![]() |
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Sitat:
|
Sitat:
Når du skriver innlegg i en tråd eller starter en ny tråd, abbonerer du automatisk på det, og da kommer det opp på en liste dersom andre har svart etter deg når du trykker på kontrollpanel øverst til venstre på den grønne linja. |
Jeg er ny her og lurer på hvor mange dager det går hvis man er flink og følger muren før man er i ketose ?
|
Sitat:
Se opp for ketoseånde, hodepine og lett kvalme, så vet du når den slår inn!:) Har du lest denne tråden? |
Hei, jeg lurer på en ting! :) Det er sikkert ett veldig DUMT spørsmål, men jeg spørr lell! :)
I morgen begynner jeg på ketolyse kuren, 30 kg ska av til å begynne med før jeg krabler meg videre! :) Jeg har faktiskt aldrig prøvd å slanke meg før å ser faktiskt frem i mot det, men det var ikke det som var mitt spørsmål! ;P Mitt spørsmål er, er det noen som vet om man kan drikke pepsi MAX? Det står at det er 0 karbohydrater pr 100ml, men egeltig står det at det er 0 av nesten allt, er det noen som vet? Jeg er nemelig så å si avhengig av denne forbannede drykk! :) |
Ja du kan drikke den ,men enkelte kan bli ekstra søtsugne og vekta kan stå stille.Jeg drikker av og til og det går greit hos meg men med måte selvfølgelig.Er vel ikke særlig sundt nei..:)
|
Ååja okei! :) Tusen takk for svar! :)
|
jeg lurer på om det er noen som har erfaring med lavkarbo og migrene.
om man kommer til og få mye migrene av alt fette. det er vanlig og reagere på det,men det er selfølglig ikke alle kan være veldig individuelt forløbig vanlig "skallebank" |
Hvor lenge har du holdt på? Er du i starten kan det være "overgangs" plager som er vekk i løpet av et par uker. Drikker du nok vann?
|
Hei jeg har spist lavkarbo i 4mnd nå men merker nok en liten bedring etter skifte av kosthold.Men nå er jeg kronisk plaget da og kan ikke jobbe pga.migrene,cervikogen hodepine.
Men i begynnelsen kan du få en uke med mye hodeverk,men jeg har hatt en liten bedring vel og merke:) Er du mye plaget med migrene fra før kan kostholdsendring hjelpe:) |
Sitat:
Spiser mye fett nå å har et hode som fungerer å en form som ikke kan måles med det jeg hadde tidligere:) JEG SKAL ALDRI TILBAKE TIL KARBO MAT:jegvant: OVER BÅDE HODEPINE, MIGRENE Å HELSA MI :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har ett spørsmål! Kan man spise "sukkerarter" når man går på ketolyse eller er det bare sukkeralkoholer man kan spise? :) (takknemmelig for hurtig svar siden jeg spiser sjokolade fra Cloetta akkuratt nå!! haha! :P
|
Sitat:
Sitat:
For den et eg også av og til :) Og eg går ikkje ut av ketolyse pga den. Men med måtehold, sjølvsagt. Den er lakserende... :) |
Sitat:
|
jeg begynte de 8januar så det er ikke mange dagene siden,men når jeg tenker over det så drikker jeg veldig lite vann og for mye pepsi max. har nok ikke rukket og komme i ketose enda for jeg gikk på en idiotisk smell (mc donalds) med ei bekjent. og fy jeg ble så oppblåst i magen. så jeg får telle litt karbo fremover så det går seg til igjen.
jeg ble glad over og høre at dere som har migrene har merket positiv effekt. flott og høre:-) så da er det og fylle en flaske med vann og sette i nærheten:-) |
Hei! Jeg er ny her, men gleder meg til å bli "kjnt med dere:)
|
Sitat:
|
er d normalt å bli veldig dårlig i magen etter litt over en uke med lav-karbo kost?
|
Sitat:
|
okei:) d var veldig godt å høre..j har spist så magert d går ann i noen år så da er d kanskje itte rart d blir en reaksjon nedi her.. fryktelig ubehagelig til tider men da får j bare fortsett:) takk for svar:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Altså; trappe opp på fett og ned på karbohydrater ;). |
aha okei..j tar til meg alt her j!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |