Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=136)
-   -   Prøvere (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38524)

Gekke83 23-01-14 18:41

Sv: Prøvere

Nå har vi satt hjulene i sving! Så nå er jeg i gang med blodprøver osv, så får vi se. :)

Humla76 25-01-14 22:26

Bra Gekke!
Jeg har en ny runde med en enkel pergo nå. Leverte blodprøver den 24 januar for å se om jeg hadde eggløsning. Noe jeg er ganske sikker på at jeg hadde for jeg hadde en del eggløsningssmerter den 22.

Krysser alt jeg har for at det går denne gangen.

Men egentlig ganske pessimistisk at det går. Er vel mer eller mindre innstillt på IVF.
For å få det innvilga så må jeg gå ned 10 kg til. Så da har en starta igjen med lavkarbo etter å hatt pause i jula da jeg hadde klart første målet mitt.

Håper at lavkarbo fungerer like fint som det gjorde før jul, at den ikke har blitt gjerrig med fettet. :-)

Gekke83 28-01-14 13:32

Jeg er ganske spent, håper jeg får ønsket mitt om gynekolog, for jeg VET at han har hjulpet veldig mange, så får vi se.

Lykke til! :)

Gekke83 09-03-14 16:03

Jah.. Dette gikk ikke helt som jeg hadde trodd.. Jeg er visst i et forstadie på kreft, så det ble biopsi av livmorhalsen istedenfor utredning.. I tillegg fant de en cyste på ene eggstokken på hyggelige 6 cm. Dette forklarer hvertfall hvorfor det er så vondt under eggløsning og mens fra den siden.
Uansett, først må jeg vente på svar fra biopsien for å finne ut om det blir operasjon eller ikke, så må vi ta oss av cysten, SÅ kan jeg utredes for infertilitet.
Jeg fikk litt sjokk, for jeg var ikke klar over det.
Fikk beskjed om at det var smart å fortsette på lavkarbo, det var jo greit.
Gynekologen lignet forøvrig på Sheldon Cooper.

Nutta 10-03-14 23:01

Uff! Jeg skjønner at det var et sjokk! Håper det går din vei likevel :klem:

LA.Candy 28-03-15 00:33

Jeg er en jente på 32 år som har vært sammen med mannen min 10 år, vi har vært prøvere i 8 år… Siden jeg er plaget med sterk PCOS sliter vi veldig med å bli gravide.
Jeg har gått på Provera og Pergotime opptil flere ganger uten å lykkes, sist jeg var hos gynekologen ville hun sende oss til Riksen for IVF, men hun sa at jeg først kunne prøve lavkarbo hvis jeg ikke ønsket IVF ennå. Sa da skal jeg prøve det frem mot høsten, så jeg krysser fingrene for at jeg blir gravid i løpet av året :hearts:

Tilly85 17-06-15 05:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LA.Candy (Innlegg 1508160)
Jeg er en jente på 32 år som har vært sammen med mannen min 10 år, vi har vært prøvere i 8 år… Siden jeg er plaget med sterk PCOS sliter vi veldig med å bli gravide.
Jeg har gått på Provera og Pergotime opptil flere ganger uten å lykkes, sist jeg var hos gynekologen ville hun sende oss til Riksen for IVF, men hun sa at jeg først kunne prøve lavkarbo hvis jeg ikke ønsket IVF ennå. Sa da skal jeg prøve det frem mot høsten, så jeg krysser fingrene for at jeg blir gravid i løpet av året :hearts:

Krysser alt for at vi er 2 som sitter med 2 blå innen utgangen av 2015 😊
Hvordan går det nå med deg?

nellie 17-06-15 11:06

Jeg skal begynne å prøve i august. Gleder og gruer meg. Ble jo helt desperat sist.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.