Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Rocketråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31444)

NIK 29-08-10 22:12

Sv: Rocketråden!

Tenkte en oversikt som alle kopierer og skriver seg inn på. Nå aner jeg ikke hvordan vi lager tabell her inne, men kan jo f.eks. skrive slik:

UKE 35:
NIK: ... min
Karissma: .... min

osv... så skriver vi på hver gang vi har nye min ;)

Karissima 29-08-10 22:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av NIK (Innlegg 924775)
Tenkte en oversikt som alle kopierer og skriver seg inn på. Nå aner jeg ikke hvordan vi lager tabell her inne, men kan jo f.eks. skrive slik:

UKE 35:

Hver enkelt kan jo sette inn antall min i signaturen sin slik du ser noen har gjort for trim

Ina64 29-08-10 22:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av NIK (Innlegg 924775)

UKE 35:

På et annet forum skriver vi det opp slik:

Mine mål for uke 34

Rocke minst fem dager og minst 10 minutter hver gang.

Tirsdag: 17 minutter + 25 minutter på Elipsemaskinen.
Onsdag; 17 minutter + halvannen time med trening på Atletix
Lørdag: 12 minutter
Søndag: 20 minutter + trimtur på 90 minutter

Mål for uke 35

Rocke i tre dager og minst 10 minutter hver gang.

:::::::

Alle oppdaterer sine egne innlegg.:)

Ina64 29-08-10 22:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karissima (Innlegg 924787)
Hver enkelt kan jo sette inn antall min i signaturen sin slik du ser noen har gjort for trim

Det var jo og en god ide! :)

NIK 30-08-10 00:51

Ina 64 - likte ideen din :)

Fryda 30-08-10 23:09

I dag måtte rockingen vike plass for feber og tørkepapir :mad: Satser på at det er noe som forsvinner like fort som det kom, har ikke tid til influensa nå!

Karissima 31-08-10 22:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 925375)
I dag måtte rockingen vike plass for feber og tørkepapir :mad: Satser på at det er noe som forsvinner like fort som det kom, har ikke tid til influensa nå!

Uff stakkars deg. God bedring :klem:

Ble ingen rocking på meg hverken i går eller i dag :(
Skal være flink resten av uken :D

Fryda 31-08-10 23:38

Takk Karissima :klem: Har ikke blitt noen rocking på meg heller i dag, feber og sår hals er kjedelige greier! Men, du verden så mye rart jeg har sett på tv'n, til og med Derrick :D

Karissima 01-09-10 21:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 926046)
Takk Karissima :klem: Har ikke blitt noen rocking på meg heller i dag, feber og sår hals er kjedelige greier! Men, du verden så mye rart jeg har sett på tv'n, til og med Derrick :D

Derrick er vel ikke det verste en kan se på :D Hadde en slapp kveld foran tv i går jeg . I dag måtte jeg ta meg selv i nakken og trimme litt så det har blitt både zumba og rocking. Er ikke så veldig motivert for tiden dessverre men håper jeg klarer å komme inn i en fin rytme igjen :)

mamma87 01-09-10 22:11

rocket 20min idag

Lava 01-09-10 23:02

Tok frem ringen igjen i dag, og skal fortsette fremover! :heia:

15 minutter 1. september fin start :D

Karissima 02-09-10 07:49

Så hyggelig at dere henger dere med på tråden her mamma87 og Lava :D

Fryda 02-09-10 19:31

Sånn passelig i form igjen og har rocket i dag :heia:

Kaster meg på Karissimas ide om å ha rockeminutter i signaturen. Siden jeg skal være borte store deler av september blir målet 300 minutter og som sagt er 16 av de fullført :p

Fryda 02-09-10 19:32

Hyggelig at du er med i rockingen igjen Lava og velkommen innom mamma87 :blomster:

Karissima 02-09-10 19:53

Så kjekt at du er tilbake Fryda :suss:
Satt 300 min. som mål jeg også men aner ikke om jeg klarer det :) Da bør jeg rocke litt mer enn 10 min. daglig som er det jeg har gjort hittil :eek: Må jo regne med at det blir noen dager uten rocking også :D

TrillTrall 03-09-10 23:25

30 min rockering! :) Så på tv og vips! hadde det gått en halvtime gitt. :D

Karissima 04-09-10 18:27

12 minutter rocking i dag :heia:

Ina64 05-09-10 21:54

Da er jeg tilbake etter en flott helg i Sogndal, og jeg har fått rocket i 15 minutter i dag. I går var det en liten fjelltur i Sogndal, og jeg hadde glemt hvor bratt det er der. :D

Karissima 08-09-10 17:27

Har ikke oppdatert her på noen dager. Rocket 10 min mandag,tirsdag og i dag :heia:

Fryda 28-09-10 21:31

Da er jeg tilbake i Norge igjen og har fått rocket :heia: startet forsiktig med 15 minutter, for jammen kjentes det at jeg har vært noen uker uten ringen!

Håper ikke alle er forsvunnet, eller har falt helt av rockelasset :D

Ina64 28-09-10 22:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 940787)
Da er jeg tilbake i Norge igjen og har fått rocket :heia: startet forsiktig med 15 minutter, for jammen kjentes det at jeg har vært noen uker uten ringen!

Håper ikke alle er forsvunnet, eller har falt helt av rockelasset :D

Velkommen tilbake!

Jeg har rocket, men ikke rapportert. :D Blir ca 20 minutter annenhver dag.

Karissima 29-09-10 00:35

Rocker fremdeles men det ble dårlig med rapportering når ingen andre var her :( Fint du er tilbake Fryda :D

Fryda 29-09-10 22:04

Takk Ina64 og Karissima! syns dere har vært kjempeflinke med rockingen, ser at jeg ikke kommer i havn med septembermålet - men snart ny måned og nye muligheter :D

I dag ble det 20 minutter med rocking :heia:

Fryda 30-09-10 20:41

Torsdagsrocken er unnagjort :heia: Har ikke ført inn i signaturen hvor mye det er blitt i september, men kom bare halvveis til målet. Tror jeg beholder samme mål for oktober også, altså 300 minutter.

Ina64 30-09-10 21:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 941808)
Torsdagsrocken er unnagjort :heia: Har ikke ført inn i signaturen hvor mye det er blitt i september, men kom bare halvveis til målet. Tror jeg beholder samme mål for oktober også, altså 300 minutter.

Har du hatt det som signatur før? Jeg har ikke lagt merke til det i så fall. Mitt mål for uka har normalt vært 5 x 15 minutter, men nå har jeg redusert det til 60 minutter i uka. Kanskje jeg skal slenge meg på et slikt månedsmål, jeg og. :)

I dag ble det spinning, joggetur og 15 minutter med rockeringen.

Karissima 01-10-10 23:38

Da er første økt i oktober unnagjort. Kom ikke i mål i september jeg heller Fryda men vi klarer det denne mnd :ja:

Fryda 04-10-10 21:13

Mandagsrocken er rocket :heia: Ligger litt etter skjema for oktober, men pytt pytt - får ta det igjen i svingene :D

Jeg satser med friskt mot på at vi skal klare det denne måneden Karissima! :_punk:

Ser i signaturen at du har rocket Ina64, flink jente! :p

Ina64 04-10-10 23:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 943565)
Mandagsrocken er rocket :heia: Ligger litt etter skjema for oktober, men pytt pytt - får ta det igjen i svingene :D

Jeg satser med friskt mot på at vi skal klare det denne måneden Karissima! :_punk:

Ser i signaturen at du har rocket Ina64, flink jente! :p

Jepp, jeg har rocket. Nå er jeg tilbake på minst 20 minutter om gangen.:heia:

Ina64 05-10-10 17:10

Da ble det 20 minutter nå, og snart er det tid for spinning. :)

Karissima 05-10-10 21:28

Dagens rocking unnagjort . 15 min i dag og det samme i går. Søndag tok jeg fri men lørdag ble det 10 min :D

Fryda 05-10-10 23:12

Tirsdagrocken ble hurtigrocking :heia: ble bare 10 minutter i dag også, rett og slett lite tid og dårlig planlegging. Trøster meg med at snart er det møkkavær igjen her nord og da må man jo ha noe å ta seg til innendørs :D

Coockie 06-10-10 10:06

Lenge siden jeg har bidratt noe i denne tråden nå.

Har kjøpt meg ring og rocket en del. Er oppe i 20 min pr. gang nå :)
Blåmerkene har begynt å minke og. Hehe

Blir ikke så mange ganger i uka da, i og med at jeg må ommøblere halve leiligheten for å få plass til en rockeøkt.

Rock on!

Ina64 07-10-10 19:35

50 minutter spinning + 20 minutter med rockeringen. Trodde egentlig ikke jeg kom til å bli smalere om livet, men nå er jeg jammen "nede" på 68 cm. :heia:

Fryda 07-10-10 20:44

Ferdigrocket for dagen :heia: var så tidlig oppe i dag at rockingen var tidlig unnagjort og snart er sengetid for gamle damer :D

Ina64 07-10-10 21:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fryda (Innlegg 945144)
Ferdigrocket for dagen :heia: var så tidlig oppe i dag at rockingen var tidlig unnagjort og snart er sengetid for gamle damer :D

Denne gamle damen blir nok sittende opp og strikke på kjøkkenklutene sine.. :D

Sov godt! :)

Fryda 08-10-10 22:16

Fredagsrocken er i boks :heia: Nå fortjener gamle damer et glass vin på sofaen :D

Fryda 08-10-10 22:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ina64 (Innlegg 945186)
Denne gamle damen blir nok sittende opp og strikke på kjøkkenklutene sine.. :D

Sov godt! :)

Takk! og gjett om jeg sov godt, selv om morgenen kom alt for fort :D

Ina64 09-10-10 12:19

Da ble det en joggetur på drøye 1 time og rocking i 30 minutter. Nå skal vi til byen på Hummerfestival. :)

Karissima 09-10-10 17:48

I dag ble rockingen unnagjort på morgenkvisten . Har vært ute på langtur i dag og var stygt redd for at det ikke ville bli noen rocking etter den. 10 min pr dag har det blitt etter forrige oppdatering. Får se om jeg ikke heller bør oppdatere hver dag.

Tiki 10-10-10 09:24

Kanskje jeg skal la meg motivere, og sette sammen min sammenlagte rockering og begynne å rocke igjen. Er jo flott med en motivasjonstråd som denne da.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.