![]() |
Sv: It's a rocking good way!
Sitat:
Ja ejg kommer til å fortsette til jeg evt blir gravid:) I dag ble det 25 minutter rocking og en mil på sykkel så det sier jeg meg fornøyd med! Jeg sykler, går i fjellet og rocker hver dag (fjellet er avhengig av om jeg har tid da) Så det tar 7-8 uker før jeg kommer til å merke forskjell altså? Og da har du rocker 15-20 min hver dag? |
Sv: Rocketråden!
Gå i fjellet er supert, da får du rørt på hele kroppen og variert underlag. Måtte scrolle meg tilbake i tråden, i morgen går jeg inn i min 8. uke med rocking! jeg har rocket hver dag, men i varierte doser. Noen ganger bare 10 minutter, andre mer. Kan jo hende du merker resultater før, men hos meg gikk det nok minst 5 uker før jeg kunne si at jeg merket særlig forskjell.
|
Jeg har kjøpt rockering nå (dvs 1 uke siden snart). foreløpig bare øver jeg litt hver dag for å slippe å få blåmerker. Kjenner den tar godt. Moro. Håper den hjelper meg å lage mer midje, men tror uansett den gjør godt for kjernemusklatur og holdning :)
Kaster meg på i denne tråden, fordi jeg tror det blir litt mer forpliktende da. |
Velkommen Zincite, moro at det er flere som blir med på rockingen :blomster: Jeg har holdt trofast ut med å skrive her når jeg har rocket, fordi det er lettere å ha oversikt over hvor lenge jeg har holdt på og det forplikter.
I dag har jeg rocket i to runder, tilsammen 25 minutter :heia: |
Takk for velkomsthilsen :)
Jeg har ikke fått blåmerker, men kjenner at jeg er litt øm. Så satser på at jeg rocket passe lenge i går. Så ikke på klokke da :o men skal prøve å sjekke klokka i dag. Det er greit å ha en oversikt kanskje. Var redd jeg ikke skulle få det til da jeg satte ringen sammen, men det går stort sett greit. Så at det var vanskeligere "vrangveien" da jeg ble sliten, men øvelse gjør mester. Så flink du har vært Fryda :heia: synes det er veldig greit å kunne gjøre det i omganger, og at det kan gjøres hjemme. |
:heia: dere er kjempeflinke!
Fint at du også er med, Zin! :D Min ring blir brukt litt sporadisk, alt etter hva ryggen tåler, men det blir hvertfall litt.. |
Ferdig med søndagens rocking :heia: Så på noe på tv'n mens jeg rocket og vips var 25 minutter gått!
I begynnelsen tok jeg ikke tiden, bare rocket til jeg syns det var nok. Ble også øm, men brukte en litt tykk genser som dempet det verste. Du skal se at om ikke så lenge er du ekspert på å rocke alle veier Zincite :p |
Det rockes mye for tiden ser jeg :) Fint at du har fått selskap Fryda. Er litt morsomme når det er flere som rapporterer. Jeg sitter her tilbakelent og heier på dere :heia:
|
Hei - jeg er eier av en slik rockering og har brukt den mye - jeg er med!
|
Sitat:
|
Mandagsrocken ble både lenge og vel, juhu :heia: Blir inspirert av at jeg merker det på midjen/magen, nå er det omtrent blitt vane å rocke hver dag. Har til og med planer om å ta ringen med på ferie, kan jo ikke la de gode resultatene forfalle :D
Velkommen Waterlilies, gøy med flere her inne :blomster: |
Oh la la
Først 1 time fjelljogging, knalltøffe oppoverbakker, så styrketrening og avrundet dagen med rocking :heia: Nå skal jeg ikke røre meg fra sofaen på minst et kvarter!
|
Sv: Oh la la
Sitat:
Jeg fikk ikke rocket i helgen, var i Stavern og deltok på Jentene på kyststien. I går var det Vamp konsert. :D Fikk dog rocket ca 20 minutter søndag, og i dag har jeg trent 26 minutter med intervalltrening på ellipsemaskinen, og ca 30 minutter med Biggest Looser (jammen ble jeg svett gitt! :D) og som avslutning 22 minutter med rockeringen. Nå venter dusjen. :) |
Vi er jammen noen flinke gamle damer for tiden Ina64 :D hørtes morsomt ut med den helgen din, måtte google for å se hva det var. Skjønner godt at konsert med Vamp kommer før rocking :p
I dag har jeg vært på 1 times fjelljogg igjen, på øverste toppen snødde det faktisk - ut på tur aldri sur! Så var det hjem og en halvtime med rockeringen, og da hadde jeg liksom fått nok trening i dag synes jeg. Men, har sittet og sett på Brazil butt lift dvd'n, må jo ha en slagplan for å få sprettrumpe også :D |
Fjelljogging høres veldig Ok ut. Så for som hytta vår er ferdig, kan jeg kanskje forsøke meg det jeg, jeg og. :)
I dag ble det ca 40 minutter med rask stavgang (gjennomsnitts puls på 128 (som jeg ikke er helt sikker på om er bra eller ei..)), og 27 minutter med rockeringen. :heia: Jeg har kuttet ned på alt som heter sukker og raske karbohydrater, men i dag skeiet jeg ut med et stykke Pavlova. :happybday :D |
Gratulerer med dagen Ina64 :happybday :blomster:
Man har jo bursdag bare 1 gang i året og da er det lov å skeie ut! (av og til skulle man tro jeg har bursdag hver uke :D) |
Jeg klarer ikke legge inn den tickeren med direkte link til Exercise Fitness ticker. Er det noen som kan hjelpe meg her? :o
|
Jiiiha, torsdagsrock og styrketrening unnagjort :heia: Vurderte fjelljogging i dag også, men tror at en gammel dames knær ikke har godt av å jogge tre dager på rad - i alle fall ikke etter en vinter i sofadvale :D
Legger du ikke bare inn den exerciseticker'n på samme måte som vektticker'n Ina64? |
Jeg fikk ordnet det. Det lå jo en tråd her på forumet med hvordan. :D
I dag ble det 30 minutter med rockeringen og 30 minutter med stavgang. Vekten i dag viste en nedgang på nesten 1 kilo siden forrige veiing, og det er jeg godt fornøyd med. Har stått litt stille i de siste ukene.:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
herremin så flinke dere er og rocke, klarer ikke en før den detter ned hehe
|
40 minutter med jogge/gå tur i skogen, 30 minutter med styrketrening på Atletix og 30 minutter med rockeringen. :heia::heia::heia:
|
Sitat:
|
Har rocket som en helt :heia: i tillegg har jeg syklet 15 km og trent styrke! Hvordan rockering har du kiril? om ringen er for lett er det mye vanskeligere å rocke med den :)
Er det lenge til du kan slenge deg med i rockingen igjen Karissima? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53. |