![]() |
Sv: Hva leser du nå
Sitat:
Men den heter vel "Dans dans dans"? ;) |
Sitat:
|
Du vet, jeg er jo så pedantisk av meg! ;) (Samtidig må jeg få rette meg selv, "me too" heter det jo ... :cool:
|
Vel, jeg leser IKKE Green Arrow: Quiver av Kevin Smith. For den hadde de ikke. Til tross for at de ifølge nettsidene skulle ha en inne. Ikke bitter. Neida. Ikke nerd. Neida.
|
Sv: Hva leser du nå?
"Kjerringer" av Helene Uri. Underholdning på sitt beste. :D
|
The Little Book of Camper Van av Stan Fowler. Liker gamle ting jeg...
|
Speed of Implementation; Richard Wilson
NLP: Psychological Skills for Understanding and Influencing People; Joseph O`Connor & John Seymour. Psychic Cold Reading; Dantalion Jones |
"Ondskapens hjerte" av Chelsea Cain.
|
Har lest en hel roman for første gang på lenge; Mofongo av Cecilia Samartin. Satt på flybussen mellom London og Gatwick og gråt.. Det er en fin og trist bok man blir sulten av! :D
|
Er det foresten lov i denne tråden å spørre om bokanbefalinger, eller burde jeg starte egen tråd? Jeg liker å lese romaner som forandrer hvordan jeg ser på verden. Gjerne med gode menneskeskildringer og på spennende steder. Kanskje fra en kultur jeg ikke kjenner så god, men den kan også være skildre noe nordisk/europeisk. Den kan godt være "dyp", men trenger ikke være det. For tiden har jeg ikke så lyst å lese krim. Kan gjerne være barne/ungdomsbøker, så lenge de er gode. Håper det er greit jeg spør :) Ha en fortsatt god søndag!
|
Sitat:
|
Det som også er en nydelig bok er Balansekunst av Rohinton Mistry.
Handlingen her foregår i India. Denne boken er faktisk en av grunnene til at jeg dro dit, ble helt fasinert av kulturen og menneskene :) |
Jeg vil anbefale bøkene av Anna Gavalda. Jeg har lest "Lykka er ein sjeldan fugl" og "Saman er ein mindre aleine". Vakre bøker. Fulle av medmenneskelighet. :)
|
Å ja Balansekunst er en så nydelig/grusom bok den har hele familien her lest .
Ellers leser jeg nå "alle dør alene"av Hans Fallada,titlen er jo voldsomt depressiv ,men boka er fantastisk og handler om hverdagen i Tyskland under Hitler. Leser du fantasy så anbefaler jeg forrige boka jeg leste "The wise mans fear" Patrick Rothfuss. Krim leser jeg ikke ,blir bare redd .:rolleyes: |
Vil anbefale Den gamle skilpadden av Pepetela.
Handlingen er fra et uspesifisert sted i afrika, og omhandler hvordan en landsby opplever krigen, og modernisering. Meget bra skrevet. |
Jeg syntes "Ondskapens hjerte" var så bra at jeg begynte rett på oppfølgeren "Hjerterdame". Bør leses av alle som liker krim og litt blod og gørr. :p
|
Nattefokk av Johan Theorin :)
|
Idoru av William Gibson
|
Beckys siste måltid av Robin cook:)
|
Herfra til månen av Jill Mansell.
|
Jeg liker blod og krim og litt gørr :D akkurat nå leser jeg Jo Nesbø "Gjenferd". Har ventet lenge på å lese den, så fikk endelig kommet i gang. So far, so good.
|
Du har god smak, Anarko. :D
Nå leser jeg Det sorte hjertet av John Connolly. Var fryktelig treig de første 120 sidene, men nå begynner det å skje noe. :) |
Sitat:
Ellers er jeg glad i fantasy, og har for tiden en liten pause i "Sword of Truth" serien. |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |