![]() |
Sv: Tråd for junistartere
Sitat:
Så bra:) |
Har gått i 1,5 time jeg nå:D nesten 1 mil..hihi..
Ut å gå i morgen og!!!!!:D:D:D |
Sitat:
|
Vekta mi har ikke gått noe særlig ned heller, men jeg er ni cm mindre rundt magen! på ti dager snes jeg det er topp! rumpa har også krympa et par cm så midje-hofteforholdet er ikke særlig endret, men så lenge det farlige fettet rundt magen forsvinner er jeg fornøyd. Er lei av å se ut som en tømmerstokk. Jeg har akkurat tippa under 71 kg nå så det går rete veien, iiiii!
Jeg har ikke vært plaget med hodepine eller vært sliten heller. Ser ut til at kroppen min er godt fornøyd med å klare seg på et minimum av karbohydrater. Men jeg gleder meg til jeg kan stappe i meg en sjokolade igjen... Det er kanskj e den største motivasjonen. Det og at klærne kommer til å passe igjen. |
http://3.bp.blogspot.com/_W7TpIPlFqW...0620101654.jpg
Denne kan du trykke i dag litt av nå! ;) Sviiiiingo!!!!!! :D |
Oi...den der ble stor ja....
|
hvor selger de denne da?
|
Heisann alle sammen!
Sen juni starter her, begynte på mandag som var og har planer om å få unna 20 kg sånn i første omgang, etter det er alt et bonus ;) Har prøvd ketolyse for mange år siden og gikk da ned mellom 15 og 20 kg. Ble etter det gravid og la på meg igjen så nå er det dette som skal bort! Planlegger veiedag på søndager. Gleder meg egentlig til dette, så mye spennende nye retter å spise seg mett på uten dårlig samvittighet! Ønsker alle her lykke til og gleder meg til å følge med hvordan det går med dokk alle!! |
Sitat:
http://www.ektesjokolade.no/ |
Sitat:
|
Usj, jeg blir så demotivert når jeg leser om hvor mye dere andre har gått ned. Jeg har ikke gått ned mer enn usle 1-2 kilo på 15 dager... På den andre siden, så har jeg fortsatt ikke vennet meg til å kunne spise så mye god mat, så jeg forventer liksom at vekten snart skal gå oppover. Dette er for godt til å være sant! :-D
Nå har jeg kommet hjem fra Liverpool og... hehe... jeg hadde med meg 18 kilo ekstra hjem igjen! Kjøpte masse forskjellige typer mel. Bl.a. noe som heter Flaxseed som jeg leste om på nettet og som skal være veldig bra for de som går på ketolyse. Jeg betalte 35 kr. og så nettopp at de sleger akkurat samme pakken her for 99 kr! Fylte også opp med Atkinsbarer. De var på tilbud til 40 kr for 5 stk! Kjekt å ha i nøden. :) Fikk også tak i Lindt 90% kakao sjokolade til 10 kr. stk. Ja, og så masse Thorntons sukkerfri sjokolade.... :-D Synes jeg har vært flink... Var ikke så morsomt da de andre spiste dessert og jeg ikke spiste noe... Eller da vi var på kafe og de spiste sjokoladekake (som så veeeeldig god ut) og jeg spiste en halv Atkinsbar. :) I går spiste jeg forresten en halv wraps og noen tørre salte kjeks. Hadde vært syk i magen hele dagen, men måtte ta flyet hjem. Da var det bare å tylle i seg noen tabeletter som stopper systemet og sette seg i drosjen... Da jeg kom til flyplassen fant jeg ut at jeg måtte prøve å spise noe fordi jeg hadde så vondt i magen og var så kvalm. (Syntes skikkelig synd på meg selv da ja...:-)) Det med minst karbohydrater var wraps og så hadde de noen tørre, salte kjeks i loungen. Heldigvis var jeg fortsatt i ketose i dag, så jeg tror det gikk bra. :) Cec xxx. |
Sitat:
her går også vekta veldig seint altså... men vi gir ikke opp av den grunn :) stå på! jeg kjøper også sjokoladeprinsen på Meny :)) den er nydlig.. men får mye og grusom luft i magen av den... :_oy: |
Sitat:
Så flott da! Artg å ha noen fornuftige "souvenirer" med seg hjem. Flax seed er linfrø, så hvis det er et linfrømel du har kjøpt er jo det spennende:) Linfrø inneholder masser av viktige oljer, det er masse linfrøolje i den der Udos choise forresten. Jeg tar ren linfrøolje selv, men jeg skal ha spesielt mye av den jeg da for å fungere. Og at det er bra for fettforbrenningen er jo bare et superpluss. |
Sitat:
Eeeeeller jeg bestiller den på nettet:) |
Sitat:
Men vår lokale Eurospar har sjokoprins, såg det tilfeldigvis forleden dag. Så det er vel berre å kikke rundt her og der for å sjå kven som fører det. |
hmm ja jeg har sett den en annen plass å men husker ikke hvor. men storbutikker med stort utvalg tar den gjerne inn. har Aldri sett den på sånn småbutikker..
|
Ifølge nettsidene deres: www.sjokoladeprinsen.no selges den på følgende steder:Meny, Ultra, Mix, Centra og Eurospar :)
|
Sitat:
Hihi, fornuftige souvenirer, ihvertfall all sjokoladen jeg hamstret...:-) Det verste er at jeg ikke er så glad i sjokolade, egentlig, har enda ikke hatt noe sug etter hverken det eller noe søtt! Vel, jeg har en del kilo sukkerfri sjokolade nå.... Får se om jeg kan bake noe godt med den! (Sjokolademousse uten gelatin er nok tingen... Kun egg, sjokolade, kremfløte og kanskje litt søtningsstoff siden sjokoladen er 90%.) Tror jeg skal lage det til dessert i helgen! :-D Cec xxx. |
Sitat:
Cec xxx. |
Sitat:
(Nettopp lest om dette her inne pga denne sjokoladen. Det er jo 12,4 g karbo pr 25g, men 10,etellerannet av det er sukkeralkoholer, og skal derfor ikke telles med. JIPPI!!) Jeg kjøpte den på Meny, men de skal ha den på ALLE Mix i hele landet også! Det var flere plasser også, men husker ikke hvor akkurat nå... Jeg sjekka sida deres på facebook, der står det egentlig mer enn på hjemmesida! :) |
så betyr det atr det ikke er mere enn 2 og no karber i den som skal telles med?! oojjj!! det kan bli skummelt ;p :) for den er veldig god.. :D
|
Jeg står stand by denne uka på vekta... Men det er vell ikke så rart ettersom jeg spiste brød i helga da vi kjørte 220 mil på ei helg. Måtte jo ha mat, og.. em... bensinstasjonene selger ikke ketolysemat :phaha
men jeg er spent på når jeg skal måle meg senere, om jeg har gått inn mer på cm! |
hei.. jeg startet på ketolyse i dag fordi at ungene mine drar til faren i morgen for 2 uker. da kan jeg spise det jeg vil når jeg vil, så kanskje jeg klarer det da...
men... jeg liker ikke omelett... eller, jeg liker ikke konsistensen på omelett... den blir jo så svampete... noen ideer om hvorfor? |
Sitat:
SÅ det blir altså litt over 4 karber da, i hele plata, siden det er litt over 2 på 25 g. ;) |
Sitat:
Sjekk ut denne sida: www.lenabeatrice.net Denne dama har peiling. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02. |