![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
|
Sitat:
Hahahahaha:D:D:D Det får jeg da virkelig håpe!! |
Sitat:
Ellers så er det vel helt nødvendig for kroppen at man girer litt ned etter en sånn 30 dagers periode, men da har man vel også kommet inn i såpass gode rutiner og form at man gjør som du foreslår og trener f.eks 4 dager i uka. Du er absolutt enormt viljesterk og flink som har fått til å trene til alle tider på døgnet for å få det til å passe inn i timeplanen din. VERY GOOD!! :heia: Ellers så deler du jo denne tråden med meget viljesterke og flinke damer som fortjener stor applaus og klapping og ros alle sammen :heia: :heia: |
*gleder seg I K K E til shredding etter gårsdagens rødvins stunt*
... Men er vel akkurat derfor man fortjener straff.. :( |
Da var dag 9 med shredden utført. :D
Merker heldigvis forskjell fra starten og til nå ;) men må innrømme jeg er spent på hvordan jeg takler Level 2 :rolleyes: |
Jeg er syk:( Ikke noe trening før penicillinen virker.
|
Sitat:
:D |
Jeg startet på nivå 2 i dag :) men det var sykt tungt :p men deiligt etterpå.
Håper ikke det er verre i morgen :/ |
Jeg har falt av etter dag 2, og skal starte på nytt. Nå om dagen er nakken vrang, og jeg kan så vidt røre på den. Ikke så lett å gjøre noe som helst :mad:
|
Sitat:
Lurt å lytte til kroppen. Vent med resten til du er frisk:) Ønsker deg god bedring :klem: |
Da var dag 10 gjennomført med akseptabel stil :D
I morgen begynner alvoret :rolleyes::rolleyes: |
Første dag på Level 2 utført :visemuskl
Var morsomt med nye øvelser, men jeg ble sykt sliten :D |
Sitat:
Jeg skal fortsette i morgen, nå er endelig kneet mitt i orden igjen, og håper jeg klarer meg uten skade denne gangen og kan fullføre shredden!:D |
Ingen trening lørdag, søndag og mandag :p
Men i går ble det en runde på level 2 :) Kjæresten er borte et par dager nå, så da blir det nok mer trening :) Stå på alle sammen! |
Hei
Jeg følger med dere. Stå på. Tar nok enda en dag eller to før jeg er igang med de siste 5. Jeg er fremdeles ikke frisk. |
Back on track...dag 15 med shreddingen, startet der jeg slutta. Synes faktisk ikke level 2 var så ille i dag! ;)
Men selv om knærne er ok nå, så kjenner jeg det straks jeg begynner med hoppe-øvelsene...hmm...ikke bra :mad:. Så jeg kutta ut noen av hoppe-øvelsene og tok 15 min med intens sykling etter shredden bare for å fylle opp litt mer cardio og litt ekstra syrketrening. Så totalt ble det da 40 min med trening og var rimelig svett etterpå...:stortsmil Kjempefornøyd selv i alle fall, i og med at jeg har hatt litt treningfri ei stund. Men har som mål denne uka, opp kl. 06.00 og trene 15 min spinning og 15 min styrke før jeg går på jobb, og shredding om ettermiddagen etter jobb. Har gjort noe tilsvarende for et par år siden og det funker!. :visemuskl' Stå på jenter ;) |
Da var dag 6 på Level 2 utført :visemuskl
Synes fortsatt det er temmelig tungt, men ikke så ille som første dag på dette nivået. Det var tungt det :rolleyes: Er heller ingen ungjente (50år), så dette er hard trening ;) :D Jillian er rå :ja: |
Sitat:
Og Jillian er steinhard....;) |
Sitat:
|
Pokker, pokker og dobbeltpokker....sukk....jeg trodde knærne mine var restituerte, men dengang ei. :realmad: Jillians shred tar knekken på knærne mine med all hoppinga. :geip: Så.....revurdering.....jeg varmer opp på spinningsykkelen 15 min, tar alle øvelsene med abs og styrke og tar ei runde til på spinningsykkelen. Det må bli min løsning tror jeg. :eek:
Har hatt så vondt spes i venstre kne i dag, det dunker og banker i det når jeg går. :hylgrine: Jaja, sånn er det når man er i "reparasjonsalderen".....hehe...da er det bare å se på andre løsningen for å overkomme utfordringen. :D Ha en super kveld jenter ;) |
Da har jeg gjort en omgang med hvert av nivåene i løpet av forrige uke. På level 3 gir jeg eff i hoppingen og gjør noe annen cardio :).
Tror jeg skal fortsette med det, 3x20 min ila en uke og annen trening inni mellom. Liker å variere ;). Stå på!! |
Sitat:
Reparasjonsalderen er ikke å spøke med :D Super kveld til deg også :cool: |
Bare innom og heier på dere:) Stå på dere er superflinke.
Snart klar for de siste 5 dagene. Kroppen er bra nå men jeg står midt i flytting. Må få litt mer orden rundt meg her. |
Sitat:
|
Da var siste dag på Level 2 utført :visemuskl
Gruer meg litt til i morgen må jeg innrømme :rolleyes: Level 3 ser temmelig rå ut. |
Jeg fikk DVDen i dag, men jeg drøyer starten siden jeg er ordentlig forkjølet og slapp i kroppen.
|
Vil bare si at dere er utrolig flinke alle sammen!! Blir skikkelig motivert selv her. holder på å laste ned dvd'n nå. Vil begynne fortest mulig hehe :D og kjempeflott med en tråd som denne, med tips osv :D gleder og gruer meg samtidig
|
sett gjennom hele DVD'n, det ser ut som en røff men samtidig givende 20 minutter. begynner på mandag :D Det jeg derimot gjør etter en sånn trening, er å strekke Skikkelig, ikke bare det lille som blir vist på dvd'n.
http://www.bodyrock.tv/2010/02/05/stretching-routine/ hun her er ei fitness dame uten like, hun er kjempego, og har en gjennomført cooldown og strekke rutine, som jeg personlig liker veldig godt, og føler meg skikkelig topp etter denne:) |
Første dag på Level 3 utført med noen modifikasjoner. :)
Gjelder den hersens hoppinga hennes. :mad: Var hardt syntes jeg, men morsomt med nye øvelser å bryne seg på :D |
Etter å lest her hvor flinke dere er, ble jeg inspiret og har bestilt dvd`n:D
Gleder meg til den kommer og jeg kan sette igang med treningen:) |
Jeg har bestilt DVD'en jeg også! Håper bare jeg orker alle hoppene, hvis ikke får jeg kanskje modifisere på ett eller annet vis?
Så flinke dere er alle sammen! :heia: |
ja tror jeg også må modifisere bittelitt, men man finner kanskje sin egen rytme, tror jeg:) virker beinhardt, men har litt vondt-i-vilja, ikke lyst å hoppe i gang med samboeren som tilskuer^^
|
Sitat:
Men er det enkle øvelser, er redd for feiltrening når jeg ligger på gulvet å kaver for meg selv, hihi |
Starta opp med 30 days shred i dag med Jillian. Å gud bedre! For å si det sånn; Det er et stort forbedringspotensiale her!:D Frykter at stivhet og stølhet kommer :) Syns de utfalla og knebøya med vektene var fæle. Trur jeg banna litt å. Greide ikke å ta alle, men det kommer seg vel:rolleyes:
Greier dere å ta en runde hver dag? Overraskende godt humør nå etterpå :) Tok til å med noen runder med rockeringen etterpå. Gleder meg til å se resultater :) |
Hei igjen jenter!!
Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden:) Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der! Dere er flinke!!! Stå på:D |
Sitat:
Det er/var så herlig å gjøre den siste omgangen, ikke sant?? Jeg prøver også å få til at jeg tar et par omganger med Jillian ila en uke, men nå går det mest i Zumba og studier. Jeg tenkte at det er bra om jeg tar 1xførste trinn, 1xandre trinn og 1xtredje trinn, men med noen andre enn de hysteriske hoppøvelsene :o Dere andre: STÅ PÅ!! Dette klarer du :)!! |
Da var jeg sannelig ferdig med dag nr 2 også. Var skikkelig stiv og støl i dag. Tungt å reise seg, gå opp og ned trapper -å ikke minst; å sette seg på to :eek:
Var kanskje enda mer tungt i dag :) Men nå er det bare deilig. Blir sliten av de 20 minutta gitt.:eek: til dere som er ferdige med de 30 dagene; hvordan er resultatene?:o |
TrineG: eg bestilte den på play.com. Kostet vel ca 50-60 kroner tror eg. Har ikke kommet ennå, men gleder meg til den dumper ned i postkassen:):)
|
Da var nest siste dag på nivå3 unnagjort,
om enn i en litt modefisert utgave. ;) Må innrømme jeg klarer fortsatt ikke all den hoppingen hennes :mad: :o Dette er slitsomt :ja: Blir godt med noen dager "fri" etter dette :D |
Så flink du har vært, LIBBA. Hvordan er resultatet? :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27. |