker med nedpakket leilighet og boende i bag & koffert & poser er det en del som skal på plass igjen kan man si. Gosj. Nesten så det føles uoverkommerlig. Så da utsetter jeg det en stund til mens jeg nyter livet i sofaen.... Er vel egentlig en nattugle, så for meg er det fortsatt "morgen" - mens når mørket senker seg - DA er jeg liksom våken og setter i gang med noe. Bare synd at samfunnet ikke er tilpasset B-mennesker (C heter det kanskje sånn som jeg er) Hmrf. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Hva med helgen i uke 49; 9-11 des...? Så kan det kombineres med juleshopping f.eks. ...bare en tanke... Dollsine: neste gang du er her eller jeg der så får vi melde i fra, så kan vi som er mest engstelig ha et test-treff. Hehe, med bind forran øynene og nellik i knappehullet? :p |
Sitat:
|
Sitat:
Og: Jepp, Jeg bor i Oslo :) |
Hvorfor har noen av dere plusser bak nicket deres?
Nå jeg ser hvem som er inne på forumet og leser, så har dere +! Nysgjerrig nok+ Pruttilutt+ osv... Blir rett og slett litt misunnelig... :rolleyes: |
Sitat:
Bislett kebab er en av mine laster også - og ja: uten pita og mais. Aner ikke helt hva det inneholder, men har landet på at det er " lovlig" sånn ca 1 gang i mnd... Ikke fordi jeg på død og liv MÅ ha det, men fordi samboeren har litt dilla på det. Og så er det jo lettvindt og helsikes mye bedre enn å putte i seg pizza eller burger ting... Har spist en halv pizza (forrige helg ja) siden oppstart 30 mai, og den smakte ikke til forventnigene selv om det er en gammel favoritt fra mine høykarbo dager. Formen din bedre i dag eller? Og hvordan går det med punkteringen egentlig - er du lappet sammen og "hel" igjen nå? (Mulig du har sagt det lengre oppi her...) |
Fnis! Kebab er godt.
Jeg har lekt med mammas picasaalbum og fant noen latterlige bilder. Jeg ler så tårene triller. Jeg har slanket bort et helt ansikt, for det trynet jeg hadde før var jo TO! :D Hahahaha! Det er så grimt at jeg ikke engang orker legge det opp, rett og slett for at der kjenner jeg skammen komme :o Ferdig innflyttet på kontoret, dvs sengen mangler, men det kommer seg. Antar jeg har såpass energi at jeg rydder jomfruburet i ettermiddag. Men det er jo "fint vær" (for dere normale) og da kan det jo kanskje ha fristet med en tur over heia eller noe. Kjempebra at vekten sklir ned, Doll! ;) Håper jeg også får slike oppturer (nedturer haha). Lønn neste fredag (om NAV klarer holde tunga rett) og da kjøpes det inn varer, bl.a. oljer. Bente eller Dollis, gi meg beskjed hvilke oljer jeg skal kjøpe. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Burde kanskje legge til et bilde snart jeg også? Hmm... Av meg selv, kanskje? Håper dere venter i spenning!:p |
Hihi, rakk ikke vente engang, dere! :p
|
Sitat:
Bra du er bedre da. Men du? Ble du ikke sykemeldt av dette her forresten - synes du sa noe om at du måtte levere inn no' oppgave eller noe sånt..? Bilder er moro veit du - enten om du er så tøff som Pruttis og legger ut av deg selv - eller den mindre tøffe greia som jeg har valgt å legge ut et bilde jeg bare liker. |
Sitat:
Nå vet jeg hvorfor du har pluss! Det er fordi vi er venner her inne! :D Joda, ble sykemeldt. Måtte ligge rett ut (altså: ingen pute i ryggen - helt rett!) til det gikk over. Tok ca en uke. Hadde en oppgave som skulle leveres inn på fredag. Ble ikke helt ferdig med den, men skrev nederst på oppgaven at jeg har vært sykemeldt og ba om å bli rettet etter hva jeg faktisk har levert. Krysser fingrene for at ingen steiler av den grunn. Det er jo ikke noe viktig for den endelige karakteren det her uansett, kun for å få en følelse på hvordan man ligger an i faget. |
Sitat:
Sitat:
|
Supert. Takk for at du skrev det opp. :)
|
Betyr nicket i stor skrift der ned at man skriver et innlegg? For å så fall er jeg kjempenysgjerrig på Bente1 sitt innlegg. Hun har sett slik ut leeeenge: Bente1+
|
Pokker! Der forsvant hun. Jeg som var sååå nysgjerrig på hva hun skrev!
|
Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede:D
Jeg må bare innrømme at dere her inne er de eneste jeg deler både vekt og vektnedgang med. Syns liksom ikke det er nødvendig at alle rundt meg vet hvor mye jeg har gått ned, de ser det de ser, resten er hemmelig. Har nok en liten psykologisk sperre på å fortelle hvor mye mer jeg faktisk har veid..... Nyskjerrig nok og Appelsinpiken: Kebab uten mais og brød er sikkert helt fint for dere som tåler litt mer karber. For oss som må holde oss langt under 15g for å få vektnedgang derimot.... Prutti: Grattis med nytt kontor!:) Oljer: Cocosa er et must, helst extra virgin hvis du liker kokossmak. Exstra Virgin Olivenolje er også det beste til salater osv. Disse to er de eneste oljene jeg tar. Dollsine tar Udos i tillegg, men jeg greier ikke smaken. Dersom du ikke spiser fisk veldig ofte, vil jeg også anbefale tran eller trankapsler, omega 3 er veldig bra for fettforbrenningen har jeg lest. Håper ikke NAV roter det til for deg igjen.... Jeg ble litt overmodig og prøvde på meg "målbuksa mi" i dag, hmmmm er litt igjen enda ja.... Egentlige målet mitt er den buksa, følte meg så fin da jeg kjøpte den, og vil finne tilbake til den følelsen, samt den er helt uten strech, så den lyver ikke. Målvekta er satt ut fra hva jeg ca tror jeg veide da jeg kjøpte den. Vet ikke helt om det er sånn at de siste kiloen sitter feil i forhold til buksa, eller om jeg tok feil av vekta....uansett, det var litt lengre igjen enn jeg trodde:rolleyes: Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del, som sagt tar jeg bare sønnen med til Oslo hvis det ikke passer for faren, da får vel han finne seg et teaterstykke eller noe slikt mens vi finner oss en tapasrestaurant;) |
Sitat:
|
Sitat:
Mener å ha lest at en bør bestille kvart liter pr gang pga vekt i tollen + pga holdbarheten. Den jeg lenker til her er bare en jeg fant. |
Sitat:
Målebukse ja - bra uttrykk! Hvis den er gammel så må du kanskje ta høyde for at kroppen har endret seg også.. Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer. Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da. Sitat:
Ler av nysgjerrigheten din Lykkelige appelsin - kjenner meg godt igjen der ja. :D Passer det for deg 9-11 des? Hva med dere andre da? |
Sitat:
|
Sitat:
Den buksa kommer du inn i Bente, bare vent! Gi deg litt tid. Det er jo mulig du veide det samme, men at kroppen har forandret seg siden den gang. Sitat:
Tenker det ordner seg med bikiniprøvingen jeg. Den jeg kjøpte i fjor var litt for stor i år; spesielt overdelen. Var lite lekker da med utflytende pupper i for store skåler, men jeg tenkte skitt au - det er bedre at det er den veien enn den andre! Tenker samboen gleder seg til ferie med deg i bikini jeg; han liker deg vet du:p Så av med fillene og på med bikinien, og kos deg godt. Du skjønner hva jeg mener?? :D |
Sitat:
Du kommer til å se smashings ut i den bikinien, det er jeg overbevist om, og det kommer kæresten din til å synes også!:klem: Sitat:
Dere har helt rett begge to, jeg har nok endret litt fasong siden jeg brukte den. Er vel ca 5 år siden jeg kjøpte den. Men det var før jeg fikk ryggproblemer, så jeg trente mye på den tiden (for å holde vekta i sjakk....) Jogget bla. 30 km i uka, pluss styrke i tillegg til dansing. Så nå har jeg nok mindre muskler og mer fett på kroppen....hmmm ingen hyggelig selvinnsikt:rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |