![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
Blåbærsmoothie, med egg, skyr, CC og chiafrø
Tran og litt vits Både kaffe og te i dag |
Omelett med paprika og vårløk, masse Philladelphia på toppen og sukkererter ved siden av. Te og vann.
|
Litt sørgelig... men det går som regel i å vispe sammen et par-tre egg og døtte det i mikrobølgeovnen på universitetet i 2 minutter mens jeg rører underveis. Avslutter med å putte i små biter av cheddarost og pynter med litt kaviar. :p
|
I dag har jeg prøvd chia grøt med kakao for første gang, ble som en sjokoladepudding, var veldig godt for en sjokolade elsker som meg til kaffekoppen
ellers går det nesten alltid i smoothies her til frokost, med type bær, egg, CC, skyr osv, enkelt og godt |
Stor salat: spinat, hvetekimolje, agurk, løk, purre, squash, grønn paprika, avokado, edamerost i terninger og kalkunbrystbiter.
|
Masse svart kaffe :o (trenger ikke frokost når jeg har ferie)
|
Egg og bacon
|
2 "skiver" sesambrød laget av sesamfrø, egg, ost, fiberhusk og litt bakepuler . Også 2 egg med majones.
|
Sitat:
Her ble det en fettkaffe og en lavkarbobrødskive med smør, italiensk salat og skinke. |
Sitat:
|
Sitat:
:liste: |
:lol:
|
Tyrkisk yoghurt med skogsbær. Gjorde det klart i går kveld ved å legge frossne bær i en bolle med yoghurt.
|
Knekkebrød med masse grov leverpostei, majones og agurk, 1 stor spiseskje med tran, kaffe med fløte og litt mørk sjokolade.
|
2 ss sitrontran, 1 multivitamintablett, 2 ryvita m/kaviar og hvitost + masse vann. :)
|
1 lavkarboskive med hvitløkspate og majones. Fant Finsbråten hvitløkspate med bare 1 gram karbo pr 100 gram. God var den og :)
Har vanskelig for å kutte brødskiva til frokost. Er jo bare 2.4 g karbo pr skive da, og det er vel bedre enn ingen frokost i det hele tatt. |
Sitat:
Her blei det... Ikke'no i dag. |
Sitat:
|
En kopp te og en flaske med vann. Uten drikke duger helten ikke.
|
En fettkaffe og en lavkarboskive med hvitløkspate. Var tom for majones så det ble en avrent rødbetskive på :p
|
Egg og bacon.
|
Sen søndagsfrokost: Chia-sjokoladepudding med krem, kaffe med cocosa, tran og d-vit
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24. |