![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
|
Sitat:
|
80 min spinning :eek:
Imponert! Dere er kjempeflinke!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er også veldig nøye med baken godt ut og ikke knær foran tærne. :ja: Har faktisk spurt min mann om "stilen" er riktig når jeg har trent, og det har den vært. Men vi har betonggulv med laminat på, og det er hardt, selv om jeg har sko med demping. :p Nå har jeg slitt med knærne ei stund og det har begynt å krype ned i leggene, så da tar jeg en pause fra hopp og knebøy og trener alternativt til jeg kan begynne på igjen. :D Men jeg har for all del ikke gitt opp!!!! Stå på, dere er så flinke! (Hvisker....har lyst på sånn kropp som Gracella har...) :dulte: |
Du skulle hatt deg en sånn matte du, Taran
(og jeg...) http://www.mamut.net/homepages/Norway/1/18/IDK/0417.jpg http://www.mamut.net/controls/shop/s...ias=IDK&gid=45 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dag 6 med Jillian ferdig.:)
Fortsatt vond fot, så gjorde bare 70% av hoppingen :rolleyes: Ellers gikk det greit ;) |
Sitat:
|
Hadde egentlig gjort unna dagens Jillian i dag tidlig, men blei så inspirert av Victory til å prøve level 3, så da gjorde jeg det når jeg kom hjem fra skolen ;)
så da har jeg vært gjennom 1, 2 og 3 i dag :) |
Sitat:
Hvis det ikke blir bedre dropper jeg all hopping, men gjør resten. Får nå tatt styrkebiten da.....og magen :D Kondisen får jeg trene opp etter hvert ;) |
Sitat:
|
Tittei!:stortsmil
Får melde meg inn jeg også! Har nettopp gjennomført dag 4 på level 1. Heldigvis var det litt lettere enn i går. I dag satte jeg meg ned og så på level 2 etterpå, og kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare de øvelsene :eek: Så frem til å komme halvveis og begynne å se en ende på det, men nå vil jeg bare være level 1 forever :p |
Sitat:
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring. Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen. F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble... Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke). Lykke til!! :) |
Sitat:
Nei, forresten. tror vi sier year, ikke day :D |
Jeg trente i går og:)
Gjorde dag 22 med Jillian, også klarte jeg å gjenta suksessen med 80 minutter spinning etterpå!! Jobber MASSE i helga, sa da blir det absolutt ikke tid til noe annet enn Jillian. Har egentlig mest lyst å droppe shredingen og, for det kan bety 30 minutter lengre søvn på meg...men jeg SKAL shredde!! (må bare overbevise meg selv):D |
Hjelpes, Fofa!! Skjønner ikke hvor du tar energien fra, men man klarer nok mer enn man tror.
Nå skal jeg trene min Jillian-mix. Den er hard, men bare med de øvlesene jeg likte :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Bare hyggelig og mente det også!!! Men er tungt å forme en halvgammal kropp...hehe så tar nok litt tid...om ever Gracella??:D |
1 Vedlegg
Sitat:
http://www.stumptuous.com/old-broads...f-pumping-iron Her er voksne damer med bein i nesa og stål i bein og armer! Hun på bildet er 74 år gammel!! |
Også har vi verdens sterkeste bestemor fra Sverige på 72 år....
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=886 http://media.treningsforum.no/image....icle&width=401 http://media.treningsforum.no/image....icle&width=399 |
Dag 11 med Jillian gjennomført :) Var veldig nær å bare bli i sofaen... men så klarte jeg å finne fram vektene til slutt og komme meg gjennom level 3 :)
(totalt 21 økter) |
Dag 7 med Jillian utført. :)
Var slitsomt i dag :o Gruer meg til nivå 2.:rolleyes: |
Hur det går, Fofa? :)
|
Hei du :)
Jeg ble vekket i dag når jeg akkurat var sovnet..så det ble begrenset med søvn... Lå meg igjen på ettermiddagen. Skulle trene før jobb, men jeg hadde ikke sjans å stå opp tidligere. MEN, jeg skal trene på morgenen når jeg kommer hjem fra nattevakta. Så, jeg holder meg til planen:) Jeg jobber ca 40 timer denne helga, så det er svært lite tid til overs...det blir bare til soving og jobbing. Men jeg skal ta meg tid til Jillian, jeg lover:D |
Sitat:
Jeg bærer jo også på en hel haug med ekstra kiloer, så det gjør det vel ikke lettere, men det er jo de jeg vil bli kvitt :heia: Hvor mye ekstra bærer dere på? Jeg har 35 (:eek:) og tenkte at det kanskje ikke var helt forsvarlig med tanke på knær og rygg..men det går da bra så langt :ja: Nå er forresten dag 5 level 1 gjennomført. Ser jeg har fått en veldig fin døgnrytme her nå.. :blinke: |
Sitat:
|
Sitat:
Må innrømme etter en liten sukkerutskeielse på klubben i går, så er kroppen litt i ørska i dag, men ikke mer enn at jeg har ketosepust i dag også :). Men får kjøre en skikkelig treningsøkt i ettermiddag så jeg får det ut av kroppen. Skal ut å kjøpe meg ny fjernkontroll til minianlegget mitt så jeg kan styre spinningcd fra sykkelen, har et par spinningcd'er som er ganske heftige. :eek: God lørdag jenter |
Dag 8 fullført med forholdsvis brukbar stil :D
|
Level 1, 2 og tre utført i dag! :D Hurra! I denne rekkeføge: 2,3,1...
|
Sitat:
Har for øyeblikket mer enn nok med Level 1 :rolleyes: |
Jeg gjennomførte dag 23 i morges når jeg kom hjem fra nattevakt..tungt!! Huff..hehe denne level 3 er ingen spøk!!:)
|
Dag 25 gjennomført:) Bare 5 dager igjen- jeg gleder meg til å bli ferdig.
|
Har gjennomført dag 2 med flat mage og sterk rygg...og litt styrketrening mens jeg venter på at knærne blir klare for å fortsette på shredden. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47. |