![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Hehe, ja jeg vet det med beordring. Men inntil de gjør det skal jeg stå på krava. Mitt hjem er min borg! :p ( Egentlig er det bare fordi jeg heller ikke er særlig ryddig, og akkurat nå passer det seg ikke med offentlig virksomhet her i heiemn... :o ) Sitat:
Men vi har vårt eget husspøkelse også da, som liker å leke med elektriske innretninger. Så kan jo skylde på det igjen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
usj så ekkelt.. Virker som dem har vært inne og spanet og så kanskje kom dem når dere var hjemme og da måtte han spørre? nei jeg vet ikke, dem burde jo vel spurt på forhånd uansett om dem skulle spanet? En ting er jo at dem kan ha rett til å ta seg inn, men man må da jaggu ha rett på å få vite om dem er der eller ikke også..
Kan du ikke bare spørre rett ut om dem har vært der da? Si det du oppdaget og spørre dem om dem har vært der.. ? Det er jo litt spesielt at du følte noe, og plutselig dukker det opp en politimann.. Da hadde jeg flippa ut.. :P |
Sitat:
|
Sitat:
|
Lurer på om jeg nett har spist for mye karber, og lurer på hva lang tid etter måltidet jeg skal sjekke ketostix?
|
Det er best å sjekke ca 2 timer etter dagens siste måltid :)
|
Er du sikker på at det var politi som ringte på da?:cool:
Jeg mener jeg vet hvor du bor og da vet jeg hva du kan se derfra...:eek: |
plutselig var jeg glad jeg bor midt i gokkland hvor det største som skjer er hvis noen sovner full ute på en benk og sånn.. ;P
|
Sitat:
|
Er det bare jeg som sitter med ufattelig lyst til å dra på besøk til Carisma bare for å sitte i vinduene hennes i lengre tid og sjekke status??:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Men fortvil ikke, spis mindre karber enn normalt i morgen og kjør gjerne en treningsøkt slik at du forbrenner karbene så er alt i orden i løpet av null tid. Sånn virker det iallefall for meg. Har du derimot spist veldig mye for mye kh kan det kansje ta litt lengret tid. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Ja, det med å komme hjem tenkte jeg også. Han inrømmet at de hadde sjekket oss ut før de kom og spurte, for de måtte vite at vi var å stole på. Så de visste at jeg var sikkerhetsklarert og derfor var vi godkjent. Så jeg tenker, hva mer har de sjekket? Smal sak å finne ut at vi fløy til stavanger helga før jul.feks... Og når de likevel sitter utenfor blokka hele dagen ser de jo når vi reiser på jobb og når vi kommer hjem igjen. Hvis de så vi dro avgåde med et lass med bagger og ski torsdagen visste de jo det var kalr bane et par dager. Forøvrig tenker jeg at OM det er så ille, så har de nok bare vært kjapt inn for å se hva slags utsikt det var. Jeg har en fetter i politiet, kjenner jeg må snakke litt med han om hva de kan og ikke kan finne på! :rolleyes: |
yikes, snakk om å føle seg overvåket, ekkelt :p
Jeg leide hus i Spania for et par år siden, bodde der fast. Og plutselig da jeg stod opp en morgen stod der en kar inne der :P Var litt pinlig ja :P Hadde ringt på og låst seg inn, siden jeg ikke hørte det.. Ble passelig sur ja :p |
Sitat:
Skjønner du lurer alikevel da...:) |
Sitat:
|
Noen som husker hva den het den olja man kunne få kjøpt på apoteket som man tok en slurk av hver dag?? Det var ikke alle apotekene som hadde den og da måtte den bestilles. Det var ei blank, kort vid plastflaske mener jeg å huske.. Omtrent 0.5 liter. Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en fordi jeg husker huden ble så fin av den, men kommer seff ikke på navnet!
|
Sitat:
http://www.iris.si/images/sales_prog...go/shs_mtc.jpg Og det fører seff til at jeg må lese mer HER...:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Spør igen jeg:) er det bare friele sin pulverkaffe som inneholder kh? eller gjelder dette også andre merker:confused:
|
I begynnelsen av november klipte jeg meg kort, farget haret i en lysere nyanse og tok i striper. Stoooor overgang for meg som aldri har farget haret for (jadda, jeg vet at det er JEG som er unormal :rolleyes:). I gar var jeg hos frisoren for a klippe kort igjen, og da ville hun farge det pa nytt. Jeg synes det er litt tidlig. Da jeg kom hjem sjekket jeg og sa at min opprinnelige harfarge har begynt a tyte gjennom i tinningene, men ellers er det umulig a se det. Siden haret har mange ulike sjatteringer skiller ikke dette seg ut (og nyansen jeg valgte er bare en lysere utgave av min egen originale). Na etter a ha bli klippet er det kjempefint synes jeg. Sa sporsmalet er: Hvor ofte skal man farge haret for at det skal holde seg pent (synes ofte mange kvinner gar med mork eller gra stripe i skillen og det synes jeg er ulekkert:p). Og blir ikke haret veldig slitt hvis det skal farges annenhver maned?
Hanne |
Jeg pleier bare å farge etterveksten jeg.. mye billigere og sliter ikke like mye på håret.. farger hele håret av og til og etterveksten når den blir for synlig.. Nå har ikke jeg så veldig ulik farge min egen da så kan gå noen mnd..
|
Aha, ettervekst.... der var et nytt ord for meg :) Kanskje det var det frisoren mente? Det hores jo sunnere ut en full farging, ja. Tusen takk for kjapt svar!
Hanne |
Ja det er bedre og billigere syns jeg, tull å farge hele håret annenhver mnd.. for fargen sitter bra i resten av håret som regel. Er bare det som har vokst ut som har en annen farge..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan er det mulig at kontrastvæske smaker så grusomt ekkelt? Og ikke minst, hvordan skal jeg få ned 9 dl på to timer? :forvirret Isj.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hahahaha, dævver.......:lol: |
Sitat: