![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Edit - skal ut og fly på mandag og hadde ønsket å fått ut litt på forhånd da jeg pleier å samle vann etter en sånn tur... har kjøpt meg "flystrømper" da... ;) Kan jeg bare gå å ta en øl uansett? :snill: |
Sitat:
|
Sitat:
(driver og pakker - skal på ferie til Madeira på mandag - og selv o formen er litt rævva er HUMØRET på topp! :D ) |
Ta deg en øl, du og håp at du danner mer enn 60ml urin pr time etter at alkoholen har lammet utskillelsen av dine antidiuretiske hormoner!;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Til vanlig har vi disse hormonene for å sikre at ikke alt vannet forsvinner. Alkoholen setter produksjonen ut av spill, derfor virker alkohol vanndrivende og vi kvitter oss med mer væske enn vi får i oss-> dehydrering-> skrekkelig vondt i hodet fordi hjernecellene er de som er mest følsomme for dehydrering! Dagens lille forelesning!:p |
Sitat:
|
Sitat:
Tøft at du kan så mye Kitt - jeg har sagt det før - men sier det igjen - din kunnskap er uvurderlig dette forumet! :) |
Sitat:
|
Sitat:
Drikk mye rent vann igjen i morgen, da! :ja: Takk for skryt!:rodme: Noe bør jeg ha igjen etter 2 år på kjemilinja på ingeniørhøyskolen og 3- årig sykepleierutdannelse!:p:D:cool: |
Sitat:
|
Men da må man vel ikke nødvendigvis drikke øl! Alkohol i seg selv er jo vanndrivende, og det finnes som kjent i andre drikkevarer også! Som den rødvinen jeg sitter og pimper på nå, f.eks :p.
|
Jeg tar et glass rødvin i ren sympati. :skål:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvorfor fikk jeg plutselig lyst på rødvin nå?? ;)
|
Håper du ikke hadde håp om flaska mi, for den er tom. :hikk:
|
Sitat:
|
Sitat:
tomt her også :p http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a056.GIF |
1 Vedlegg
Noen som kan si meg åssen kroppsfasong jeg egentlig har? Lurer på timeglass, men har ikke såå store pupper.
Oooog, tror dere det er mulig å bli kvitt mer av dette jeg har på ryggen/sidene? Har mista litt og det føltes godt! Er 163 og veier nå 59 kilo. 59 høres liksom så lite ut, men jeg er da ikke så lita... |
Sitat:
Les denne, mulig du finner en vei utenom;) http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html Edit; leste linken i bloggen, og det ser ut som teatreeolje unasett ikke er lovlig å importere.. kjipt! |
Rart. Jeg har te tre olje her jeg. Tror da den er kjøpt i Norge. Er maaange år siden riktignok
|
Teatreeolje er lovlig, men klasifiseres som legemiddel tydligvis. Så da er det ikke lov til å importere det, siden legemidler er ulovlig å importere.
|
Jeg lurer på hvorfor jeg ikke lenger får e-postvarsel på innlegg jeg skriver her inne :confused: Jeg har haket av for valget "øyeblikkelig epostvarsling". Veldig dumt for jeg mister jo oversikten over hva jeg får svar på og ikke ... Har sittet flere dager nå og følt meg helt "utestengt" siden jeg ikke får melding om nye innlegg i tråder :(
:veitikke: |
Kanskje: Det behøver du ikke. Bare gå på kontrollpanelet (knappen øverst til venstre, rett under trådtittel), så kommer alle tråder du har startet/svart i opp når det er nye innlegg :).
Haha, høres ut som et fint vorspiel her i tråden i går! Jeg må innrømme at jeg lider litt under rødvinen i dag, men jeg er i det minste dehydrert :geip:. |
Sitat:
|
ja men frem til nå så har jeg fått e-post varsel- og jeg er jo sååå mye lettere å følge med da.
Plutselig de siste dagene har det sluttet å komme meldinger om nye innlegg /svar på min innlegg. :( Må jeg ta kontakt med moderater eller webmaster eller noe? :confused: føler at jeg går glipp av masse - fordi jeg ikke husker hvlke tråder jeg skriver i :( |
Sitat:
Men vi har hatt flere treff i Oslo med god mat og rødvin! Stort sett på Djengis Kahn i sentrum, mongolsk mat, man betaler vel ca 200 kr og får spise så mye man vil, plukke kjøtt og grønnsaker selv etc. Stas! Lurer på om det ikke er på tide med et nytt treff, faktisk! Sitat:
|
Sitat:
Kontrollpanel: Der kommer opp tråder du har laget, tråder du har svart på, hvis det er nye svar etter sist du såg på tråden. Du får sjekke der du huket av for epostvarsling om det har endra seg. |
Jeg er helt ny og fersk på dette, men har lest meg til masse og gleder meg til å begynne om to dager.
Jeg har ikke valgt en spesiell retning/diett, skal bare begynne med generell lavkarbomat i første omgang. ..Så da lurer jeg på om jeg burde ta noe kosttilskudd mens jeg spiser lavkarbo, eller om kroppen fungerer fint uten?:D |
Sitat:
Lykke til! |
Sitat:
|
Hvor mange trimpoeng får man av å arrangere barnebursdag? :sliten:
|
Sitat:
|
Mangler kongen en knapp nede på det venstre ermet?? :p Bare lurte siden det sies at alle disse nye bildene av kongefamilien er kraftig retusjerte.. "Retusjuristene" kunne da i allefall gitt kongen en knapp ekstra. Krompen har jo tre. :p
http://www.media.allerinternett.no/p...&ee=1295983126 |
Jakkene er jo ikke like. Kongen har dobbeltknepping, kronpen har enkel, kongen har gulldetaljer, kronpen sølv, kragene er helt ulike, etc.
|
Sitat:
|
Sitat:
"Ifølge myten skal ikke den kneppes før Norge har tatt igjen Jämtland og Härjedalen." |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |