Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518)

Elanessë 02-02-11 20:02

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

I dag klarte jeg å gjøre unna dag 3. På tide kanskje http://209.85.62.26/15320/72/emo/rodme.gif er jo rent flaut å ikke få til mye mer, for jeg leser jo daaaglig om folk som shredder. Men etter at jeg ble litt syk og hadde gjort unna de to første omgangene, så var tydeligvis terskelen enorm for å fortsette. Nesten verre enn før første gang, for nå visste jeg hva som ventet :/ For å være ærlig syns jeg dette er fryktelig kjedelig i tillegg til tungt. Men innerst inne vet jeg jo at for å få resultater så kan man ikke danse på roser http://209.85.62.26/15320/72/emo/sparke.gif Jeg bare syns det er fryktelig vanskelig å bruke Elanessë-tid (når den eeeeendelig kommer) på noe så kjedelig som dette. Minstemann sover jo i akkurat en halvtime på dagtid så, og er ikke mange av dem (!). Tanken på å trene på kveldstid er ikke-eksisterende her.

Men nå har jeg altså tatt dag 3, og skal prøve å ikke la det gå så lenge før dag 4.
Jeg har jo lyst å komme i bedre form, og jeg har lyst å klare disse _enkle_ øvelsene. For sannheten er at jeg faktisk ikke klarer dèt enda http://209.85.62.26/html/emoticons/rolleyes.gif Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg yter nok bare 80-90% av det man skal. Klarer som oftest ikke å kjøre løpet helt ut på alle øvelsene. Må stoppe 4-5 hopp e.l før Jillian og de andre. Litt demotiverende egentlig, for føler meg så fryktelig dårlig da... Og man skulle tro at slike fellestråder her skulle hjelpe på, men det gjør egentlig det motsatte hittil. Leser bare om folk som helst vil ta to økter pr. dag, som går opp til level 2 eller 3 og som rett og slett gjør det de skal. Føler meg bare kjempedårlig i forhold til alle andre. Menmen, må prøve å ikke la det stoppe meg.

hope10 02-02-11 20:48

Jeg har lest endel om dette å lurer på å kjøpe dvd`en, eller laste den ned, om jeg finner ut jvordan, siden noen skrev at det også går ann, men det jeg lurer på er:
Hvor hardt er dette egentlig, dere som har prøvd det ? Jeg har anstrengelse astma, å sliter endel med at jeg blir svært tungpustet, å flere dagligdagse ting, som å hente posten, er tungt, å krever pause.
er dette noe alle kan klare? om de bare vil sterkt nok?

Taran 02-02-11 21:22

Da var dag 9 i boks, gikk litt lettere i dag, selv om jeg brukte litt tyngre vekter på noen øvelser. :) Stå på jenter!

Fofa 02-02-11 23:46

Idag gjennomførte jeg min 19.dag med Jillian. Det er fortsatt sykt tungt iom at man tar i litt mer etterhvert som dagene går. Jeg svetter vanligvis ikke så veldig mye, men under denne økta må jeg tørke svette maaaange ganger.:p

én dag igjen på level 2! Føles deilig å faktisk ha trent hver eneste dag i 19 dager...:D

knh 02-02-11 23:50

Gjennomførte den 7. økta med Jillian rett før middag :) Dag 4.

Taran 03-02-11 00:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fofa (Innlegg 1018925)
Idag gjennomførte jeg min 19.dag med Jillian. Det er fortsatt sykt tungt iom at man tar i litt mer etterhvert som dagene går. Jeg svetter vanligvis ikke så veldig mye, men under denne økta må jeg tørke svette maaaange ganger.:p

én dag igjen på level 2! Føles deilig å faktisk ha trent hver eneste dag i 19 dager...:D

Helt enig, jeg har hatt gangsperr i 9 dager i strekk, men har økt vektene litt etterhvert og føler jeg gjør flere av øvelsene mer riktig. :D Men jeg svetter godt og er helt ildrød i fleisen lenge etter trening og dusjen...hehe.
Flinke jenter vi er!! :)

Wonder woman 03-02-11 01:33

Elanessë: Litt er bedre enn ingenting! Jeg synes det er steintungt jeg også. Men det må jo være tungt for at man skal få effekt av bare 20 minutter. Heller det enn timevis på treningstudio. Her er det ikke snakk om flere runder hver dag eller hoppe opp på nytt nivå. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gå tilbake på nivå 1... Når jeg er ferdig med dagens økt kunne jeg godt tenke meg å sitte helt i fred og ro uten at noen snakker til meg lenge... Jeg har 4 barn (1 på 4 år, 2 på 3 år og en på 8 mnd) og jeg bruker ikke min egentid på å trene. De får pent godta å se på. De hopper litt rundt meg kryper rundt bena mine og oppå meg når jeg gjør øvelsene på gulvet. Jeg synes det er bare gøy og det gjør de også. Og så kan jeg nyte kvelden i fred og ro forran TVn.

Gerd 03-02-11 17:25

Dag 19 gjennomført :heia:

knh 03-02-11 18:13

8. økt før frokost :) dag 5

Bøtt 03-02-11 18:50

12 dag ferdig...ingenting positivt å si enn at det var jæ... tungt!!:D:o

Fofa 03-02-11 20:07

Nå er jeg offisiellt ferdig med level 2:D:D:D:D:D:D

Skummelt med level 3 i morgen!! Men men, den tid, den "sorg" evt svette..haha

Bøtt 03-02-11 20:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fofa (Innlegg 1019774)
Nå er jeg offisiellt ferdig med level 2:D:D:D:D:D:D

Skummelt med level 3 i morgen!! Men men, den tid, den "sorg" evt svette..haha

:heia:Flink du er!!

hope10 03-02-11 20:14

Er det lov å henge seg på nå? Eller er det fleste her kommet langt?

Fofa 03-02-11 20:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1019787)

det er bare å hive seg på her!!! Lykke til:D

Taran 03-02-11 20:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hope10 (Innlegg 1019787)

Heisann hope.....vil du være med så heng på! :D Er fin motivasjon å være med gjengen her...:D
Jeg gjennomførte 10 dag, og skal begynne på level 2 i morgen. Er tungt enda synes jeg, men har ikke samvittighet til å sluntre unna.
I dag tok jeg på meg en tunika som jeg ikke har brukt på en stund....og den føltes romslig og jeg merket at jeg faktisk har midje....huhei....!!! :gave::lol: Så deilig å ha litt midje igjen istedenfor "tønnefasong"...feiret med et lekkert måltid med kylling i fløtesaus med karri og ingefær, smørdampede grønnsaker til. :)

Bøtt 03-02-11 20:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Taran (Innlegg 1019802)
Heisann hope.....vil du være med så heng på! :D Er fin motivasjon å være med gjengen her...:D
Jeg gjennomførte 10 dag, og skal begynne på level 2 i morgen. Er tungt enda synes jeg, men har ikke samvittighet til å sluntre unna.
I dag tok jeg på meg en tunika som jeg ikke har brukt på en stund....og den føltes romslig og jeg merket at jeg faktisk har midje....huhei....!!! :gave::lol: Så deilig å ha litt midje igjen istedenfor "tønnefasong"...feiret med et lekkert måltid med kylling i fløtesaus med karri og ingefær, smørdampede grønnsaker til. :)

:heia:

hope10 03-02-11 20:54

Så flott :D Tusen takk !! men jeg har ikke kjøpt det enda, men har funnet det på youtube, så lurer på om der denne:

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Da kan jeg bare ta de der :) Å begynne imorgen :D ser alt annet enn lett ut, men gleder meg (til resultat) :)

Wonder woman 03-02-11 20:58

Dag 16 gjennomført med noen modifiseringer. Jeg prøvde meg nemlig på sky dive fra andre etg- ned marmortrappen tidligere i dag. Det var ikke vellykket. Jeg har ett sinnsykt blåmerke på ene skinka og klarer nesten ikke å sitte. Pga smertene klarte jeg ikke å gjennomføre alt, men jeg kom da igjennom. Gir meg ikke nå.

Gracella 03-02-11 21:09

Dag 29 (JIPPI!!!) unnagjort en dag forsinket. Jeg var syk i går og klarte ikke å tenke på Jill engang!

Øvelsene gikk forbausende bra i dag. Og jeg er veeeeldig glad for at det er en del av de som jeg ALDRI mer skal gjøre etter i morgen!!! :D

Stå på, jenter!!

Er dette forresten noe for gutter også?? Har lyst til å utfordre et par stykker...

Gracella 03-02-11 21:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman (Innlegg 1019823)
Jeg prøvde meg nemlig på sky dive fra andre etg- ned marmortrappen tidligere i dag. Det var ikke vellykket. .

Glemte du å bruke lassoen din?? ;)

Wonder woman 03-02-11 21:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 1019839)
Glemte du å bruke lassoen din?? ;)

Ja jeg gjorde det:p

Wow du er ferdig i morgen du, bare litt misunnelig her altså.

Det er gode øvelser , gutter har nok effekt av disse øvelsene de også.

paxifaxi 03-02-11 21:24

Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..

LIBBA 03-02-11 21:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av paxifaxi (Innlegg 1019857)
Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..

Neida :) dvd`n har ikke kommet ennå, så jeg
har ikke fått begynt. Venter den når som helst.
Lykke til:D jeg kommer etter:rolleyes:

hope10 03-02-11 21:30

Sitat:

Hvordan fikk du lastet den ned? link? jeg er ikke så datakyndig av meg :flau:

TrillTrall 03-02-11 21:32

Sitat:

Neida - jeg håper dvd'n ligger i postkassa når jeg kommer hjem i morra og håper jeg får tatt en eller to runder i løpet av helga i det minste. Å tro at jeg får til en økt hver eneste dag er som å tro på julenissen - eller Jillenissen kanskje? :visemuskl:_plystre:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.