![]() |
Sv: I DAG har jeg
gått på 3 fjell! Blitt litt solbrent på skuldrene, til tross for at jeg har smurt meg.
|
I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt :hearts:
|
Sitat:
|
funnet ut at jeg ikke liker Ricotta-ost. Merkelig sak. Noen som har gode forslag til bruk? Vil ikke kaste resten...
|
Jobbet 3 timer i hagen og blitt sliten.
|
Satt inn ny ytterdør, veldig fornøyd med resultatet:D
|
... Vandret fornøyd ned etter lunsjen på jobb, for å oppdage at bh-spillen min stikker ut av genseren rett over brysthøyde. :flau:
|
Sitat:
|
Sola meg i hagen, spist middag på stranda, vært på kaffe hos gode venner, sitt ute på kvelden ved utepeisen med ei god bok, en perfekt dag:D
|
I dag har jeg klart å få dyna i øyet. :rolleyes: Hvordan jeg klarte det lurer jeg virkelig på... Men det svir i hvert fall ganske bra og jeg ser litt tåkete. :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Idag har jeg i ren nysgjerrighet klippet av meg alt håret på hodet :eek: "im Britney bi***"
|
Våknet på hotell, shoppet bort alt for mye penger, skravlet med veninne på cafe og nå er jeg slakt i sofkroken hjemme...
|
Før klokka 9 skiftet 7 diarebleier. Så der fikk dere litt god, gammel småbarnsmor-TMI på en søndagsmorgen :p
|
I dag har jeg nådd 6000 innlegg på lavkarbo.no.
(Hva pokker er det jeg bruker dagene til :eek:) |
Noia for å gjøre noe som krever kontakt med omverden.
|
... lite arbeidslyst.:nedfor:
|
Sitat:
|
slått alle verdensrekorder i selvbedrag.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Blitt fryktelig gjennomkald... :o
|
Salta 10 brunsnegler :heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ja det kan du tro :p Da burde de vel vært ikke bare salta, men syltet også ;) |
Både i dag og i går har jeg grått mye.
Ting ble helt rart etter at poden fikk diagnosen asperger. Her har jeg brukt mye av min tid i 10-13 år på å få noen til å se poden min slik han er. Og nå som han fikk diagnosen er plutselig en del av dagen min blitt borte? All min pågang for å få hjelp er plutselig innfridd??? Og nå står jeg her plutselig uten å ha noe å kjempe for??? Det er rart.... |
Kampen vil vel fortsette, ikke for å få en diagnose men for å sikre at både han og familien får den hjelp og støtte han/dere trenger. Har også en sønn med ganske fersk autismediagnose, og hjelpa kommer ikke akkurat rekende på en fjøl.
|
I dag har vi bryllups dag, å vi spøker med at nå har vi sonet en livtidsdom:p
Siden vi i dag har vært gift i 21 år:love::love: Å vi har ikke tenkt å gi opp/slippe ut for god oppførsel :D |
Sitat:
|
Sitat:
Takk takk:) |
-Omsider latt gubben få kaste buret til min avdøde undulat. :nedfor: Det tok et par uker...
|
og junior vært på den lokale kinarestauranten og spist middag, siden pappan er på sommerfest med jobben :)
|
vært ute på byen noen timer... og husket hvorfor jeg egentlig aldri går ut på byen i det hele tatt hehe
|
LØPT for å rekke et fly...
|
idag har jeg hatt en koselig dag på byen med min mor, også er det tur på kino om en time, blir bra :)
|
sannsynlig berget en mann fra å bli kvalt av et kjøttstykke! :eek:
Mannen satt rett ved siden av meg på en restaurant og begynner å kave mens han samtidig peker på halsen. Ikke en lyd. Han kaver og peker og jeg går straks bort til ham og gjør et par tre kjappe heimlich. Etter den tredje spytter han ut en stor kjøttbit......:eek: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |