![]() |
Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?
Jeg er midddels flink med maten (mer fedon møter Grete enn hexeberg...), veldig lite flink med vann, og dårlig på søvn. Likevel tusler det sakte men sikkert nedover! :eek:
Jeg tror jeg vet grunnen: den daglige tekoppen med cocosa oppi. Vidundermiddel! Har opplevd det før også, det er det som løsner det hos meg. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
Selv sliter jeg om dagen med bivirkninger av noe medisin jeg begynte med for en uke siden; kvalme, oppkast, diare, hodepine, svimmelhet, trøtt etc etc. Håper det snart går over for jeg er bra gira på å trimme mye! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Diare i dag også..... :(
Den eneste trøsta må være at vekta går nedover. :p |
Sitat:
|
Sitat:
Kanutten; god bedring, håper du har Lambi? :o |
Sitat:
:klem: |
Sitat:
|
:klem:
Hvor lenge skal man gå med bivirkninger grunnet start på ny medisin før man begynner å bli bedre? Det er jo over en uke siden jeg begynte med medisinen, men jeg blir jo bare dårligere og dårligere. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå sitter jeg her svett og nydusjet etter en lang økt på jobb. Tredemølla mi er gull verdt! :heia: Det KAN jo kanskje hende at blodtrykket har økt siden jeg begynte trene.... Går opp før det går ned liksom. |
Sitat:
|
Har vært flink og økt treningen og redusert karbomengden, likevel.......Vekten står stille.
|
Sitat:
|
Jeg har ikke vært flink til å drikke vann. Har tatt meg selv i nakken de siste 2 ukene, og heller innpå mellom 2 og 3 liter. Det virker som det har effekt gitt, for muffintoppen på buksa er betraktelig mindre. (Denne spesielle buksa er vekten min i mangel av en skikkelig en).
Jippi :heia: |
Sitat:
Jeg må kanskje begynne notere meg hvor mye vann jeg drikker. Jeg var flink til det tidligere. |
Flink på tredemølla i dag, men en slækk dag på jobb. Har nok ikke gått så mye i dag. Glemte dessuten tellern. :o
I morgen tidlig skal jeg til putten! Nå har jeg gått hos ham 1-2 ganger ukentlig i ett år. Må kanskje ta med kake? :p |
Tredemølla i dag også! :heia:
Men jeg var hos legen med minstepoden i dag. Han hadde ALTFOR lave verdier av d-vit. Han lå helt nede på 17, referanseområdet er 50-150 nmol/L. Og vi som spiser mye fisk! Dagslyslampa er rigget til på rommet hans, trankapsler hamstret inn og enda mer fisk ligger i frysern. |
Så flink du er Kanutten. Skummelt det der med poden og d-vit. Tror man er sikker fordi man spiser myye fisk, og så er man jammen ikke det alikevel.
Vi vil ha SOL !! Jeg er fortsatt flink med vannet, faktisk så øker jeg inntaket også, fordi jeg plutselig har blitt mer tørst enn før. Mye vil ha mer....;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |