![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
|
Sitat:
|
2 Vedlegg
Kan legge ut før og etter bilder med klær på også kanskje :)
Det første er tatt i mars, var ikke på mitt absolutt største da, men var nokså stor alikevell, som man ser. Det andre er det nyeste bildet av meg, tatt i helga før fest. |
Sitat:
|
Nydelig Nupsida!
|
Flotte alle sammen!
Ps: Stine H må være noe av det råeste!! |
Herregud Nupsida, det er jo helt sprøtt! Har gått ned ca like mye, men du ser ikke forskjellen på langt nær så godt! Men så hadde jeg jo mer å ta av da:)
|
2 Vedlegg
Jeg er enda ikke helt ferdig, men da jeg så gjennom noen (av de få) bildene på facebook, så så jeg at det var nå litt forandring der. :)
Før: http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1296943080 Nå: http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1296943303 (kommer kanskje ikke så godt frem siden bildene er så forskjellige) |
Wow det er jo stor forskjell da!! Krympet masse :)
|
Så fin du er blitt. Gratulerer kjempemye.
|
Kiro du er kjempefin! Liker håret ditt også :)
|
Tusen takk folkens. Dere lyser opp dagen min! :)
|
Sitat:
Virkelig imponerende hvor stor forskjell det blir når man går ned i vekt! |
Sitat:
Dette er bra! |
Sitat:
Kiloenes forsvinnelse vises veldig godt! |
2 Vedlegg
Når jeg så meg selv i penklær i går, så måtte jeg bare sammenligne med bilder fra før jeg startet. Bilde 1 er i fra sommer, det skiller ca. 13 kg til bilde nr. 2 som ble tatt i går.
Bilde nr. 1 er liksom skrekkbildet mitt, som jeg beholder for å holde motivasjonen oppe, for slik skal jeg aldri føle meg igjen. Hater hvordan jeg følte meg den dagen. I går følte jeg derimot at jeg strålte, og var veldig fornøyd med antrekket. Når ingenting strammer og føles ekkelt ut, blir jo selvfølelsen med en gang bedre, men trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer |
Wow :D kunne ikke trodd det var samme dama engang jo :) Og ja du stråler!! :D Og har på deg en råååfin topp :)
|
Så fin du er :)
|
Tusen takk, kjære dere! :)
Elsker den toppen, Senorita, skulle gjerne brukt den daglig! :p Skjuler liksom magen, når den er litt løs og ledig. |
Sitat:
Så fin du var :) |
Tusen takk Zillah. De blir nok litt skjult når jeg holder armene slik jeg gjør, men armene er de kroppsdelene jeg har mest komplekser for. Gleder meg til å få strammet de litt opp iallefall! :)
|
3 Vedlegg
Siste bildet jeg fant her er fra September, må jammen se å ta nye bilder :p
De to sort hvitt bildene er de nyeste... men det håper jeg da man kan se :rolleyes: |
Det kan man tydelig se! :D
|
Oi det siste bildet ditt var litt stort, SiljeMerete. :lol: Type det-ene-øyet-ditt-dekker-hele-skjermen-min-og-hårstråene-er-så-store-at-jeg-kan-telle-dem. :geip: Men jeg ser absolutt forskjell, ja! :ja:
|
Sånn blei det ikke hos meg..
|
Sitat:
|
Ser stor forskjell SiljeMerete!!! Du er forresten veldig søt:flau:
|
WOW jenter! Dere sjokkerer meg med hvor flinke dere er og har vært!
Motiverende!!! Malleleo, deg har jeg jo fulgt med på en stund, et annet sted ;) Og du er jo bare så sykt flott! Jeg er så stolt av dere! Fortsett å motivere meg!! :D |
Sitat:
|
Skal si dere er flinke jenter (og gutter) :) Masse gode resultater og flotte bilder ! :)
Men jeg blir litt lei meg også, for jeg ser at jeg er mye STØRRE enn noen på bildene som er tyngre enn meg. Og jeg forstår ikke hvordan det går an. Jeg har MYE større rumpe, diger mage med heng, og masse valker på ryggen. Jeg er bittelitt lavere, og veier litt mindre. Hvordan kan fettet mitt ta så stor plass egentlig? :confused: Jeg forstår det ikke helt. Andre som veier mer enn meg, er mindre enn meg . |
Sitat:
|
eller vi bare er annerledes proporsjonert?? Det er noen her inne som veier 20-30 kg mer enn meg som har mindre midje enn meg.. tragisk men sant.. noen er eple, noen er pære.. jeg er eple og magen min er STOR :p
|
Sitat:
Når jeg veide 121,5 kg, var midjen min 100 cm og det største punktet på magen 130 cm. Nå som jeg veier 109 kg er midjen 85 cm og magen 112 cm. Jeg har vel mer "junk in the trunk" om dere forstår hva jeg mener:P |
ÅÅÅÅ! Dere er så flinke! Kjempeflotte har dere blitt!:eek:;):hearts:
|
Sitat:
Dær æ kjæm ifra vokste æ opp me ei mor som sa "har du fått vaska Kråka nu" når æ va barn og holdt på å "lære mæ å dusje uten hjelp" :p HoHo.. DET va ulækkert det! INGENTING e meir ulækkert synes æ.. Og "Gjeitholdar" istedet for bh.. :o |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Dere er fantastiske! Dere skulle visst hvor stor motivasjon dere er :D
|
Sitat:
|
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink du har vært. Vel fortjent.... det må føles hærlig å kunne bruke en slik kjole! :( vel fortjent!!! :)))
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49. |