![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Ingen som har noen synspunkter her, altså? :snill:
Sitat:
|
Sitat:
Du må nesten gå i butikken og prøve de selv! |
Sitat:
|
Kan jeg kjøpe ferdig Tzatziki ? eller bør man lage det selv. Har aldri verken kjøpt det eller laget det før, hehe. :)
|
Kan kjøpes ferdig men er best hjemmelaget! :)
|
Hvorfor i all verden må jeg bli så hekta på tåpelige serier typ " Days of Our Lifes "..... :_plystre::rodme:
|
Sitat:
|
Sitat:
For 18 år siden var jeg først arbeidsledig, så gravid og så hjemme med liten baby! Så på Days of our lifes hver dag. Gikk på sykepleierskolen og prøvde å få med meg så mye som mulig! Jobbet natt og så på Days of our lifes! Så flyttet vi om mistet TV3!:eek: Trodde Dommedag var nær, men lærte meg å leve uten! Var til lunsj hos en venninne og hun bare MÅTTE se på. Oppdaget at etter nesten 5år var det jammen ikke mye jeg hadde gått glipp av!:p Men ble seff helka igjen og ønsket med, og fikk, Viasat parabol og TV3 i julepresang av familien!:D 5 år senere, denne høsten, fikk vi Telenor fibernett og ny type decoder/opptager. Den nye tillot meg ikke å lese teksten mens jeg spolte og det likte jeg ikke. ER jo ikke ALLE senene i serien som er verdt å se så nøye på! Så endret TV3 sendetiden og jeg falt helt ut! Har faktisk ikke sett siden november!:o |
Sitat:
Nå har jeg vært sykemeldt i nesten 14 dager og jeg har klart å bli hekta på "The real desperate housewifes -NY", det er drama på høyt plan det :D I tillegg må jeg ha med meg Dr.Phil og hans lettvinte løsninger på all verdens problem, forstår ikke hvordan jeg skal klare meg uten når det er tilbake på jobb...hehehehehe :p |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg lurer litt på hvordan det går an å se på Dr. Phil uten å få behov for å slenge seg i veggen etterpå. Jeg har særdeles liten tålmodighet med sånn TV.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Lover at jeg går på kontoret for å banne, altså. Utsetter ikke de søte små elvisene for sånt. :lærer: |
Sitat:
Men 'Days of Our Lifes' er skikkelig dårlig, assa... http://www.world-of-smilies.com/wos_...iert/e0220.gif |
Hvordan tar man seg selv kraftig i nakken??? Fillerister litt og klasker litt på baken?? Akkurat passe slik at man skjønner poenget og tar konsekvensen av det og gjør det man lover seg selv at man skal gjøre??
|
Sitat:
|
Sitat:
Nei, men dette med å ta seg selv i nakken er vanskelig. Jeg klarer det ikke før jeg er drittlei av meg selv og bare MÅ... Men da går det også så det dundrer... http://www.world-of-smilies.com/wos_tiere/cat3.gif |
Flere av dere bruker sjokolade (ol) 'fra Sukkerfritt'. Hva er det???
|
Dr Phil har én stor nytteverdi; Det er når man føler seg på sitt aller mest crappy at det er en velsignelse å se at det er noen som har det verre, eller klarer å skape større problemer ut av ca ingenting for den saks skyld. De gangene jeg har sett Dr Phil, har jeg gjerne sittet igjen med en følelse av at jeg både er over gjennomsnittet intelligent, og har innmari gode verdier. Livet blir riktig så lystbetont, faktisk!
Ellers har jeg ikke hatt tv på evigheter. Anbefales :D |
Sitat:
Jeg ser nesten ikke på tv lenger :P Kjøper meg serier og ser de på datamaskinen min:) Og ser jeg først på tv, ser jeg på animal planet, National Geographic og sånt! |
Akkurat nå ser jeg DEBATTEN på nrk. Det er faktisk innteresant:)
|
Sitat:
Nei, faktisk så gjør jeg ca det samme, ser en masse serier og filmer, og NRK nett-tv. Men jeg tenker litt sånn også, hvor i alle dager skal jeg ha en tv? Jeg bor i en leilighet på 30m2, og halve den er fylt av sofa. Sist jeg slo på den teven jeg hadde gnistra og lyna det, da støvet brente på bilderørene. Nå er den i Afrika, faktisk! |
Nå er den i Afrika, faktisk!:confused:
|
Sitat:
Og ikke snakk om å være serieavhjengig... :o Da jeg var arbeidsledig la jeg opp livet mitt etter Eastenders. :rolleyes: |
Sitat:
|
Jerry Springer! Det er fælt, altså. Som en trafikkulykke ...
|
Men funka tv,n da?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Eyh! :p Jeg er desverre ikke en person som er så glad i så mye annet å se på tv:P Selv om det av og til blir matlagingsprogrammer og tegneserier/filmer på tv, men jeg er ikke en nyhets/tekst-tv kinda girl. Jeg får høre om nok katastrofer som det er via det lille jeg leser i avisene. |
Sitat:
http://failblog.files.wordpress.com/...l-headset1.jpg |
Sitat:
Men nå sklir tråden litt ut her. Så jeg må jo lure på noe. Jeg lurer litt på hva det er som gjør at man samler vann i kroppen i perioder hvor man er stressa og det skjer litt mye på en gang? Det er det samme hver eneste gang det går litt rundt for meg med byråkrati og tankespinn og what not ... Kan det ha noe med kortisol å gjøre? Vet jo at stress gjerne fører til forhøyet kortisolproduksjon ... (som igjen kan føre til at leveren lager glukose, som igjen er vannbindende og ... Hmmm, svarte jeg meg selv der?) |
Sitat:
Ein ser jo mykje rart til tider, ein skulle hatt med kamera! Mandag då vi kom tilbake til Belgia etter ferie, så sat vi på flybussen heim. I god fart på motorvegen passerte vi fleire lastebilar. Ein av dei var spansk, og sjåføren sat der så triveleg og såg på film medan han køyrde! Vi snakkar i 100km/t her!:eek: Skjermen var plassert på dashbordet, litt på skeiva, så vi såg det som foregjekk. Trygt og sikkert. |
Sitat:
|
haha... Mye rart man kommer over :p
Trafikksikkert!!!! :p |
Jeg lurer litt på en ting jeg også!
Hvordan har det seg at om man har mensen så går man liiitt opp i vekt/ikke går ned noe særlig? Uken her har jeg besøk av tante rød, og føler at jeg står litt stille=P |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |