![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Er klar over at jeg overdriver nå, slik at det er sagt. Jeg vil bare sette det på spissen. Men å si at dere støtter halalslakting for dyrene sin skyld er i alle fall feil. Dere støtter det for egen del, ikke noe annet.
Da gir jeg meg. Tror jeg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sånn, avsluttet fra min side også, ettersom dette tross alt er en spørretråd ;). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Vel, at de skal dø øyeblikkelig? En skytemaske dør du umiddelbart av om det er brukt skikkelig. Du ligger ikke og blør ut mens du ennå er i live.
|
Sitat:
|
Man har ikke tid til å kjenne skuddet. Men akkurat nå gidder jeg ikke mer halalprat grunnet de neste linjene i innlegget.
Jeg har som noen kanskje har skjønt blitt truet siste dagene, og nå er dette rævholet begynt igjen med å true både meg, min kjæreste og hans familie. Jeg er så sint at det er helt ubehagelig. Er rett og slett dårlig av raseri. Kan det være farlig? Jeg trenger å roe ned. Hvordan? |
Sitat:
Jeg har blitt utsatt for trusler, enn i midlere form selv, og skjønner at det kan være j*vlig og utrygt. Hvordan du skal roe deg ned, det vet jeg ikke, men det må jo være noe som funker for deg, om det er å snakke med noen, ta deg en dram, meditere, skrike og hyle og slå inn i puter. Men for all del, er truslene såpass alvorlige som du skisserer, så bør du ringe snuten!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til :). |
Det foregår på veggen på facebook for det meste, så det er mulig for alle å se. Så på innboks på fb, og på sms på kjæreste sin mobil. Det skal meldes ja.
|
Anmeld, anmeld og atter anmeld. Du og dine skal ikke ha redusert livskvalitet grunnet en ddust. Be om møte ikonfliktrådet.
|
Sitat:
|
Sitat:
Har vore borti lignande, men det var ikkje trussler, men sjikane på FB og mobil. Eg fekk mobbefilter på mobilen frå Telenor, og blokkerte personen på FB. Måtte også blokkere personen frå jentungen sin FB og mannen sin FB. No er det heilt stille. |
Takker for støtte. Han truer tross alt med å klippe av meg fingrene så... håper virkelig at politiet kan gjøre noe.
|
Sitat:
Aberet er at han kan bare bestille seg nytt nett da, med mindre purken beslaglegger router, modem og ellers alt han kan komme seg på nett med. Og det er jo lett å skaffe seg nytt. Ellers, å anmelde han. Nei...det kommer ikke til å skje en dritt før noe faktisk skjer. Mulig han får en bot, men det er alt. Å anmelde han kan jo også trigge han mer enn godt er da, sånn at det blir verre, det må du være klar over. Men det finnes jo få andre alternativer enn anmeldelse da... Personlig råd: Det verste man kan gjøre med slike mennesker er å vise dem at man er redd, at de tingene de sier går inn på deg eller gjør inntrykk på deg eller at du bryr deg. Så lenge de senser en frykt eller reaksjon på handlingsmåten sin så blir de "foret" og får blod på tann. |
Jeg er faktisk så sint at frykten ikke får mulighet til å komme frem. Det er det jeg aner en mulighet for med en anmeldelse, at han kontakter torpedo, eller ja, finner på noe forferdelig. Han har internett via mobil, ikke hjemme. Jeg vet ikke hvordan regelverket er der? Jeg tror egentlig han har det mest i kjeften, men man vet jo aldri, og uansett så vil han vel ikke gi fred før vi gjør noe drastisk. En narkoman er sjeldent villig til å bruke penger på å sende torpedo på folk som de kun har hatt verbal krangel med, siden de føler de har bedre å bruke det på...
|
Sitat:
Høyres veldig alvorlig ut. |
Anarko, du har loven på din side, som i linkene jeg postet i går:
Sitat:
Her kan du lese om utfall på tidligere straffesaker mot trusler. |
Jeg håper at det du har klippet der blir utfall i en anmeldelse. Skal snakke med politiet på fredag siden jeg ikke er hjemme før da. Så får vi se hva som skjer da. Inntil videre så får vi bare se hvordan det utarter seg.
|
Sitat:
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg! |
Sitat:
Sitat:
Anarko, så fryktelig! Skjønner godt at du er sint. Bare ikke la det ta overhånd. Sist jeg leste om sinnemestring så sa de at noe av det beste for å roe seg ned var å tenke på noe helt annet, særlig noe hyggelig: morsomme ting unga gjør, kjæresten etc. Kanskje du skal forføre kjæresten om du har han tilgjengelig.;) |
Huff Anarko! Aner lite om slikt, ville bare sende deg en klem! :klem:
Sitat:
Sitat:
|
Takk skal dere ha. Fyren er tydelig rusa... han har sagt han skal gi fred nå da. Så får vi se hvor lenge det varer.
|
|
Sitat:
|
Han skriver på min kjæreste sin vegg på fb. Han har ikke slettet han pga da blir det bare mer bråk og trusler. Men han har i alle fall roet seg nå og bedt om unnskyldning, så får vi se hvor lenge det varer.
|
Krysser fingrene for at han mener det han sier!
|
Forbrenner man mest fett ved å ha nærkontakt med en febervarm femåring, eller bør man fly på veggen for å få den rette temperaturen?
|
Sitat:
God bedring til febersjuk 5-åring :klem: |
Mulig jeg skal vurdere å fly på veggen i morgen da. Ørten timer med DS, Playstation og DVD senere ...
|
Jeg skjønner at jeg må skaffe meg ett par unger så jeg får "lov" av foreldre å delta i diskusjoner om barn.
Kan man bestille ett eksemplar som ikke skrike? |
Jeg har hørt rykter om at det i det hele tatt kan ganske vanskelig å bestille unger, men at de gjerne kommer lenge etter man bestilte dem, eller uten at man visste at bestillingen var sendt en gang. Sånne som ikke skriker tror jeg er en utgått modell.
Man kan vel ha en slags mening om barn og oppdragelse uten å ha barn, vel. Vi har vel alle ganske god erfaring i å være barn, ettersom de fleste av oss har vært det i minst tolv år. |
Sitat:
Og ellers er jeg helt enig :ja: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |