Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Starter 1. juni - Blir du med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44671)

Pruttilutt 16-08-13 14:15

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Basse og mamsen har hatt en tung og slitsom uke, men nå skinner solen og vekta viser nedgang, sommerkjolene henger i vinden og bikiniene er gravd fram. Nå nærmer det seg med stormskritt og endelig titter sommerfuglene fram fra mørket. :) Gleder meg til å kan stå opp til sol hver dag, ta på meg en kjole med bikini under, ta sandaler på og rusle ned til solseng ved bassengkanten eller rusle ned til stranden. Bøker og musikk er i boks. Kommer til å nyte hver eneste dag. Penger spart opp og jeg skal spise tyrkisk kebab i leirgryte HVER DAG! Det er det beste jeg vet - det topper faktisk pinnekjøtt. :rolleyes: Et glass vin i ny og ne, god mat og godt selskap. Skal forsøke som best jeg kan å være i ketose, men det er ikke verdens undergang om jeg faller ut. Det gjelder å tenke kreativt. :) - Men skulle saltbehovet melde seg så er nok en chips eller potetgull en rask løsning, og er det noe jeg er god på, så er det jo nettopp dét. Betyr jo ikke at jeg ikke får av vannvekta når jeg kommer hjem. Orker ikke ha dårlig samvittighet - det er jo tross alt en livsstilsendring, og man kan ikke belage seg på å være i ketose hver dag for resten av sitt liv. En salt chips trenger ikke bety at jeg er tilbake på karbokjøret, det er en løsning som vil funke for meg. Høres ut som om jeg prøver å rettferdiggjøret en ev. utskeielse :p

Mye humper i veien for tiden, alltid er det noe som skal gå galt. Blir litt :eek: innimellom, men så ordner det seg alltid, jo!
I dag skinner solen og både vindu og gulv fortjener en kjærlig hånd. Huskyen røyter noe så infernalsk, er hår o v e r a l t ! I kveld håper jeg på kjærestekveld med biff, vin og litt sånn derre. Trenger det nå!

Håper dere alle har det fint. Sporadisk aktivitet her, men sånn får det være. :)

Stor smask!

Appelsinpiken 16-08-13 15:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 1454786)
I kveld håper jeg på kjærestekveld med biff, vin og litt sånn derre. Trenger det nå!
Stor smask!

Søta! :p
Hvis du kommer over noen restauranter som har bra mat og som passer godt på lavkarbo (og hvor de faktisk tar bort risen og gir ekstra salat om du ber om det), så må du si ifra.. Jeg har vært flere ganger i Alanya, også på lavkarbo, men da har jeg jo vært der alene og aldri gått ut for å spise middag... Trenger tips altså... (og det der pokkerns brødet!!)

Jeg er tilbake på restaurantmat-dilemma.. Skal på indisk restaurant i kveld med noen venninner.. Jeg husker rett når de fleste "standard" kyllingrettene var ok, så lenge jeg droppet ris og naan? Er raita lov?

bente1 16-08-13 17:13

Heisan begge to.
Jeg nyter å ha litt fri og bare slappe av og gjøre akkurat hva jeg har lyst til noen dager. I dag driver jeg med matlaging, vi skal ha salsafest i morgen, så jeg lager litt ekstra mat (folk skal ha med litt tapas hver, men alltid godt å passe på å ha "litt ekstra") + baker 2 vanlige kaker og en lavkarbokake. Koser meg i grunnen med å lage mat, så det er helt greit :)
Synd å høre at du har hatt en tøff uke Pruttis, men høres ut som du legger planer for ferien og ser positivt på ting. Håper det blir kjærestekveld på deg i kveld!!

Appelsinpiken. Dersom du kutter brød og ris kan du fint spise indisk. Når jeg går ut, tenker jeg i alle fall slik at jeg kan spise de fleste steder om jeg endrer/kutter det kh rike tilbehøret. -Noen steder putter de kanskje mel i sausen, men jeg tenker at det blir så lite av det at det gjør ikke noe utsag av det uansett, sjelden er det også....:rolleyes: Det som imidlertid ofte er problemet på de fleste restauranter, er at når en kutter ris/pasta/brød/poteter så blir det så lite mat at en aldri blir mett. Jeg opplever i alle fall at om jeg ber om ekstra grønnsaker så kommer det somoftest bare to salatblad ekstra..... Så jeg har funnet ut at jeg spiser noe før jeg går ut, så er egentlig restaurantmaten kun for kosen og det sosiale, ikke for å bli mett.. Like greit å tenke og handle sånn, for da slipper jeg i alle fall å bli irritert hver gang når jeg sitter der småsulten etter å ha spist.....;)

Tilbake til matlaging. Baker både sjokoladekake og gulrotkake som jeg ikke har tenkt å smake selv, føler meg sterk og flink:D

Klem til dere !!!

Pruttilutt 19-08-13 15:32

Æsj. Det var kjipt å høre. Forstår at du har det helt grusomt nå og at du har behov for å bitche litt. Ser den og oppfordrer deg til å bitche i vei alle på din vei! Vet selv hvor vondt det gjør å høre de ordene... Når du trenger skrive ut litt eder og galle, så gjør det til oss så står vi sammen. Håper du har folk rundt deg som hjelper deg med de praktiske ting slik at du får håndtert sjokk og sorg på din måte.
Ikke stress med maten nå, men husk å drikke vann og ta en Paracet i ny og ne slik at du slipper å pines unødvendig etter gråtehodepinen. Stor klem!

bente1 19-08-13 19:34

Stakkars kjæreste appelsinpiken. Så forferdelig kiipt! Veldig bra at venninnen din tar seg av deg i dag, snakk ut om alt med henne, bitch så mye du orker. Kanskje kan det være godt med noen klemmer også, for det kan hjelpe litt å gråte på skulderen til sin beste venninne når alt føles som det går til hevete.
Det med forhold er jammen ikke enkelt! Som en venn av meg en gang sa til men : "Livet er jammen ikke for amatører"....

Sender deg mange varme tanker kjære du! Har du behov for å skrike, hyle, kjefte, gråte eller hva det måtte være, så vet du at vi er her inne og alltid vil støtte deg! Mange store trøsteklemmer til deg:klem:

bente1 20-08-13 12:55

Ååå for en forferdelig oppførsel!!!! Og det utrolige er at jeg ikke en gang blir overrasket når jeg hører en mann som oppfører seg slik. Har opplevd for mange av dem selv og sett enda flere av mine venninner oppleve det samme.... Det er akkurat som om det mannlige genet reagerer med flukt når følelser blir vanskelige, de greier ikke det der med å sette seg ned og snakke om vanskelige følelser.... Kanskje om du gir han tid til å roe ned, tenke igjennom ting og finne ut av sine egne følelser, så kan du (om du er heldig) få vite hvordan han tenker og føler.... -Men det er ikke sikkert, jeg har enda ikke fått noen forklaring fra min tidligere samboer på hvorfor han plutselig stakk av....

Vit at det er du som er den voksne og ansvarlige her!!!! Ikke tvil på deg selv! Du er en flott, sterk, ansvarsfull kvinne. -Han er en feig drittsekk;) Vit det, og tenk på deg selv først og fremst, ta vare på deg selv. Og spør deg selv også om han egentlig fortjener en flott jente som deg når han oppfører seg som han gjør...
Bruk masse tid sammen med venner og familie som du vet vil støtte og hjelpe deg, snakk mest mulig med dem, slik at du får satt ord på følelsene dine. Hvis du greier å la være å kontakte han, så er det nok det aller beste - siden det er han som har nektet å snakke med deg, så la det være han som tar initiativ til å snakke sammen. Jeg vet det ikke er lett!

Sender deg masse varme tanker skjønne Appelsinpiken!:klem:

Pruttilutt 20-08-13 15:28

Her er det jo tydelig at han sliter med ett eller annet... Høflighet, for å begynne en plass..

håper du får i deg noe mat og drikke og at foreldrene dine tar vare på deg nå.
Vi er her for deg! :blomster:

Pruttilutt 20-08-13 16:05

Bente, kan du hjelpe meg med denne oppskriften?
Er ikke så stødig når jeg skal omgjøre vanlig sukker til sukrin med tanke på smaken. Konsistensen er vel ikke så veldig avgjørende om man bytter?

http://www.godt.no/#!/oppskrift/1024...i-suksessterte

bente1 20-08-13 16:44

Heisa Pruttis.
Vet ikke helt om jeg er den rette til å spørre om sukrin - for jeg liker egentlig ikke sukrinsmaken, så jeg bruker aldri sukrin alene - jeg blander alltid med stevia, da jeg synes det gir en mer naturlig smak. Stevia er litt bittert og sukrin er litt kaldt, sammen synes jeg de to bismakene balanserer hverandre litt ut.

Til bunnen i denne kaken ville jeg nok prøvd meg med Sukrin Gold (kjøpes på helsekost), siden nøttene uansett vil farge bunnen litt brunlig. Sukrin Gold er i utgangspunktet en blanding av sukrin og stevia og nøyaktig samme søthet som brunt sukker, slik at 1 ss sukker kan byttes med 1 ss Sukrin Gold. Det vil i alle fall gjøre det enkelt med bunnen.
Til fyllet må du nesten bruke sukrinmelis pga fargen. Jeg ville prøvd med halv mengde sukrinmelis i forhold til sukker + smakt til med stevia vanilje dråper til du får passe søtsmak. Hvis ikke du har stevia vanilje (kan bestilles fra lavkarbohuset.no), kan du kanskje også smake til den siste søtsmaken med splenda.

Når jeg prøver oppskrifter trikser og mikser jeg på denne måten dil jeg kommer fram til noe som smaker godt. Min erfaring er også at man er mer sensitiv for søtsmak på lavkarbo, så man kan godt klare seg med mindre mengde søtstoff enn oppskriftene tilsier.

Håper du får det til å fungere :)

Nysgjerrig nok 23-08-13 11:27

Hallo!!!
Da er jeg her igjen.

Gøy å ha litt å lese seg opp på, - men ikke så mye trivelig lesing da. Huff. Hva skjer damer?

Appelsin: Hvordan har du det nå? Har dere fått snakket ut? Det der hørtes ikke greit ut. Ikke "lov" å oppføre seg sånn, ikke i det hele tatt. Så må du huske på at du ikke skal finne deg i det heller. Du er for god for det. Huff, - føler så med deg. Nå må du ta vare på deg selv, omgi deg med gode folk, bruke tiden godt og "få det ut". Har du lyst til å grine, slå, flire, drikke kaffe og få en klem så si i fra!

Bente: Ferie fortsatt? Deilig? Bare å nyte, hverdagen kommer fort nok. Ikke det at det er noe galt med hverdager altså... De er bare så fylt opp at de fyker avgårde på et vis. Og takk for rausheten...husker ikke ordrett, men det var noe du sa om oppussing og småbarnsliv som traff.. Det er mye - på alle måter - også mye kos - og mye jobb - og, ja - mye av alt. Kjenner det.

Pruittis: I syden nå du vel? Ligger å bruner deg på en solseng, dypper tottelottene i vannet og flasser på nesen?? Håper du koser deg nå - at du styrer unna skjær og potetgull - hehe - men mest av alt at du koser deg.

Ellers så skjer alt og ingenting her. Hektisk på jobben, men litt mere sånn "moro-hektisk" enn tidligere. Har ny leder (ja, - igjen) og har fått opp trua og motivasjonen. Som den naive optimisten jeg er så tror jeg, helt til jeg "ramler" - så er det opp igjen - og sånn går det altså. Litt klok av skade for hver gang, - men - vil jo så gjerne "få til ting" at jeg ikke har vett på å gi opp... Sånn i matveien går det greit. Har spist litt av Ingers Lavkarbobrød fra Kiwi i det siste, - sikkert ikke så bra, men du verden så lettvindt... Flere klær som passer enn før, - men fortsatt helt trygt å fortsette på den smale sti ja. Men - sant skal sies, nå er det mere en vane - dette kostholdet vårt. Det er ikke sånn at jeg vurderer om jeg skal kjøpe en bolle, spise en potet eller unne meg en diger sjokkis - det er liksom ute av tankene. Og det kan jeg kun takke et stabilt blodsukker for!
Så skal jeg gladelig innrømme at noen dager er enklere enn andre, men nå vet jeg jo at om det bli litt ekstra karber en dag - så får man tusen ganger mer lyst på det dagen etter. Så da "snakker" jeg til godtesuget, hehe -setter det strengt på plass -
Nå vurderer jeg å slutte å røyke - og ja, det hasdde jo vært lurt . men: da kommer jo kiloene. JEG VET DET. Og det vil jeg jo absolutt ikke. Men tanker er altså at jeg har litt tro på at jeg skal styre røykesuget, som jeg styrer sukkersuget. At det er verdt et forsøk...g det er jo det eneste fornuftige også - men men men men - har en del unnskyldninger på lager, og den største av de er alle kiloene som kommer kastendes på meg.

Sukk.

Ja, ja -

Klem til dere alle tre; Appelsin, Pruttis og Bente!

bente1 24-08-13 08:11

Hei Nysgjerrig-piken! -Så godt å få en oppdatering fra deg :) Ja, livet er en sjonglering i den fasen du er i nå. -Husk å nyte den også vennen - de småttisene blir så utrolig fort store. Ser på mine store barn nå og synes det var ufattelig kort tid siden jeg gikk rundt og bar dem på armen....
Herlig å høre optimismen din og hvordan du tar ting på jobben. Og ja, ledere kommer og går hele veien, så greit å fokusere på gleden i de oppgavene man har og det man jobber med, det tenker jeg også, men er jo klart det er mye lettere når man må forholde seg til noen som er ok!
Og ja, den røykingen.... jeg tenker som deg .... sliter veldig med å finne motivasjonen for å slutte, men vet jo at jeg burde, burde, burde....

Appelsinpiken og Pruttis - går det bra med dere? Lenge siden siste oppdatering!

Her er det siste helg med ferie. Det har virkelig vært godt med noen fridager, kjente at jeg trengte det. Skuldrene har senket seg noe nå, ryggen føles litt bedre. Hadde egentlig masse planer for hva jeg skulle gjøre i både hus og hage i ferien, men har egentlig ikke fått gjort noe av det..... Jaja, slik er det, jeg trengte vel den timeouten da. -Hadde jeg hatt energien til å gjøre alle de tingene jeg hadde planlagt, så hadde det nok skjedd også;)
Starter opp med jobb igjen mandag. Da er det også full rulle med salsaen igjen, nye kurs, treningsgruppene starter opp osv Skal ha en av våre tilreisende instruktører boende her hos meg i begynnelsen, så jeg er litt usikker på hvor mye jeg rekker være innom her kommende uke, men skal komme innom og gi lyd fra meg så sant jeg får det til ;)

Klem til dere jentene mine:suss:

Pruttilutt 24-08-13 16:26

Pakket og klar! Nådde ikke målet til -15 kg, så får holde med -14, 8 :)
Snakkes når jeg kommer hjem, flotte jentene :)

Klem

bente1 24-08-13 19:27

God tur Pruttis - kos deg masse!!! 14,8 er fantastisk:heia::klem:

Appelsinpiken 28-08-13 13:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok (Innlegg 1455693)
Hallo!!!
Appelsin: Hvordan har du det nå? Har dere fått snakket ut? Det der hørtes ikke greit ut. Ikke "lov" å oppføre seg sånn, ikke i det hele tatt. Så må du huske på at du ikke skal finne deg i det heller. Du er for god for det. Huff, - føler så med deg. Nå må du ta vare på deg selv, omgi deg med gode folk, bruke tiden godt og "få det ut". Har du lyst til å grine, slå, flire, drikke kaffe og få en klem så si i fra!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bente1 (Innlegg 1455765)
Appelsinpiken og Pruttis - går det bra med dere? Lenge siden siste oppdatering!

Jeg lever!
Den siste uka har vært bare kaos.

På søndag kastet jeg ut et gammelt møbel fra huset til foreldrene mine. Det stod i andre etasje, så jeg heiv det ut fra verandaen og ned på noen steinheller.. De delene som fremdeles var store, angrep jeg med øks etterpå. Du verden, for en fantastisk form for terapi!!:D

milena 28-08-13 14:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken (Innlegg 1456270)
På søndag kastet jeg ut et gammelt møbel fra huset til foreldrene mine. Det stod i andre etasje, så jeg heiv det ut fra verandaen og ned på noen steinheller.. De delene som fremdeles var store, angrep jeg med øks etterpå. Du verden, for en fantastisk form for terapi!!:D

Kanskje dette kunne vært noe for deg :D https://www.facebook.com/oslorollerderby

bente1 29-08-13 08:19

Hallo :) Får ta meg en liten snar-tur innom her i arbeidstiden, siden kveldene mine er så fulle denne uken;)

Så bra at dere har fått snakket sammen, Appelsinpiken! Hvis du greier å tilgi og legge ting bak deg og samtidig opprettholde et greit forhold til han som preson, så er det jo fantastisk! Det er vanskelig mens det står på og mens du fremdeles sliter følelsesmessig, men i ettertid tror jeg du vil føle at du har vokst på det. Da det ble slutt mellom meg og min tidligere sambore slet jeg enormt, spesielt i forhold til at han nektet å snakke om ting og gi meg en forklaring. Jeg skulle selvfølgelig ønske jeg hadde vært foruten det jeg gikk igjennom da, men i dag når alt ligger bak meg føler jeg egentlig at jeg har vokst på det. Er igrunnen ganske stolt over meg selv, hvordan jeg håndterte alt, hvordan jeg kom meg igjennom det og at jeg i dag kan være venner med han og samarbeide godt med han i dansingen. Det gir en god følelse rundt ens egen mestring av vanskelige situsjoner!;) Kan være vanskelig å se den delen av det der du er i dag, men kan være greit å ha i bakhodet!
Heheh, møbelknusing med øks, det er appelsinpiken min det, god måte å få ut litt aggresjon på!!!

Jeg tror ikke du bør ta noen avgjørelser angående å flytte permanent fra Oslo, skifte jobb osv akkurat nå når du er så følelsesmessig i ubalanse. Bruk litt tid og ta heller slike avgjørelser når du har kommet deg litt mer på stabil grunn. Da er det lettere å ta avgjrelsene ut fra hva som egentlig er det beste for deg selv, ikke bare ut fra at du trenger "flukt" fra situasjonen du er i ;)

Å ta litt ekstra studier er uansett positivt da, det vil jo bare komme deg til nytte uansett! -Velg de fagene du liker best heller enn hva som du tror har størst nytteverdi. -På lang sikt er det alltid best å jobbe med ting en trives med uansett!

Her er dagene ganske travle, siden vi har hatt oppstart med dansingen denne uken + jeg har besøk hos meg. -Men det er kjekt å være i gang med hverdagen igjen, og dansen gir meg jo alltid masse glede:)

Pruttilutt 08-09-13 15:32

Heia! Hvordan går det med dere, flotte damer?

Ferien avviklet og overstått - tilbake til den brutale kjedelige hverdagen igjen. ;) Var umulig å leve lavkarbo i Alanya - og det var i så måte ikke verdt verken sprekken, vannvekta, følelsen av å være skitten eller ferien i seg selv.
Det var godt å lande hjemme igjen til fløten og norsk ost! Turte først gå på vekta i dag, og den er nøyaktig der den var før jeg reiste, så det var ganske godt.

Ellers er alt slik som før, verken mer eller mindre. :)

Stor klem

bente1 11-09-13 18:56

Hei Pruttilutt - velkommen hjem igjen!
Håper du koste deg masse på ferien!! Hvis du veier det samme nå som før ferien etter at vannvekta er borte så er det jo helt greit, da har du jo ikke ødelagt noe som helst. -Bare å starte opp med hverdagen igjen og komme inn i tralten med både maten og alt annet ;) Troe det er slik en må tenke i forhold til ferier og slike situasjoner som er vanskelige matmessig, en gjør så godt en kan ut fra de mulighetene som er der, og så er det rett inn i gode vaner igjen når en er hjemme!

Jeg har vært bortreist på den salsa-kongressen fra torsdag morgen til mandag kveld. Fantastisk helg med masse danseglade mennesker. Koste meg stort. Hverdagen startet med et brak igjen i går med jobb, kurs osv.... Nå er jeg hjemme fra jobb, trenger å få tatt igjen litt søvn, så planen er å slappe av i sofan i kveld med en bok og legge meg tidlig. Har akkurat en lavkarbo pai stående i ovnen som jeg og sønnen skal kose oss med til middag, han har jo savnet mammas mat i flere dager nå;)

Hvor er det blitt av dere andre jentene da? -Kommer det snart en liten oppdatering eller? Håper alt går greit i alle fall - tenker spesielt på deg Appelsinpiken, som sliter med brutt samboerskap.

Klem til dere alle fra meg

Appelsinpiken 01-10-13 12:04

Jeg lever!

Holder på å planlegger å komme igang med riktig mat igjen nå. Etter jobb skal jeg kjøpe en liten haug med matbokser og lage 3-4 forskjellige lunsjtyper jeg kan fryse ned og ha med på jobb senere.

Bor sammen med broren min nå, og hans middagsspesialitet er soppsaus med meierismør og kremfløte - og sånn generelt så bruker han 1,5-2 kilo smør i uka - kun til steking/saus og kun til seg selv. Nå som han lager middag til meg også, så er det 3-4 kilo! Ikke rart jeg har gått opp i vekt etter bruddet når jeg har spist brød i tillegg til så mye fett.. :p

Noen av dere som vet om røde linser er ok? En spiseskje eller tre sammen med tyrkiske kjøttboller til lunsjen feks?

TrillTrall 01-10-13 12:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken (Innlegg 1460830)
Noen av dere som vet om røde linser er ok? En spiseskje eller tre sammen med tyrkiske kjøttboller til lunsjen feks?

På ketolyse skal man vel ha så lite karber at linser lett sprekker skjemaet?

bente1 01-10-13 13:58

Hei kjære dere
Har vært veldig lite liv her inne den siste tiden - men ville bare legge igjen en liten hilsen i alle fall og si hei til de som stikker innom.

Godt å se livstegn fra deg Appelsinpiken. Håper det går bedre med deg nå! Innkjøp av matbokser og laging av lunch til flere dager om gangen høres ut som en god plan. dersom du tenker for nedgang i vekt, så hadde jeg nok vært forsiktig med linser, ja. Jeg spiser det nå sånn av og til, men selv nå etter 2 år på stabilisering, ser jeg at det er svært lite slikt noe jeg kan ha før vekta begynner å krype oppover. Kanskje er det bare jeg som er veldig sensitiv, , men vær i alle fal forsiktig og prøv deg fram, event kutt det helt ut slik at du får en god start nå når du er i gang igjen.

Tenker på dere jenter og håper alt er bra.
Klem fra meg

engeljenta30 01-10-13 16:03

er det mulig for meg å bli med her og kanskje?:)

Amucat 01-10-13 21:26

Dette er en veldig gammel tråd med liten aktivitet, ser du er ny på forumet og ville funnet en som er litt nyere ;)

Pruttilutt 02-10-13 21:22

Hei, kjære flotte venner

Her kommer en aldri så sen oppdatering fra meg.
For tiden er jeg innlosjert på rehabiliteringsinstitusjon 1 times tid fra Bodø, som et ledd i det å være sykemeldt, et fire-ukers opphold hvor jeg skal ha fokus på meg selv - for en gangs skyld. Dette blir spennende. Reiste hit mandag og skal være her til 25. oktober. Har foreløpig ikke planlagt hjemreise i helgene, har håp om å få være her og bruke disse fire ukene på meg selv - fullt og helt.

Maten ble med ett vanskelig når jeg kom hit. -18,2 står det på tickeren, ja... Må snakke med kjøkkensjefen i morgen og høre om jeg får tilrettelagt noe av maten. Har hybel her med eget kjøkken på rommet, men det er jo mye hyggeligere å spise sammen med de andre på gruppa mi...

Vil dere høre noe veldig morsomt? En kompis av meg, som jeg kun har hatt kontakt med via nett/mobil/tlf gjennom 7-8 år, og aldri møtt in real life, er på gruppa mi... Hadde jo egentlig forsont meg med ideen om at vi aldri kom til å møtes eller ha en relasjon i virkeligheten, og nå bor vi vegg-i-vegg nærmest og skal være her sammen i fire uker... Skjebnens ironi?

Hjemme er det fortsatt opp-og-nedturer, men det går framover. Savner han mer enn han savner meg, og det er en vanskelig nøtt å svelge. Vi er forskjellige, og jeg må vel lære meg forsone meg med det først som sist.

I morgen tidlig er det kanopadling i elven her, og det blir spennende. Kanskje jeg får tatt noen stilige bilder av naturen her oppe i nord, høstnord, og legger ut. Er så takknemlig for å få være her, disse fire ukene er bare til meg selv. Egentlig er jeg bra heldig. Hell i uhell, osv.

Siste del av lesten igjen nå, så blir vel Mr Perfekt glad for høstlestene sine. Forhåpentligvis. :)

Stor klem fra meg til dere alle

Nysgjerrig nok 26-10-13 19:11

Bare titter innom for å si "Hei" til damene! Livet er litt stress, men det er visst sånn det skal være.

Savner dere da!

Noen som titter innom?

Ønsker dere bare det beste! !

Pruttilutt 14-11-13 19:17

:hungry:

Klem

Pruttilutt 04-12-13 15:37

Hei damer - og god advent! :)

Savner dere!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.