![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Så flink!!! Godt med alt som er unnagjort, ikke sant? Nå kan du bruke resten av tiden på å se over, tenke igjennom og finpusse hvis du vil - men den er antakelig mere enn bra nok. Og det er en fin ting å slå seg til ro med! Jeg vet ikke helt hva salsa-morsomheter kunne være, ellers skulle jeg ha hjulpet deg!! |
Sitat:
|
Sitat:
Takk for den gode tanken med hjelp :suss: |
Sitat:
Og du....hvilken farge skal vi ha på nelliken?? Sitat:
Sitat:
Forresten har jeg kjøpt meg Udos choice og tenker å prøve fra helga. Og forresten dere. JEG ER SÅ VARM! Og har vært det snart to uker! Og jeg har vært systematisk på cocosa to ganger pr dag i 3 uker... Det er helt uvant å svette innendørs! Jeg skulle så gjerne har kommentert til både Foksy som har lagt ut om fettfaste, Bente som er ferdig med talen, Sanna som vil hjem, Nysjerrig nok om turen til Køben, Appelsinpiken som har ryddet i hverdagen og lærer bort norsk og sikkert mye mye mer, men nå må jeg i senga i stedet. Er nå litt flink å ta litt time-out da? Er bare SÅÅÅÅÅ glad jeg har dere kjære venner :hearts::hearts: |
Dollsine vennen -sender deg masse :klem:og :love: og håper du får en god god natt, får slappet av og at denne uken blir mindre stressende for deg, vennen.
Har forresten ikke lest noe som helst sted om at stevia påvirker blodsukkeret (og har lest alt jeg kommer over om det...) - men aspartam som er i pepsi max og mange suketter er det jo en del som regerer på. :) Natti natt til alle dere andre skjønne vennene mine her inne også:love: |
Kjære deg da Dollsine. Du trenger ikke å kommentere alt som blir sagt her, vi vet du følger med og bryr deg læll :) Sånn som skravla går her, synes jeg det er rart at du klarer å ha så god oversikt som du har! :klem:
Håper migrene-anfallet forsvinner før det blir reellt, og at du får en god natts søvn nå :) |
Tusen takk for alle de gode tankene som ble sendt meg i går :hearts:
Nå jeg er klar for ny dag, etter en utrolig god natts søvn. Så deilig å våkne og kjenne seg uthvilt - når en ikke legger seg i rett tid på kveldene så er det mangelvare nemlig:D Ha en fin dag alle sammen; skravles i kveld? |
Godmorgen alle sammen!
Godt å høre du føler deg bedre i dag Dollsine:hearts: Skal prøve å bli flinkere til å oppfordre deg til å krype til køys tidligere på kvelden - det er faktisk utrolig hva en kan greie på dagtid om en bare får nok søvn!;) Skal prøve å komme litt litt fra i løpet av dagen for å se om det er noe aktivitet her - tirsdagskveldene mine er så hektiske nå når kursene våre har startet, så da rekker jeg ikke så mye. Fremdeles sykdom hos en av instruktørene forresten, så jeg må ha kurs sammen med HAN i kveld også... Send meg litt positiv energi om dere har et lite overskudd å sende bort:) |
Sitat:
Sitat:
Til dere begge to: Tenk på at det er dere som bestemmer hvordan dagen skal bli. Husk at de rundt dere er heldig som får omgås dere. I det dere går ut døren hjemmenifra så lek med tanken på at dere er en rockestjerne som entrer scenen - forran tusene av fans. Og hver dag ender med en mulighet til å starte på nytt. Stor klem x 2! |
God morgen!
Beklager virkelig at jeg er så dårlig å kommentere for tiden...jeg leser alt, men klarer ikkke å huske så mye ;) Dollsine og Bente: Ha en fin dag på jobb!! Jeg er "tvillingmamma" i dag ;) Passer en venninnes sønn som er like gammel som min yngste. Ser for meg at det blir både travelt og gøy! |
Kremt*.... Beltet er et hakk lenger inn i dag.....
|
Dollsineskatten; jeg er skeptisk til søtning - all søtning. Hva med å prøve et par uker? Ha cocosa i alt, gjerne shotte olje direkte? Proteiner er vel og bra, men i moderate mengder - dette vet dere at er mitt synspunkt, men hva med å prøve?
Jenter: Klokken 1500 fant jeg billigbilletter til Tyrkia. 1298,- per pers, så vi reiser i morgen. :p Takket være sykdommen er jeg i stand til å ta brå beslutninger, men nå er det jo bare positivt sant? Tømte alt av bankkontoer til både mordern og meg, 4404 endte det hele på - så! Billig! Trestjerners ranch med hester og dyr, basseng og restaurant i Kemer. Jeg er så glad og jeg har allerede pakket. Mangler bare pc-laderen :) sussogklemhilsenreisefeber'n! |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Husk solfaktor! suss-og-klem-i-retur! Sitat:
Fikk meg en god latter av din intense brødadvarsel - tviler på at Pruttis nå i det hele tatt våger å gå forbi en brødkurv!! Whatever you do - stay away from the bread!! Hehe - konge! Lært deg noe mere kinesisk el? ;) |
Forresten;
Hvor i huleste er dere i dag??? Dere hadde vel ikke tenkt at jeg skulle sitter her heeelt alene... :hylgrine: |
Skal prøve være så bevisst ift. mat som overhodet mulig. Ser jeg eser mer og mer ut, her! Det skal jo snart gå i riktig retning!!!
Se her :D |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Natta klem fra sliten, sliten bente i følelsesmessig kaos:klem: |
Hellu.... Jeg er her nå...
Først til Prutti: du har tander hud som lett blir solbrent har du ikke? Kjøp deg en solkrem på taxfree som heter P20. Genialt for deg og andre med de fargene. Den virker! Og jeg shotter allerede olje, hvis det å ta en ss bar to ganger pr dag kan kalles det:D Grattis Nysgjerrig nok; sånn skal det være. Så til dere andre; jeg kommer sterkere tilbake! Alle gode forsetter ble glemt i dag (kremt: i går) siden det er onsdag da jeg logget på. Fy og fy og smekk på fingrene:p |
Kjære Bentemor: masse klemmer sendes til deg! Håper du får en god natt lell:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::kle m::klem:
|
Gooooood morgen alle sammen!
sover dere ennå? Hm...den som er sent oppe får stå opp tidlig også... :) Nysgjerrig nok: hvilket hotell bodde du på i København? Og anbefaler du det? Sjekket prisene på Norwegian nå; sannelig går det an å ta en tur i høst. Er klar som et egg for en ny dag; håper dere er det etterhvert og. Klemz |
Godmorgen alle sammen!
Tusen takk, Dollsine :klem::hearts: En natt med dårlig søvn, men nå er det ny dag igjen, så vi får se framover! Ønsker alle en god dag! |
God morgen alle!
Dagen starter i alt for trøtt modus (i øynene, kroppen får ikke karbohydrater, så den er i toppgir) og spiser akkurat nå en deilig frokost (som ignorante høykarbere ville kalt middag - squash, løk og biff i fløtesaus :D (ca 5 karber) Stod opp tidlig og lagde dagens lunsj: Squashpasta i ostesaus (ca 7 karber). Sweet! Har hatt et par dager når hvor jeg har spist litt for mye karbohydrater (har endt på rundt 40-50 mandag og tirsdag). I dag er jeg tilbake til under 20. Har hele 8 karber å kose meg med når jeg kommer hjem fra skolen i dag. Tror jeg skal lage iiiiiis! :D Med pistasjnøtter og sjokoladebiter! Håper alle får en superduper dag! |
Hehe - midt i nattet dukket dere opp liksom.
Bente: Du har min fulle sympati altså. Både for de 4 timene og for at du må tilbringe de med han i den settingen. Mental og fysisk trening - tenk på hvor sterk du blir. :klem: Dollsine: Jeg pleier å bo på SAS hotellet pga av gode avtaler der, men har også bodd på The Square (på Rådhusplassen) og noe som jeg tror het "43" (husker ikke helt, men det het noe med et tall). Liker meg i nærheten av Strøget jeg da, sparer en masse i taxi på å betale litt mere for å bo sentralt. Har hørt at det er flere billige hoteller ved stasjonen, som også blir ganske sentralt - MEN hvis jeg var deg ville jeg styrt unna Istegade. Appelsinpiken: Høres ut som en fortreffelig frokost!! Jeg dyttet i meg knekkebrød som vanlig, fant "lavkarbo" peanøttsmør i Køben - som jeg plasserte oppå et tykt lag med meierismør. Nammis!! I går lot jeg meg innvilge en tortillalompe til tacoen - YUK - det smakte jo egentlig mel. Også får jeg sånne rare prikkinger i hele munnhulen etterpå - sånn som man får når man har puttet alt for mye bakepulver i en oppskrift. Ekkelt! Men det var ok i forhold til å avlive "fantasien" om at det sikkert ville smake helt himmelsk. En ting til som ikke frister lengre. :D |
Noen som vet noe om glukosesirup, ift lavkaro?
Lurt eller ikke lurt? Ser at melkeproduktet i kaffemaskinen på jobben inneholder glukosesirup og ble plutselig i tvil om det er ok å få i seg eller ikke.... Leser på nettet at det er laget av hvete, mais eller potetstivelse... Altså en av tre ting jeg ikke er keen på å få i meg. Men det er jo veldig begrenset mengde da...Bør kanskje gå å kjøpe meg fløte eller noe. Covosa OG fløte, - hm - kan jo nesten droppe kaffen og bare drikke smult da. Hehe! fett nok'! |
Appelssinpiken: Denslags frokoster er nettopp grunnen til at sønnen min elsker dette kostholdet - en tenåringsgutt kan definitivt ikke få for mange middager i løpet av dagen har jeg funnet ut;) Du høres ut som du stortrives med kosten, deilig å høre, det gjør jeg også, har funnet min rytme med maten og trives veldig godt med den!
Nysgjerrig nok: Tusen takk for sympatien:hearts::hearts: Har kommet meg igjennom dagen, og kjenner at jeg blir sterkere etterhvert, nedturene er ikke like dype og langvarige nå som de var i vår, helt klart:) Mel er så definitivt ikke noe å savne, nei, smaker ikke godt og lager gørr i magen - like greit å være foruten! Tror glukosesirup fungerer på samme måte som sukker - er gjerne ikke store mengdene en får gjennom en slik maskin, men uansett greit å være klar over, slik at en kan gjøre sitt eget valg - er så mye "skulte karber" i alt mulig, så er en litt vanskelig labyrint noen ganger.:rolleyes: Nå er jobb dagen straks over. Skal hjem og lage i stand litt forskjellig tapas til middag. Datteren min og kjæresten hennes kommer og spiser med meg og sønnen. Må nok steke noen baguetter i tillegg til lavkarbomaten, slik at kjæresten hennes blir fornøyd. Han vil ikke vite noe av å leve lavkarbo, selv om datteren min har lagt om til et moderat lavkarbo kosthold;) Ha en fin ettermiddag, vi prates i kveld! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17. |