![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
http://bigclosetr.us/topshelf/system...es-product.jpg :) |
Sitat:
|
I <3 Hips & Curves.
Men eg hatar at det ikkje skal gå an å få sendt det til meg på ein normal måte. Eg har ein perfekt bh (til min nyinnkjøpte fine kjole som eg ser fæl ut i utan undertøy) + strømper liggande i handlekorga som eg berre må ha, men FedEx? I don't think so! Jaja, eg har i det minste bevegd meg frå hovudsakleg granny pants til ... litt meire lågskjæring-men-iallfall-kun-hoftehøgde... String - never. Det er verken pent på meg, eller hygienisk. |
Sitat:
neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo :D jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
skrufse sier søstern min.. ufint hehe :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg fikk en gullfisk i 20-årsgave som het kusa :eek:
og en kompis tattoverte Q<3 på hoften! (ja samme fyr) |
Eg er litt sånn gamer girl, og ein guild på serveren eg spelar eq2 på heiter Kusa. Eg prøver å ikkje lese det med norske auge.
Blir det ikkje ofte kalt "dåsa" som ein sånn ikkje-veldig-vulgær-eufemisme? Pussige namn alt det der. Tru om det finst like mange norske uttrykk for damenes aller helligste som på engelsk. |
Sitat:
|
Sitat:
|
[quote=TrillTrall;995878]Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå? quote]
Jeg har TO ganger tatt av mer enn 30 kg på GR-kurs. Men brukte kortere tid på å legge de på meg igjen enn det jeg brukte for å ta de av. Og det kom ca 10 kg mer enn "topp vekta" begge gangene. Jeg har tilsammen i mitt liv før lavkarbo slanka av meg tilsammen 120 kg. For første gang i mitt liv er jeg "venn" med kroppen min - både psykisk og fysisk. JEG HAR DET TOPP FOR TIDA.:D:D:D:D |
Sitat:
Nå lurer jeg på om jeg kjenner en av dere fra et annet forum, det er nemlig ikke noen andre jeg har hørt si glufsa heller... |
Heisann:)
Ser det er diskusjon om undertøy her, og vil bare hinte om denne linken: http://www.simone-perele.com/en/#/catalogue Jeg kjøpte meg et sett Simon Perele undertøy i høst, så godt å ha på og lekker passform. De har til mange størrelser og det beste at skulderstroppene blir bredere jo større bh man trenger. Det koster litt, men noe å ha som et mål f.eks. Jeg sendte melding til min mann at han hadde kjøpt lekkert undertøy til meg til over kr. 1000,- og så takket jeg pent ;) Dere er så flinke og flotte alle sammen, er kjempeimponert etter å ha kikket på innleggene her mens jeg ventet på Lisbeths lavkarbobrød skulle steke ferdig. Ha en super uke folkens. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
trålet 3 pcer og flere tusen bilder men finner ingen av meg i helfigur før jeg begynte å slanke meg.. Holdt meg alltid unna bilder, og tok for det meste bildene selv..
men det her tok jeg av meg selv idag.. 19.9 kg har jeg gått ned :P |
Så flott du er Senorita! Kjempefin figur!! =)
|
rett ned eplefigur.. :( skulle gjerne vært timeglass eller pæreforma.. epleforma er ikke så sunn men... Tror ikke man kan forandre figuren sin, sukk :P
|
Eller du kan si takk, og tro på at jeg mener det ;) Jeg vet ikke hvordan du så ut for20 kg siden, men det er ikke mye eple igjen på dette bildet hvert fall! Det er jo ikke alltid kroppsbildet henger med når man går ned mye :)
|
Fine tråden. :jærter:
|
Sitat:
Hehe :P Ja litt dårlig på det, jeg :P Fikk komplimenter igår fra en venninne som ikke hadde sett meg på 20 kg og hun var også såå begeistret.. Jeg har nok epleform enda, den blir bare litt mer godt skjult med klær på... Hehe.. For jeg har farlig livvidde rundt magen enda, dessverre :/ Ligger litt i familien.. mamma på 170 og 60 kg har bollemage liksom.. Så jeg må nok jobbe med magen uansett hva jeg veier tror jeg.. Veier fremdeles 84 kg her så har litt å gå på før jeg er ferdig... Men takk likevel altså :) |
Er du virkelig 84 kg? Da bærer du kiloene godt! Når jeg er like tung ser jeg ut som en bolle! ;) Hvor høy er du?
Herlig å få komplimenter fra folk man ikke har sett på lenge :) |
tja jeg er 170, så ikke spesielt høy. Du hadde nok sett bedre om jeg tok bilde fra siden. Livvidden min er faktisk over 105.. når jeg måler på det meste da, jeg er litt usikker på hvor jeg skal måle :/
|
seniorita: fiiin dame:D
om du er 170 og 84 kg så er vi nesten helt likt på bmi. og det blir jeg glad for når jeg ser bilder av deg! da kan jeg jo virkelig ikke se så ille ut selv? vil tro kiloene mine er fordelt relativt likt som deg. gratulerer med fantastisk resultat!!!! |
Sitat:
|
så fine dere er:)
er litt for sjenert til og legge ut bilde:o |
2 Vedlegg
Legger inn her også jeg, siden jeg er 30 +.. eller var i alle fall i utgangspunktet :D
|
takk vimsen:love:
|
Kjempeflott Senorita! Gleder meg til jeg ser slik ut!
|
Man ser de 11 kg'ne der godt altså senorita!
Du er jo kjempefin! :D Tenkte jeg skulle ta noen bilder til dere også snart, begynner jo å bli en liten stund siden nå, og føler det at de kg'ne som er bortevekk siden sist synes gaaaaanske så godt! :D |
OOh cant wait Stine :D :D Du er bare så flink :)
|
Sitat:
Vi skal bli så lekre så! (Du er jo allerede råålekker, skulle tatt deg lett som bare det om jeg var en gutt og du var singel... ) :o :p |
Sitat:
|
Det er sykt stor forskjell på deg Senorita! :heia: Jeg er innom å titter litt på dere da, selvom jeg ikke skal ned 30+
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46. |