![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Val, du har vært så flink så lenge uten store resultater, så ta det litt som det kommer. Flink e rdu i hvert fall. I dag spiste jeg to skjeer med ris, for var på resturant med svigers. Men kunne ikke bare slurpe i meg sausen. To skjeer sender meg vel ikke rett ut av ketose?
Namba, tenkt på det samme selv. Ser, men merker ingen, forskjell. Sju kilo er mye. Det er en stoor baby, det! |
Jeg fikser ikke cocosa'en 'strigh't, og med enten litt bakekakao ( eller
86% sjokolad i samt litt sukrin , føler jeg at jeg får nyte 'sjokolade' selv om den er litt anderledes i smaken... Idag laga jeg ny porsjon, fikk 30 biter på 8,5 kbh tror jeg det var.. 2-3 biter til dagen blir godt under 1 kbh, og fettet er i boks... Var så dum idag : for første gang i mitt liv kjøpte jeg godteri i løs vekt : skulle liksom være som en oppmuntring til mann min. Han kommer hjem og spør om hva det er, og sier : Når begynte vi å spise sånt ??.... Satser på å finne et 'veldedig formål ' å gi det til nå, hahha |
Sitat:
|
Min baby er litt over 8 kilo, så jeg har snart tatt hun igjen:D Eller jeg vet ikke helt hvor mye hun veier nå for det er 1 mnd siden sist vi veide hun. Men tenkte jeg skulle på helsestasjonen å veie hun:D Vil være foran henne i vekt:D Hehe
|
Jeg har gått ned 8 kilo =)Måtte bare innom legen å låne vekta:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men hvis du kjøpte godteri i løsvekt, og IKKE spiste noe, vil jeg si det var en seier! :) |
Sitat:
Sitat:
|
Jeg oppdaget først nå hvordan man multi-siterer...duh....og jeg skal liksom være barn av teknologialderen. Men jeg har ihvertfall gått ned til 77,7 i dag, så 300 gram under startvekt....så det er hvertfall en begynnelse!
Også har jeg visst stjelt hele denne siden til bare mine egne kommentarer... |
Sitat:
Så bra Val:D Du er kjempe flink som fortsatt står på! Krysser fingrene for at du nå er kommet igang igjen og at det endelig løsner for deg:) |
Så bra, Mona! :heia:
Jeg fant ut at vekta mi kanskje ikke har klikket alikevel. Fordi vekta har stått på badet, og der heller jo gulvet litt mot sluket. Når jeg satt den i gangen, på rett underlag, så virket den normal. Kanskje disse dagene hvor den har gått så opp og så ned, har vært fordi den har stått litt skeivt? Har i hvert fall nå gått ned 8 kilo jeg og på 34 dager :) Nå er jeg litt gladere :) |
Såå bra Val :heia:
|
Jeg vet ikke hvordan man multisiterer :p
|
Haha:) er ikke helt sikker på om du var morsom, men for de som ikke vet det:
Det er til høyre for "siter"....det står "multi-quote". Så trykker du bare på den første du skal multisitere, så den vanlige siterknappen på den andre posten du skal sitere. Så har du begge to i en :) |
Folkens, nå har jeg sjekket ut selvangivelsen min! Og det viser seg der at jeg får baksmell på over 8000 kr.!!:eek::eek::eek:
Men, så ser jeg har jeg likssom har tjent mer enn jeg egentlig har. De har tatt med noen ferie penger fra 2008, men som jeg ikke fikk før i 2009 pga av konkurs greier! Og de er ikke trekt i fra det beløpet som jeg skal ha tjent i 2009, for jeg skal vel ikke skatte for de pengene! Fikk de utbetalt etter januar. Men på "navnet" på disse pengene er: lønnsutbetalig fra konkursbo .... MEN det er der jeg tror feilen er. Dette er ikke lønn, men feriepenger! Og da skal jeg vel ikke skatte for de og jeg tror derfor at det er det som er grunnen til baksmellen! Huff, ikke så lett å forklare! For jeg har klart å sperre kontoen min på altinn så jeg kan ikke forklare hvilke poster jeg mener!!! Håper det er noen som kan skjønne dette rotet mitt og kan svare meg:D:D :(:( |
Sitat:
|
Sitat:
Kanon bra Elinee!!!!! :heia: Så flink=))) |
Sitat:
|
Grattis til dere som har gått ned så mye :D, og enda mer til deg Val som står på til tross for 'motstand' !!!
Jeg har bestemt meg for at dette er min nye livsstil, så det får ta den tiden det tar å komme i mål... Ska prøve å bare veie meg den dagen vi drar på hytta, og når vi kommer tilbake.... Håpte det fjerna litt stress.... Jeg har en bestemt flis på badet vekta alltid står på. Der er det flatt, og det er vel litt av cluet Jeg synes heller ikke de cocosa'ene er det helt store, men det er liksom den eneste måten jeg får det i meg på. Prøvde i kaffen, og det likte jeg ikke:eek:. Neste gang tenkte jeg å prøve med appelsin eller lime essens om det er mulig å få tak i noe sånnt. Evt rom -for det har jeg ihvertfall. Litt hakka nøtter er vel og et alternativ hvis en ikke liker kokus. Sammen med mørk sjokolade. Fant en idag med bare 4 kbh pr 100 g. Litt sukrin melis i gjorde de lettere å takle og:) Tenke seg : spise sjokolade og si 'takle det' ;) |
Sitat:
Noe i den duren |
Sitat:
|
Gjør jeg noe galt ?
Jeg har laget maten min selv og er 90% sikker på at jeg ikke har tatt for mye av noe.. Ihvertfall ikke i dag, det eneste det kan være er den fløtegratinerte brokolien jeg hadde sammen med en kotelett i går. Jeg tok en ketostick og den var på det lyseste rosa som det står lite på..?? forstår ikke det. Den har jo vært på det mørkeste eller nest mørkeste i over 1 mnd nå. Jeg er blitt mye flinkere å drikke så av og til er den på midten på moderat, men nå er den som sagt under.. betyr det at jeg er på grensen av å miste ketosen ? tør jeg i det hele tatt å spise noe mer i dag? har bare spist en omelet med bogskinke med en biteliten sjei med selleriblader (fra stilkene) og en spisdegslank tomatsuppe. Er jo somregel aldri mer en 4-5 karber i maten til S.D.S... eneste jeg har spist i dag utenom fun light og vann... |
Sitat:
Må jeg skrive til de? Trodde jeg kunne endre dette selv, men jeg er så usikker så jeg må vel sikkert ned å snakke med dem.. Huff, de er sikkert like blide som nav ansatte er!! Men altså de pengene er feriepenger som jeg skulle fått i juni/juli 2009, men vi fikk dem to mnd før mener jeg å huske! Men skal vel allikevel ikke skatte for dem? Dem er jo allerede blitt skattet for. Jeg vet at hvis du får utbetalt feriepenger før januar så må en skatte for de, men trodde ikke jeg måtte det! Eller er det jeg som er helt på bærtur? Har lest litt om det, men blir ikke klokere jeg. |
Sitat:
Sitat:
[quote=Val;853067] Men jeg har ihvertfall gått ned til 77,7 i dag, så 300 gram under startvekt....så det er hvertfall en begynnelse! quote] Så bra VAl. Da er du i gang igjen.:) Håper der fortsetter sånn fremover. |
Sitat:
|
Ja virker som du har rett =)
har hørt det før også, men ble usikker.. hehe lagde en tråd og fått høre at jeg ikke skal være redd |
Jeg har stressa hele uka i grunnen, drukket alt for lite vann - og er ikke overrasket over at jeg ikke har vektnedgang. Gleder meg til mandag for da skal det trenes igjen :heia:
|
Sitat:
Får du feriepenger før du skal, skal du skatte av dem. Men i og med at det ikke var frivillig, så får du dem skattefritt, i og med at de allerede er skattet av. Samme som hvis du slutter i en jobb. Da skal du få opptjente feriepenger utbetalt. Ring de først 800 80 000 og spør hva de mener du skal gjøre/skrive og så ser du da :) |
Øsj, nå spiste jeg en slik 10 grams sjokolade igjen. Lurer på om kroppen min har gitt opp uten å fortelle meg det?! Det er liksom en kraft større en meg selv, hvis dere skjønner:o
Og ja, utslag er utslag. Det er bare bra som den er lys, det betyr at du drikker nok væske!:) Bare vær glad for den lyse fargen du:) |
Sitat:
|
Ja! Vet ikke om du har lest mine poster her, men det har jo blitt helt katastrofe i det siste!
|
Mona, så lenge den er farget, så er det det samme. Riktig som Ella:p sier, er den for mørk er det for lite veske i kroppen. Det beste er om den er lys rosa. Da har du riktig mengde vann :)
Men kan man kjøpe de på apoteket også? Trodde det bare var på ketolyse.no? Hadde vært veldig kjekt å bare stikke ned på apoteket |
Vaaal, niet! Nå må du ikke gi opp. Skjønner at det er lett når vekta er mongo, men det kommer til å gå snart :)
|
Sitat:
Vet du hva det bunner ut i da? |
Sitat:
|
Genialt, da skal jeg ut og kjøpe det i morgen. Tviler på at de har det her, her har de ingenting, men prøver.
|
De hadde her da, men det heter Keto/glycose Sticks. Måler begge deler.
|
Sitat:
Men nå skal jeg spise litt sunn lavkarbo kveldsmat, så jeg ikke lurer til meg en sjokoladebit som jeg vet ligger her et sted... |
Sitat:
Ja du kan kjøpe dem på apoteket også =) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |