![]() |
Sv: Skravletråd for gravide
Leste den samme her om dagen, men vi gjør jo ikke dette med et kuhorn og en spene? (Håper jeg...)
Men amming har vært av moten i tidligere tider det er tydelig. Og vi får være glad for å leve i denne tidsepoken hvor melkemangel kan løses med en tur til butikken. Sikker flaskemating avhenger av sivilisasjon; rent vann, stabilt gode sanitærforhold, pengeøkonomi, pliktoppfyllenhet (er dette et ord?) etc. Sikker amming trenger en baby, en mamma og nok mat til mammaen... |
Sitat:
|
Min lokale rimi har Hipp til 74,- mens Rema har til 63,90 ....
|
Hipp og collect er faktisk billigere på prix her enn det nestle er. Nesten 20 kroner i forskjell, hehe
Uansett, vesla har viltkjøtt i navlen. Æsj, sykt ekkelt ord og det ser ikke bra ut, så det blir noen turer til helsestasjonen for tiden. Ser ikke ut til at lapis tar dette, så muligens må det fjernes kirurgisk hos fastlegen. Stakkars...og mora hennes har aldri vært skjært i :o |
Jeg testet positivt her om dagen:D
Nå leser jeg det jeg kommer over for å ikke gå i samme fella som sist, i panikk gikk jeg over til høykarbo og la på meg 30 kg, 5 bare første uka og var utrolig tung og sliten gjennom store deler av svangerskapet... |
Gratulerer Ravna!
|
Det gikk ikke så bra, så jeg er tilbake som prøver...:(
|
Klem til deg, og hold motet oppe, plutselig sitter det:).
Jeg mistet også rett før det satt på ordentlig. |
huff og huff.. Da var lillemann 4 mnd å mamman har ikke gått ned noe i vekt.. må vel kanskje kaste ut sukkeret og kaste meg over lavkarboen igjen... så mye for amming JADA funker ikke for alle nei...
Ha en fin dag dere :) |
Sitat:
|
Her er lillemann 10 uker, og mammaen sliter med å gå ned ja... Går fint ei uke, for så å gå helt ned i bakken den neste! *argh*
|
Dere får bare smøre dere med tålmodighet. Hormonene deres er enda på vidvanke så å slippe kiloene er sikkert ikke det kroppen prioriterer nå! :)
|
Åhalais! :)
Er det mødre og her, ikke bare preggiser :D Jeg har en sønn på 4 mndr :) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Akkurat det som Carisma sier!!
Søvn, mye og god er nødvendig for vektnedgang. |
Sitat:
|
Intimt spørsmål:
Når hadde dere sex igjen etter fødsel? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
(jeg har vondt for å tro at en voksen mann har så lite behov, men det er en helt annen diskusjon... :o) Jeg er forøvrig helt vanlig i det området siden det ble hastekeisersnitt. Hadde ikke rier engang, og ingen utvidelse i bekkenet. |
Spør bare fordi jeg vil ha sex, nå, helst i går, i forrige uke!:p
|
Pul i vei.
|
Hvis du googler det så finner du ut at det er veldig varierende. Noen er i gang allerede på sykehuset. :rolleyes:
Legen stressa veldig med at jeg måtte begynne med prevensjon etter seks uker, så da er det nok hvertfall safe. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |