![]() |
Godt nyttår !!!
Godt nytt år til alle.:) Om det er flere her inne?
Jeg har ikke vært her på en stund, men nå skal jeg på igjen. Tør nesten ikke gå på vekta i morgen tidlig :o Har praktisert en av de 7 dødsynder( Frotsing) i absolutt hele jula :( Men hvem kan jeg skylde på..... sukk, nå er det rett på streng diet og trim!!! |
Sv: Hei! Start 20. april
Hei
Nytt år nye muligheter! Jeg har vært tregisslanker, og etter et par kilo opp i jula er utgangspunktet nå 98 - bare ca 7 kilo ned siden april! Men men, sola har snudd og jeg merker at søtsuget har lagt seg etter et par flinkisdager. Føler til og med at kutt av fløte i kaffen kan være innenfor rekkevidde... så starter året med en ambisjon om å kutte ut meieriprodukter og eeendelig få det vektfallet jeg trenger... Det er lov å håpe :-) Og til dere andre aprilstartere - kult hvis dere stikker innom her og forteller hvordan det har gått :-) Nyskjerrig, vettu! |
Hei hei. Riktig godt nytt år til dere.
Jeg har hatt en liten pause. Gikk på lavkarbo en stund. Gikk opp ca 1 kg og holdt meg der, men var jo ikke ferdig så jeg skulle tilbake hit igjen. I jula gikk det helt til h..... Da koset jeg meg altfor mye og gikk opp 4,5 kg. Heldigvis er jeg tilbake der jeg var når jeg gikk på lavkarbo. Da har jeg altså 1,4 kg igjen så er jeg på det laveste jeg var på på ketolysekuren. Begynte på søndag, så dette har jo gått over all forventning. Har gått til anskaffelse av en tredemølle som jeg nå går på, i tillegg til swingen. Så nå håper jeg at jeg skal klare resterende av kiloene jeg satte meg som mål når jeg første gang begynte på ketolysekuren. Dere som er igjen er jo kjempeflinke. Håper jeg igjen kan komme innpå her og holde følge med dere :) |
Ja nå er det lenge sia sist jeg var her inne. Skal tro om det er med resten som ikke lenger er på siden som det ble med meg. Etter sommerdager med karbo i hytt og pine skle det helt ut og jeg kom meg liksom aldri i gang igjen.
Men nå er jeg påan igjen, med litt annen metode da. Jeg er nå med på et slankeopplegg med oppfølging som skal holde på opptil et år. Det handler også her om lavkarbo og ketose, men de første ukene er det VELDIG lav kalori også... så får jeg se hvor lenge jeg klarer å stå på beina før jeg må ha nå skikkeli mat:D Jeg får i meg ca 50 karbo i løpet av dagen, men er alikevel i ketose nå. Det hadde jeg aldri trodd. Så nå går jeg bare å drikker næringsdrikker og venter spent på neste veiing. Har gått opp etter jeg begynte å spise annet enn lavkarbo, men det er søren meg ikke rart for i slutten før jeg følte at nå måtte det bli skikkeli skjerpings så spiste jeg innmari mye godter. Kan det ha med røykesluttenå gjøre...:D |
Hallo alle sammen.....
Veldig lenge siden jeg har vært innom (20.okt) masse dårlige unskyldninger og masse dårlig samvittighet.....:o men nå er det historie. Satser friskt på ny og skal fortsatt ned masse.... har vel gått opp et par kilo i høst men er egentlig fornøyd med at det ikke er mere, for da kan det ikke være så galt det jeg har gjort (regner med at det er noe vann).:p Så lykke til videre til dere alle også går vi en lettere og lysere tid i møte...:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47. |