![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Jeg er med! Jeg leter intenst på nettet etter kaker som jeg kan spise med god samvittighet. Middagene er ikke noe problem. og jeg har funnet verdens beste dessert: Cottage cheese røres med ekte vanilje, sukrin og ørlite grann stevia, og blandes med pisket krem. Nyyyydelig, ligner riskrem, men smaker bedre!
|
Sippora - velkommen med! Om du trenger en kakeanbefaling, kan jeg på det sterkeste anbefale Nannahs brownies. Den er helt fantastisk. Beste lavkarbokaka jeg har smakt. (og eneste, men det trenger vi ikke nevne... ;)) Ellers kan jeg også anbefale sjokolademousse, evt. dronning mauds pudding.
StineH - ikke så lenge til jula er over nå. Men tenk på all den deilige lavkarbomaten som også er i butikkene nå - Ribbe og pinnekjøtt! Nammmm. Vi skal ha ribbe i morgen, jeg gleder meg! |
Da var det ned 500 gram denne uken:)
Er faktisk forholdsvis fornøyd med det:rolleyes: Har vært litt baking i uka som gikk, og det er vanskelig å la være å smake på deigen:flau: |
Fornøyd:D!!!!!! Tror jeg klarer julemålet mitt.
14.09.10: 93,2 kgOppstartsvekt 22.09.10: 88,2 kg - 5 kg 28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g 05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg 12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg 19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg 26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg 02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg 09.11.10: 83,7 kg - 0,8 16.11.10: 83,4 kg - 0,3 23.11.10: 83,2 kg - 0,2 30.11.10: 81,3 kg -1,9 kg Total vektnedgang: -11,9 kg |
Du er jo knallflink coco!
|
Sitat:
|
Veiedag i morgen.. Er kjempespent.. Vært ganske flink uka som var, litt på bærtur i helgen (var hjemme hos mamma......) men vært streng så langt denne uka, og tror det virker.. Håper på å ligge rundt minstenotering i morgen!
Gratulerer til alle dere flinke mennesker! :D |
Synes dere er så stille her jeg?.. *kaster stein i glasshus*..
Men jeg oppdaterer faktisk for første gang på leenge! Vekten stoppet på 122,3, jeg har dermed gått ned totalt 6,8 kg i denne utfordringen, og har igjen stusselige 200 gram.. =D Total vektnedgang er nå 22,3 kg.. :D Det er syyykt.. :D |
Ooops, har visst "glemt" å veie meg i dag :o
Kommer sterkere tilbake neste uke :ja: |
Veldig bra StineH. Om du klarer å holde deg i skinnet i helgene nå, kommer du til å klare dette med glans! :)
|
Eg har ikkje lyst til å veie meg i morgon og oppdatere. Det går så trått, og eg kan garantere at eg har raude tal i forhold til sist torsdag :mad:
Kanskje eg må ta meg saman og rydde tid til trening igjen. Tar mange timar ut av dagen som eg eigentleg burde bruke på andre ting, og pengar kostar det også, men eg er så inderleg lei no. Og StineH, super nedgang. Hold fast på det som er bra no, dette går fint!! :heia: |
Sitat:
Gratulerer!! Har jukeseveid i dag, og jeg er 300 over laveste notering i denne omgang.. da har jeg to dager til og rette opp i det før fredag og skikkelig veiedag.. FOKUS! |
Sitat:
|
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6 21.10.10 104,4 28.10.10 103,0 04.11.10 104,4 11.11.10 103,2 18.11.10 102,8 25.11.10 101,8 ! 02.12.10 102,2 og hennaen får bli i frysaren ei stund til, ser eg. |
Jeg hadde nesten gitt opp hele julemålet, og nå har det endelig løsnet. Bare 2.3 kg igjen. Og dette skal jeg klare:jegvant:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk for det. Idag visste venten 93,6. Jeg tror nesten ikke mine egene øyer.
Men det som er viktigere en hva vekten viser, er at siste tiden føler jeg at ketolyse kuren er blitt en livsstil. Aldri kjent meg bedre. Lykke til dere andre som holder på også. |
Var på vekten i dag, og den viste 1,5 ned siden forrige uke. noe som betyr at jeg har gått ned 9,7 av de syv kiloene. :D
|
Sitat:
Gratulerer så mye:) |
Gratulerer så mye med julemålet Kiro :blomster:
Må kjennes god ut. Du kan være stolt av deg selv. |
Så flott da Kiro, det er jo skikkelig bra, din heldiggris :D
|
Tusen takk for herlige kommentarer. :)
|
Godt jobbet Kiro. Men ingen grunn til å gi seg nå, fortsatt tid til å gå ned mere før jul =) Du runder jo straks -10!:D
|
Oi, jeg hadde ikke tid til å legge inn vekta mi på fredag.
Den viste fremdeles 99 kilo. Men i dag veide jeg meg, og var 97,5. Hehe. litt kos er det. Jeg slipper visst vekt i rykk og napp. Kanskje jeg går opp 0,5 kilo også. Kroppen vil streve for å holde vekta. Det skjedde sist jeg hadde bra nedgang, jeg gikk opp 0,5 kilo dagen etter at jeg veide meg, og lå der 3-4 dager før jeg gikk ned 0,5 kg. Rar denne kroppen min! :p |
Denne uke ble det ned 0,7 kg:)
Er kansje for tidlig å si, men det ser ut som kroppen er blitt litt mere stabil. Har hatt nedgang fire uker på rad ( selv om det ikke er så mye hver uke ) etter en meget ustabil periode.;) Håper det fortsetter slik:rolleyes: |
Minus 400 g. denne uka, og med det har jeg tatt av 8,9 i juleutfordringen.
|
Gratulerer til alle som har gått ned og de som har nådd julemålet sitt:heia: Dere er knallflinke:)
Her er mine resultater denne uken: 14.09.10: 93,2 kg Oppstartsvekt 22.09.10: 88,2 kg - 5 kg 28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g 05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg 12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg 19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg 26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg 02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg 09.11.10: 83,7 kg - 0,8 16.11.10: 83,4 kg - 0,3 23.11.10: 83,2 kg - 0,2 30.11.10: 81,3 kg -1,9 kg 07.12.10: 80,4 kg - 0,9 Total vektnedgang: -12,8 kg 1,4 kg igjen til julemålet mitt som er - 10 kg, det må jeg bare klare |
Hei alle!
Har vært litt fraværende de siste ukene. Jeg greide julemålet mitt på -3 kg for 3 uker siden sånn ca... Målet mitt fram til jul nå er å slappe av litt i forhold til mat og vekt, kose meg i jula, og ta sats på de ti siste kg etter jul. :) Når jeg sier slappe av ang mat, så betyr det bare at jeg ikke gidder å stresse om det er mais i salaten, eller med hvor mye ketchup jeg spiser...og sansynligvis vil det bety at jeg kommer til å ha litt bønner i maten en og annen dag, for jeg ELSKER bønner! ;) Jeg bryr meg ikke om ketose nå, fram til jul, men spiser altså ganske strengt lavkarbo likevel da. :) Jeg har holdt på med ketolyse i 6 mnd i dag, faktisk. Jeg har totalt gått ned 20 kg. Veier nå 85 kg, og skal ned på 75 i løpet av 2011! :) Ett lite mål resten av året blir selvfølgelig også å holde vekta på 85 kg da...skal ikke opp noe fordi om jeg "slapper av". :) Hvordan ligger det an med dere?? :)) |
Ja enkelte her susar jo fram i ekspressfart! Eg har ikkje ein gong eit godt gamaldags damplokomotiv eg, berre ein hand-dressin trur eg. Litt over 6 mnd og eit vekttap på 7 kilo er ikkje sensasjonelt, og eg har berre klart -2 kilo i Juleutfordringa. Men ellers går det bra med meg, for å seie det slik :)
|
Sukk, det går ikke akkurat i lyntempo. Håper jeg har gått ned noe denne uka, de to siste har det gått litt opp. Skylder på mye julemoro og altfor mange mandariner. Men det er så goooodt! Det er faktisk den eneste høykarbotingen jeg synes det er skikkelig vanskelig å gi slipp på og bare vil ha mer og mer og mer av.
|
Jaay!! :D
Endelig er jeg i mål med julemålet mitt! Offisiell veiedag og jeg veier 121,2 kg og jeg har gått ned 8 av 7 kg sålangt! Er kjempefornøyd og vil veeldig gjerne klare -10 før juleaften.. Vet jeg klarer det så lenge jeg er streng med meg selv! :D |
Sitat:
|
Jeg er ikke misfornøyd med vektnedgangen, men jeg startet så sent, 29 oktober. Skal jeg gå ned 10 kilo på 2 mnd (til 29.desember) så tror jeg ihvertfall på julenissen! :D:D:D Jeg blir superfornøyd med 7-8 kilo. Prøver å forberede meg mentalt på at et platå kan komme når som helst....
|
Jeg var så nær målet, hadde litt over 1 kilo igjen, så kom mensen og nå er det nesten 3 kilo igjen
Prøver å ikke bli for skuffet om jeg ikke klarer det. Vekten er jo bare et tall. Riktig nok et viktig tall, men fremdeles bare et tall. StineH og Tropika: gratulerer så mye:stortsmil:heia: |
Men det er ikkje jul enda, Helene, så dette kan fort snu seg. Og skulle du ikkje klare det akkurat til datoen, så har du framleis gjort det veldig bra :)
|
Ser ikke ut til at jeg kommer til å nå målet om under 100 til julaften. Jeg er fremdeles 2-3 kilo unna, og har begynt å øke karboinntaket mitt. Likevel er jeg fornøyd, jeg har gått ned 20 kilo på 6 måneder, og det føles ikke som om de kommer til å hoppe på igjen med det første. Det liker vi :) Men nå skal jeg nyte juletiden, spise klementiner og sjokolade. Så blir det å fortsette i tralten etter nyttår.
|
Sitat:
Jeg må si jeg savner ditt blide åsyn her inne på forumet.. ^^, Nyt juletiden kjære deg.. :) |
96,5!! FY SØREN!!! :eek:
Det må være oppussinga som hjelper. Jeg har ikke tid til å spise, og å bryte ut dørkarm med monsterspiker fra 50-tallet er bedre enn Zumba. Får ut masse aggressjon, lol! Nå har jeg "bare" 2,5 kg igjen! |
Siden jeg var på byn i går så dropper veiedagen i dag, og venter heller til i morgen. Men siden jeg ikke har vært noe flink denne uken(litt mye julemat), så gruer jeg meg veldig...
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |