![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Sitat:
Først i dag har det gått opp for meg hva jeg gjorde. Hva hvis jeg hadde forværret situasjonen? "Dame fra Norge drepte engelskmann i Praha." Ser for meg overskrifta..... |
Sittet på jobb til nå.. Og enda er jeg ikke halvferdig, så da blir det en kjøretur hjem og å fortsette jobben der noen timer.
|
Idag har jeg laget en sengegavl helt selv! Jeg er så stolt av megselv akkurat nå!
Superdeilig følelse!! :heia: :D |
Igår tok jeg min første fjelltur etter Lavkarbo!
|
I dag har jeg og mamma og arvingen reist på tur til tanum Strand i Sverige. Så nå sitter jeg på verandaen og hører på et ganske fåfengt forsøk på å få han til å sovne... Feriefri! :D
|
Idag har jeg vasket hele huset, samt preparert diverse mat til resten av uka.
Og på slutten av kvelden tok jeg med kjæresten på en 8km lang tur, det begynte å regne 6-7 min etter vi kom inn døra. En god dag! :hearts: |
Plukka jordbær:p
|
Årets første jordbær fra hagen:D:D
Siden jeg bor på høyfjellet blir ikke våre bær modne før resten av Norge omtrent er ferdige, men til gjengjeld så henter jeg inn hver dag frem til frosten tar de siste i oktober. Det lille stykket mitt gir oss mellom 70 og 100 kilo jordbær hvert år, og smaken er helt topp når bærene bruker så lang tid på og modnes. |
1 Vedlegg
Spist biff i solnedgang. Servert med hjemmelaget øl. :D
|
Plukket multer :D
|
Kosa meg i sommerhuset på reine i lofoten:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lata meg nesten hele dagen, spist moussaka til middag og gått tur for å utforske nabolaget sammen sambo i stedet for å se den ene tv-serien jeg planla å se :D
|
Tatt med ei gammel tante på snart 90 på kafe, koselig:)
|
I dag har jeg for alvor begynt på strømpestrikkingen til vinteren.
Av en eller annen grunn er det alltid en hel haug mennesker som håper på hjemmestrikkede strømper fra meg. Jeg skjønner liksom hintet når jeg får en bærepose med garn og skostørrelsen oppgitt:rolleyes: Nå liker jeg og strikke strømper; kan nesten strikke dem i blinde, men for og ikke bli lei underveis pleier jeg og ha noen med mønster innimellom. Paret jeg nå har på rundpinnen har flette og hullmønster og skal til ei tenåringsjente. |
- sola skrotten (har begynt på siste ferieuke)
- pakket ned masse klær som er blitt for store og som skal til fretex (har gått ned 10 kilo siden i vår) - farget håret - kjøpt nye klær siden de gamle ble for store - kjøpt en god hvitvin som skal nytes på verandaen i kveld i sommersol. Serveres med reker, majones, sitron og salat. :sikle: |
I dag har jeg klippet plen . Plantet om hekken og trent :)
|
Funnet geocache nr 199. :D
|
... Hatt en sykt klåfingret toåring i hus! Så etter vi ga opp og rømte huset iformiddag ser det ut som en tornado har herjet her!
|
Idag har jeg fått flybillett av bestevenninna mi, så jeg kan komme ned og være hos henne i 5 dager i september!! :D HURRA!! Det er tungt å bo 60 mil unna sin beste venn.
|
Krangla med gubben:mad:
|
Uff, langaard, ikke gøy med krangling:klem:
I dag har jeg gjort ferdig tøffelpar nummer tre + strømpepar nummer to. Jeg har klippet labber og ansikt på puddelen, vært og handlet og skravlet leeenge i telefonen med ene sønnen. |
I dag har jeg tatt farvel med eldste datter som flytter til Bergen
for å studere fysioterapi. Kjenner på at det er en merkelig følese i magen:eek: |
Betalt min første fartsbot (etter 41 prikkfrie år) :o. Jeg vet ikke helt om jeg skal være skamfull eller henge den opp i glass og ramme. :rolleyes:
|
Næmmen, akas! :eek: :p
I da har jeg rydda HALVE kjøkkenskapet! Hvor flink er jeg??? :w00t: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
I dag har jeg jævlig dårlig tid! Har ikke begynt å pakke til danmarksturen enda, og vi reiser i morgen... (heldigvis på ettermiddagen, men... :rolleyes:), huset ser ut som en bombet svinesti, og jeg må jobbe litt før jeg legg meg. Blæh!
|
Vært den første til å finne en geocache. Og det før jobb!
|
- Oppdaga wobbly windows i Linux :D Må være det beste som har skjedd i dag :cool:
|
Sett artic race fra min vakre landsdel, hjulpet gubben med finish på nok en platting i hagen:D
|
I dag har jeg spist altfor mye til middag. Heldigvis bare "lovlige" ting. Salat, kotelett, og blomkålmos.
|
Sitat:
Leste at sjefen for tour de france vil ha åpningsrittet hit til nord-norge og kanskje spes der du bor! Stilig!!! |
Sitat:
|
Fant en ny cache - liten og fiffig sak! :D
|
Første dag på jobb etter 2 uker ferie! :/
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |