![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Reker i kinakål
|
Fin tråd, så får man byttet litt og utvidet litt og spist litt :p
|
i dag er jeg rett og slett blank på middags ide`er. er rett og slett litt lei av å stå på kjøkkenet...hihi.. blir vel bare en pizza rull(som jeg har i frysa) med salat tror jeg...
|
Oksehaleragu og smørdampa kål
|
Hjemmelaget gryte, med sellerimos
|
La meg tenke, hva har jeg i frysen på en søndag? Tror det blir kjøttdeiggrateng og brokkolimos.
|
Her blir det biffsnadder med bearnaisesaus, hjemmelaget sådan
|
ble biff snadder istede get..... digg med masse grønnsaker og hjemme laget bearnaisesaus :0) ille digg.
|
Kjøttdeig, bacon, tomatsaus og squash. Enkelt og godt :)
|
Det ble chili-pølser og wok-grønnsaker :)
|
I dag spiste vi nakkenoteleter stekt og så kokt i Bretagne kyllingsaus laget på fløte, og blomkålris smakt til med hvitløk.
|
Igår var det tacopai uten paibunn, idag blir det laks med grønnsaker og dillrømme!
|
I går lagde jeg en fiskeform som jeg puttet i ovnen. Kokte først sei (selvfølgelig selvfisket :-), rensket (var dessverre ikke filet), skar opp gulrøtter og purreløk i biter, blandet alt dette og lagde to pk fiskesaus som jeg blandet oppi og puttet alt dette i ovnen en liten stund før jeg hadde ost på toppen. Ble kjempegodt! Har rester av dette i dag, men skal handle inn litt mer grønnsaker og ha ved siden av.
|
Her blir det også fiskeform, men jeg surrer diverse grønnsaker kjapt, legger den i ildfast form, heller over blanding av CF og fløte, legger pangus-fileter på toppen, drysser over et raust lag med revet jarlsberg-ost og steker det hele ved 200 grader i stekeovnen.
|
Et eller annet med jordskokk og skinkebiff:)
|
Vært litt gærne i dag, kålrabbimos og stekt flesk :D :sikle:
|
I dag blir det ribbe m coleslaw og blomkålpure
|
Svinefilet rullet i timian og sesamfrø, og med en kokosmelkbasert saus med spinat, chili, hvitløk, ingefær, koriander og lime i. Og så blomkål.
|
Hei=)
Jeg registrerte meg her i dag, og det er jeg veldig glad for! Her finnes det mange flinke kokker:) Jeg måtte av helsemessige åraker legge om til lavkarbo for tre uker siden. Her finnes det masse inspirasjon=) I dag har vi spist lasagne, oppskrift fra denne siden. 1 kjøttdeig, 400 g 1 boks hakkede tomater Litt fersk basillikum 1 Kyllingbulljong Litt chilli 2 dl fløte 1 naturell ost Kokes til en ostesaus Legges lagvis med ost og ost på toppen. Utrolig mettende! Takk alle sammen, for en flott side!:):) |
Idag har vi grilla i finværet. Hamburgere og ribbeskiver m/blomkålmos og koleslaw:)
|
Ostepølse med bacon uten brød, på bensinstasjon. På vei til feriehytta. Noen som vet hvor mye karber det er i disse pølsene?
Da jeg kom frem ble det kinakål med majones, ost og skinke. Jaja i morgen blir det nok grilling! |
Sitat:
|
Biffsnadder med salat og Fjordland sin bearnaise (2,2 kh pr 100g). Godt!
|
Sitat:
|
Lavkarbopizza med biff og bacon! Gleder meg :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42. |