![]() |
Sv: Januartrening 2012
Jepp! Man LEKER ikke fettdreping her!
|
Se da forøvrig min post litt under her på treningsdelen om Hnery Rollings som PT ;-)
|
Deilig ridetur i dag. En del uten stigbøyler for å få rørt litt på tærne og få varmen der = ekstra balanse og styrketrening på lår og core! Måtte gi opp da hesten prøvde å stikke (ivrig etter å komme hjem...)
24/1: 35 min Jillian (fullført "Six weeks six pack") - 12139 skritt 25/1: 40 min Jillian - 5 min strekk - 9469 skritt 26/1: 25 min Jillian - 2760 skritt (skikkelig daff dag...) 27/1: 75 min ridetur - 25 min Jillian - 10 min bekkenbunn - ekstra strekk - rokkering http://tickers.tickerfactory.com/ezt...F/exercise.png http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png |
27.jan:
1,5time med rolig langtur på spinningsykkel. Cirka sone 1 litt i lav sone 2 mot slutten. Sånn ca omregnet ut fra hva jeg vet jeg sykler på 1,5 timer med lav puls så er det vel mellom 6-7 mil rundtomkring der ja. Ellers avsluttet med styrketrening og bevegelighetstrening. En god økt med no pain. Og for å gjennomføre må achillesen teipes opp. http://thumbnails33.imagebam.com/171...9171904749.jpg Vedlagt er treningsfilene http://thumbnails55.imagebam.com/171...1171926072.jpg http://thumbnails61.imagebam.com/171...c171926075.jpg |
Ferdig med økt to. Kettlebell trening, level 1 og 2.
Shait den er hard! 600 kalorier, 52 min. Meeget høy puls. :D Nuh er det fredag! :full: |
Sitat:
Jeg har tro på at kettlebells er veldig anvendelig styrketrening. |
Hva er kettlebells forno da? :)
|
Sitat:
|
30 minutter ellipse til oppvarming. 1time styrketrening i slynger og med frivekter. Hildrande du, stiv i morgen. Passer bra før 2 timers sykkelmaraton? ;)
|
Kettlebells så jo kjempeartig ut!! :-)
Trening i kveld: 20min oppvarming, rask gange med 1.0 helling. 2+2x4 jogg med helling, 10mim rask gange, jogg i 3 min, nedtrapp 3min.. Jeg løper/går ikke en meter før jeg får kjøpt meg nye sko. Har så vondt i føttene nå, og så klemmer skoene på tærne. Er faktisk blå! :p |
Sitat:
|
Sitat:
Velger jeg "løpesko" eller "innesko" da? Innbiller meg at løpesko har mer demping enn de som tilhører kategorien "innesko"... Egentlig så aner jeg ikke forskjellen, man kan da vel bruke løpesko innendørs...? :P |
Jaa-a.. Hvordan lader man opp til 120 minutter spinning da? Nøtter?
|
Jeg tester ut med ca 40 gram karbo, 40 gram fett også jackd3d før og BCAA på flaska underveis. Regner med at det ikke blir den HELT kjempestore intensiteten?? Ikke så ille hvertfall.. Så da får vi se hvordan det går og evt lære til neste gang.:p
|
Lykke til!
|
Sitat:
|
Sitat:
Har spist pitabrød jeg!:D Og kaffe da. Mmmm. |
Sitat:
|
Sitat:
Høres ikke ukjent ut.:p Du får melde deg på Hennesrittet. Hvis ikke du er da? |
Jeg er ikke påmeldt der enda, men jeg skal ha med meg stedatter og hennes mor på det, blir deres første ritt.
Skal du delta??? |
Sitat:
Skal du løpe så kjøp spesialiserte løpesko. Det beste er selvsagt å ha flere par. Hallsko/innesko, løpesko,terrengsko og utesko etc. Men det får heller vente til du vet om du liker løping. Men å ha masse forskjellige er jo ikke et must da fordi det koster jo en del også.y |
Sitat:
Man kan ALDRI få for mange sko! Penger kan kanskje ikke kjøpe lykke, men penger kan kjøpe enda fler sko. Jeg gjentar for de på bakerste rad: MAN KAN ALDRI FÅ FOR MANGE SKO! På tide å skifte! :D |
Skal vist på ski i dag.... :confused:
|
Si hallo til den ENESTE av 50 personer i sykkelsalen som IKKE hadde sykkelsko og nesten den eneste som ikke hadde sykkelbukse. Det var med andre ord en meget seriøs stemning i salen:p Mange seriøse syklister.
Men hallo. Det greiene der. Det var jo rene barneskirennet! Ikke slitsomt i det hele tatt. Og hva skal man med pauser midt inni? Det er jo bare to timer? Skal man spise så kan man vel gjøre det mens man tråkker? Anyways. Pulsklokka sier 2 timer og 3 minutter, Gjennomsnittspuls på 156 (76%) og makspuls på 217 (106%). Eeeh.. Den siste der var nok klokka mi som bare tok seg en liten tur på egenhånd. Den gjør det innimellom. Tror makspulsen kom opp i rundt 91%. Fikk jo liksom ikke lov til å gå over 85%, men når jeg kom til slutten og enda ikke var litt sliten engang, så måtte jeg tråkke til litt. 1301 kalorier forbrent. Det blir vel noen Sohoer det. Hadde en herlig energi igjennom hele runden og masse krutt i beina til og med på slutten, så maten før var nok ok! Hjalp vel at jeg spiste endel karbohydrater i går også. Drakk BCAA underveis også. Ca 20 gram av det. |
Sitat:
Joggesko, Qliq, jeg mener joggesko....hehehe:D Damer er jo sko-gærne, antakelig som vi menn digger power tools :D Jeg har ikke tall på hvor mange driller, spikerpistoler og sager som befinner seg i garasjen....hehehe. Og helt greit at kona ikke vet det også.... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53. |